Maata johtaa todellisuudessa

Anonyymi

Sauuli Niinistö, Antti Rinne ja Juha Sipilä.
Muut ovat juoksutyttöjä.

16

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

höpön, höpön.

• Anonyymi

Ei se ole höpn höpö.
        Kyllä se näin on. mm Antti Rinne heikkouksineen on yhä SDP puheenjohtaja.
        Vaikka Sanna Marin sanoi ettei kuuntele ketään, se ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole höpn höpö.
        Kyllä se näin on. mm Antti Rinne heikkouksineen on yhä SDP puheenjohtaja.
        Vaikka Sanna Marin sanoi ettei kuuntele ketään, se ei pidä paikkaansa.

höpöhöpö, lopeta höpöttely, aikuinen ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

höpöhöpö, lopeta höpöttely, aikuinen ihminen.

Kyllä se nyt niin on, ei näitä osaa

• Anonyymi

Miten Juha-Lesta Sipilän fanaattinen unessaonanoija voi noin alas vajota...?

• Et suinkaan ole sovinisti ?

• Anonyymi

En todellakaan ole sovinisti että kohdistaisin jotain tiettyä aatetta.
        Olen ajattelultani ja teoiltani hyvinkin perherakas. Kyllä hallitusta johtaa tosiaan edellä mainitut, eikä nyt edes ihmetellä, ei nuorten naisten edes ole tarvetta kaikkea osata.
        Jos Martti sinua "leimaisin- vaikutat miespuoliselta feministiltä, se nyt tuskin on miehisyyden mitta tai tavoite. Itse olet linjasi valinnut.

• Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan ole sovinisti että kohdistaisin jotain tiettyä aatetta.
        Olen ajattelultani ja teoiltani hyvinkin perherakas. Kyllä hallitusta johtaa tosiaan edellä mainitut, eikä nyt edes ihmetellä, ei nuorten naisten edes ole tarvetta kaikkea osata.
        Jos Martti sinua "leimaisin- vaikutat miespuoliselta feministiltä, se nyt tuskin on miehisyyden mitta tai tavoite. Itse olet linjasi valinnut.

Kirjoitit:

"Maata johtaa todellisuudessa
        Sauuli Niinistö, Antti Rinne ja Juha Sipilä.
        Muut ovat juoksutyttöjä."

Kyllä tuo juoksutytöttely on mielestäni sovinismia, jos ymmärrät ;-)

Kirjoitit myös:

"Jos Martti sinua "leimaisin- vaikutat miespuoliselta feministiltä, se nyt tuskin on miehisyyden mitta tai tavoite. Itse olet linjasi valinnut."

Miespuolinen feministi kuulostaa ihan kivalta ;-)

• Anonyymi

Pienimunaisen miehen fantasia, että häviäjä olisikin johtaja jos on mies.

• Anonyymi

30 cm mielestäsi pieni, milainen sitten itselläsi on puolimetrinen?

• Anonyymi

Tarkoititko kapia ja ossi-juttuja vääntäviä tikkuperunansa roikottajia? Vaikuttavat olevan todella sovinistisia ja muutenkin jälkeenjääneitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

30 cm mielestäsi pieni, milainen sitten itselläsi on puolimetrinen?

Yleensä käytän pilkkua lauseissa, joihin ne kuuluvat. 30 senttimetriä on viivoittimen mitta ja sillä lyödään noin tyhmiä yleensä sormille. Vain ryssä ei osaa suomea.

• Anonyymi

Nykyhallitus pitää kaataa, sekä THL rikosvastuuseen. Linnaan joka ukko.

• Miksi ihmeessä ? Selitä, jos osaat...

• Anonyymi

Jos näin olisi, niin maa olisi kaaoksessa. Huonomaineisia poliittisia persoonia. Niinistö presidenttinä parantanut, myöskin ikää tullut. Vaikka ikinä vasemmistovihreitä äänestänyt, niin arvostan Sanna Marin selkeyttä ja toimenpiteitä.

• Anonyymi

Sen uskon kyllä, että Sipilän tollo saattoi olla tuon viivyttelyn takana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      4495
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      307
      3346
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      36
      3336
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      11
      2489
    5. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      15
      2275
    6. 256
      2013
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      285
      1590
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      87
      1525
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      44
      1296
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1153
    Aihe