Korona-aallon voi katsoa olevan ohi koska esiopetuksesta kolmanteen luokkaan saakka koululaiset saavat mennä kouluihin. Oma varovaisuuteni koronan suhteen loppui kanssa sitten tähän kohtaan.
Korona on ohi
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on ihan sinun asiasi, tee mitä tykkäät, tuskin sinua kukaan jää kaipaamaan.
- Anonyymi
Ei. Se ei ole ihan vaan minun oma asiani. Taidat olla vähän tyhmä? Kyseessä on erittäin helposti tarttuva virussairaus, enkä minä edes kuulu riskiryhmään. Mutta tosiaan, sen vuoksi että hallitus on nyt linjannut että on tarpeetonta vältellä isoja ihmismääriä niin enpä niitä minäkään ala sitten välttelemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Se ei ole ihan vaan minun oma asiani. Taidat olla vähän tyhmä? Kyseessä on erittäin helposti tarttuva virussairaus, enkä minä edes kuulu riskiryhmään. Mutta tosiaan, sen vuoksi että hallitus on nyt linjannut että on tarpeetonta vältellä isoja ihmismääriä niin enpä niitä minäkään ala sitten välttelemään.
Taidat itse olla enemmän kuin vähän tyhmä! Ilmeisesti vain kuitenkin liian nuori ymmärtääksesi ja ottaaksesi vastuuta. "Kyseessä on blaa blaa"....mutta koska et kuulu riskiryhmiin, voit terrorisoida muita ryhmiä ja levittää virusta ymmärtämättä mitä se vaikuttaa terveydenhoitoalan kuormitukseen. Mainitsit jotakin hallituksesta, et tainnut ymmärtää mitä se toivoo. Oma varovaisuutesi on siis oma järkesi, joka loppui. Vai oletko vielä esiopetuksen piirissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat itse olla enemmän kuin vähän tyhmä! Ilmeisesti vain kuitenkin liian nuori ymmärtääksesi ja ottaaksesi vastuuta. "Kyseessä on blaa blaa"....mutta koska et kuulu riskiryhmiin, voit terrorisoida muita ryhmiä ja levittää virusta ymmärtämättä mitä se vaikuttaa terveydenhoitoalan kuormitukseen. Mainitsit jotakin hallituksesta, et tainnut ymmärtää mitä se toivoo. Oma varovaisuutesi on siis oma järkesi, joka loppui. Vai oletko vielä esiopetuksen piirissä?
Et vieläkään ymmärrä että tämä ei ole "ihan sinun asiasi" kuten aiemmin inisit.
Minun on kuitenkin turhaa enää varoa jos kaikkein todennäköisimmät taudin levittäjät (lapset) kasataan samoihin luokkiin neniään kaivelemaan toisten kanssa lähikontaktiin.
Sama koskee muitakin. Mikäli tauti leviää niin se leviää koulussa olevien lasten välityksellä. Muiden tekemiset ei siihen enää vaikuta, joten täysin huoletta voidaan olla. Hallitus on antanut niin selvän signaalin asian suhteen ja miksipä me emme luottaisi heihin? Ei ole mitään vaaraa enää. Lapsetkin voivat palata kouluihin jos haluavat mutta jos ei halua niin saa olla kotonakin.
Koronavirusepidemia selätettiin Suomessa vajaassa viikossa. Ollaan me kovia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun on kuitenkin turhaa enää varoa jos kaikkein todennäköisimmät taudin levittäjät (lapset) kasataan samoihin luokkiin neniään kaivelemaan toisten kanssa lähikontaktiin.
Sama koskee muitakin. Mikäli tauti leviää niin se leviää koulussa olevien lasten välityksellä. Muiden tekemiset ei siihen enää vaikuta, joten täysin huoletta voidaan olla. Hallitus on antanut niin selvän signaalin asian suhteen ja miksipä me emme luottaisi heihin? Ei ole mitään vaaraa enää. Lapsetkin voivat palata kouluihin jos haluavat mutta jos ei halua niin saa olla kotonakin.
Koronavirusepidemia selätettiin Suomessa vajaassa viikossa. Ollaan me kovia.Älä levitä väärää tietoa. Korona ei ole ohitettu, pöpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronavirusepidemia selätettiin Suomessa vajaassa viikossa. Ollaan me kovia.Ei todellakaan ole selätetty. Pahin on vielä edessä. Kaikkien tekemiset vaikuttaa siihen, että mahdollisimman vähän ihmisiä olisi sairaana samaan aikaan.
- Anonyymi
Korona ei ole vielä ohitse.
Suomessa toimittiin toki liian myöhään mutta toimittiin myös paremmin mitä muut "rajat auki" pösilöt Euroopassa toimi ja keski-euroopan maissa on ulkonaliikkumiskiellot sun muuta.
Veikkaan, että kesällä tämä pandemia alkaa laantua pikkuhiljaa, veikkaan kanssa toki että Uusimaa laitetaan lukkoihin ja maakunnasta ei pääse pois, kertoi Marin YLE:llä tänään.
Nyt täytyy puhaltaa yhteen hiileen eikä häslätä - Anonyymi
Joka kuudes suomalainen tulee kuolemaan koronaan. Se on totuus lähi kuukausien aikana.
- Anonyymi
Kouluihin palaaminen oli pakko tehdä tuolle ikäluokalle koska päätös oli alkujaan lain vastainen. Se ei noudattanut yhdenvertaisuus lakia. Jotkut tollot tahallisesti rikkovat lakia notkuessaan kauppakeskukissa. Lähinnä iäkkäät ja koululaiset jotka "opiskelevät etänä". Kyllä sekin pelleily loppuisi jos poliisi antaisi kunnon sakot noista kokoontumisista. Euro on paras kouluttaja.
- Anonyymi
Ei ole mitään syytä enää varoa koronaa koska oppilaat ovat kouluissa sitä levittämässä joka tapauksessa. Jos hallitus uskoisi että korona on joku uhka niin lapset eivät olisi kouluissaan.
Suomi selätti koronaviruksen vaan nopeammin kuin muut koska me olemme niin hyviä. - Anonyymi
Tää aloitus on joko erittäin huonoa provoa tai sitten olet aloittaja aivan saatanan tyhmä. Toisaalta mitäpä näistä tuppukylistä voi muuta odottaa...
- Anonyymi
Ilahduttavaa huomata että porukka alkaa liikkumaan taas ulkona ja kauppakeskuksissakin on porukkaa.
Ei ole enää mitään vaaraa. - Anonyymi
Suurin osa korona epäillyistä on tavallista vaaratonta flunssaa
- Anonyymi
Turhaa panikointia flunssan takia. Aivan hyvin voidaa pitää Uudenmaan raja auki ja palauttaa lentoliikenne normaaliksi .ei ole mitään vaaraa pelkkää normaalia flunssaa mikä on tavallista tähän aikaan vuodesta .
- Anonyymi
Kehitysvamma ei tartu mutta asennevamma perityy. Trolleille se on periytynyt erityisen vahvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj282649KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.951628Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381558Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet661533Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771329- 1171224
- 851090
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1091063En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31054Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2491053