Onko nyt sit hauskaa kun rajat o kii hä
Miltä ny tuntuu
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä olen rajojen sisäpuolella Suomessa ja Helsingissä.
Pysyypähän kiinalaisturistit hetken aikaa poissa Helsingistä,
kerkesivätkin lapata Helsingissä matkalaukkuineen
tuossa tammi- ja helmikuussa. - Anonyymi
Elämme perussuomalaista unelmaa. Suomi on suomalaisten, ryynästen ja horttanaisten.
- Anonyymi
Sillä että rajat suljetaan ja että Suomen sisäinen liikenne rajoitetaan on merkitys koronaviruksen leviämisen kannalta,Ei se ole kivaa kenestäkään mutta se on seuraista siitä vastuuttomasta liikkumisesta jota mm etelä-suomesta on harrastettu muaalle suomeen mm lapin lomakeskuksiin,Nyt minä itse kuten valtaosa Suomen kansasta toivoo että maan sisäiset rajat suljetaan nyt on pakko toimia niin.Samoin Suomen valtakunan rajat on suljettava ei mitään tänne ei mitään ulos!
- Anonyymi
Todella pitkästä aikaa sitä tuntee mahtavaa turvallisuuden tunnetta, kun rajat tosiaan on kiinni ! Tää on ihan huippua ja sais jatkua vähintään vuoden ! Ei tule millään verukkeella läpi ulkolaiset rosvot eikä haittamaahanmuutto. Ihanaa !
- Anonyymi
Joo ja janaritkin pysyy veks. Tää poikkeustila vois olla pysyvä.
- Anonyymi
Anakondia on joka puolella.
- Anonyymi
EHDOOTOMASTI!
Saatava testejä, joilla voi tarkistaa, onko sairastanut jo koronavirustaudin ja selviytynyt siitä ja saanut sitä vastaan vastustuskyvyn.
-heistä voinee eristää seerumia ja kehittää vastustuskykyä muillekin.
-he ovat resurssi, jotka voivat toimia avoimemmin yhteiskunnassa.
-
-
- - Anonyymi
NYT VIIMESTÄÄN SE VIHREIDEN PORUKKA LITOON SIELTÄ SÄÄTÄMÄSTÄ. SE OHIKKASALO VÄNKÄÄ VAAN VASTAAN.
- Anonyymi
lähtis pilikille ja grillaamaan makkaraa huomenna töitten jälkeen. Toki rommipullo ja kaljaa mukana
- Anonyymi
Haavisto möhli nyt tän paluu muuttaja asia. Ei oikein tuolta vähemmistö porukalla onnistu mikää.
- Anonyymi
Ja rajat meni kiinni, ihan huippua ! Koronan jälkeen tuskin millään EU-maalla on varaa kuunnella haittamaahanmuuton lässytyksiä turvan tarpeesta tai muita susihukka-satuja. Jäsenmaiden talous kun lähtee pitkäksi aikaa syöksyyn, niin ei siihen enää tarvita mitään ei toivottua-haittamaahanmuuttoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433594Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4423197Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831947- 871537
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1281380
- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721163Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.341039