Kulttuuri riittävä syy epätasa-arvoon Suomessa?

Anonyymi

Minä en ymmärrä, miksi Suomessa ei keskustella maassa olevista kulttuureista, joissa nainen on vähemmän tärkeämpi kuin mies, mutta kuitenkin syytetään tavallista suomalaista miestä epätasa-arvosta? Samalla syytetään homojen syrjimisestä, vaikka täällä on kulttuureja, joissa homojen tappamistakin ei tuomittaisi. Lapsia pitää suojella pedofiileiltä vaikka täällä on kulttuureja, jotka pitävät lapseen kajoamista normaalina ainakin omissa piireissään.

Aikaisemmin vielä ymmärsin tätä elämää Suomessa, kun asiat olivat aina järkipohjalla tyyliin 1 1=2, mutta nyt sekin voi olla 3 tai jotain muuta riippuen millä päällä jotkut sattuvat olemaan. Yritä siinä sitten keskustella mistään. Vähän kuin pelaisi peliä, jossa toinen muuttaa sääntöjä jatkuvasti. Jotain tällaista voi tapahtua lapsien leikkiessä leikkikentällä, jos joku on liian hyvä, itse ei osaa tai on paha mieli ja pitää kiusata. Miten sellainen voisi pesiytyä aikuisten maailmaan? Seuraukset valitettavasti ovatkin sitten ihan jotain muuta kuin itkua ja nahistelua. Päitäkin irtoaa, kun tapetaan kunnian takia, lapsia raiskataan yhä enemmän, naisia raiskataan yhä enemmän, naisia vainotaan ja alistetaan yhä enemmän. Poliisin tutkinnassa tekijöiksi paljastuu yhä useammin jonkin vähemmistökulttuurin edustaja. Varsinkin sellainen, joka on tänne muuttanut lähivuosina. Tämäkö on sitä tasa-arvoa sitten? Saa olla jopa täysin arvottomia naisia, jos ne tarpeeksi äänekkäät kaikkien (itselleen sopivien) kulttuurien puolustelijat eivät tuomitse? Huutoäänestykselläkö ongelmia hoidetaan? Tämäkin on kyllä tuttua käytöstä sieltä lasten leikkikentältä.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska misandria ja tuplastandardit

    • Anonyymi

      Kultuuriuutinen eilen: teatterissa ei saa kuka tahansa näytellä osaansa, saivat 'suvaitsevaisten' vihakampanjan osakseen. Työnsä hoitaminenkin saa näiltä vihaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe