Mitä yhteistä Helinä-keijulla ja kreationistien Jumalalla?

No vastaus on tietenkin se, että molemmat ovat mielikuvituksen tuotetta.

Kummankaan olemassa olosta kun ei ole ensimmäistäkään eikä ainoatakaan objektiivista todistetta.

Tämän yksinkertaisen faktan vuoksi Helinä-keiju ja Raamatun Jumala Jahve ovat täsmälleen yhtä todennäköisiä ehdokkaita maailmankaikkeuden luojaksi.

Alan välittömästi kreationistiksi kun joku osoittaa objektiivisesti ja tietellisesti että joko Helinä-keiju tai Jahve on luonut edes yhden atomin.

13

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä eroa on Jumalalla ja mielikuvitusolennolla?
      Tietenkin se, että mielikuvitusolentoa ei ole olemassa, mutta Jumala on olemassa!

      • Anonyymi

        "Tietenkin se, että mielikuvitusolentoa ei ole olemassa, mutta Jumala on olemassa!"

        Olematonta ei tarvitse todistaa olemattomaksi mutta sinä väitit lisäksi Jumalan olevan olemassa ilman objektiivista tieteellistä todistusta.


      • Anonyymi

        Helinä-keijusta on sentään aidoiksi todistettuja valokuvia, jumalasta ei ainoatakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helinä-keijusta on sentään aidoiksi todistettuja valokuvia, jumalasta ei ainoatakaan.

        Helinä Rautavaara -museoon voisivat kreationistit tehdä vierailun, kunhan koronarajoitukset hellittävät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helinä-keijusta on sentään aidoiksi todistettuja valokuvia, jumalasta ei ainoatakaan.

        Oletko nähnyt Jumalan selfie-albumin? Mistä sitten tiedät?


    • Anonyymi

      > Kummankaan olemassa olosta kun ei ole ensimmäistäkään eikä ainoatakaan objektiivista todistetta.

      Jumala on luoja, luodut ovat ogjektiivisesti olemassa, joten on hyvä syy ajatella myös luojan olevan.

      • Anonyymi

        Ihanko "ogjektiivisesti" ovat olemassa?

        Fakta on se että Jumalasta eikä mistään Jumalan väitetystä teosta, kuten luominen, ei ole mitään objektiivista näyttöä.

        Kreationistien Jumala on pelkkää mielikuvituksen tuotetta.


    • Anonyymi

      Helinä-keijun ja Jumalan ero on siinä, ettei kukaan edes yritä väittää keijun olevan muuta kuin satuhahmo.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ihmiset on liian pahoja ja tyhmiä kehittääkseen Raamatun Jumalan itse. Siitä on todisteena mm. se, etteivät ateistit ymmärrä Raamattua, vaan pitävät sitä ristiriitaisena.

      • Anonyymi

        Ihminen on luonut Jumalan omaksi kuvakseen; häikäilemättömäksi, ahneeksi, itse rakkaaksi, jne...

        Kreationisti ei ymmärrä Raamattua. Kreationisti vain kuvittelee ymmärtävänsä Raamattua sulkien silmänsä ja mielensä kaikilta sen räikeiltä virheitä ja ristiriidoista.

        Raamattu on lapsellinen satukirja herkkäuskoisille hölmöille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on luonut Jumalan omaksi kuvakseen; häikäilemättömäksi, ahneeksi, itse rakkaaksi, jne...

        Kreationisti ei ymmärrä Raamattua. Kreationisti vain kuvittelee ymmärtävänsä Raamattua sulkien silmänsä ja mielensä kaikilta sen räikeiltä virheitä ja ristiriidoista.

        Raamattu on lapsellinen satukirja herkkäuskoisille hölmöille.

        "Raamattu on lapsellinen satukirja herkkäuskoisille hölmöille."

        Totisesti. aamen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe