Auto Rasku rahoitus

Anonyymi

Mitä kokemuksia ihmisillä tästä? Uskaltaako ottaa? Saako myöntää yksityisille luottoa edes luotonantajarekisteristä en löytänyt? Autolle tarve mutta tiedot menny.

21

4582

Vastaukset

• Anonyymi

Ettekö tosiaan ota selvää etukäteen? !

Tälläinen maa kuin suomi jossa on vapaat kädet tehdä mitä vaan eikä pelkoa sanktioista, ei pidä luulla ja olla sinisilmäinen !

Terveisin en ole koskaan autorahoitusta ottanut, enkä ota.

• Anonyymi

Mistä ottaa selvää jos ei tästä mainita nettisivuilla . . .

• Anonyymi

Tää on ihan hyvä
      Auton osto maksaa x euroa joka tapauksessa
      Ostaa sen mihin rahat riittää ja luotto venyy

• Anonyymi

Mitä itkette, hae pankista tai vaikka Santanderilta, jos ei maistu hae sitten mistä vaan, mitä poraat , jos olet vapaaehtoisesti suostunut nimesi kirjoittamaan ja suostunut, mies pitää puheensa, miksi yleensä itket silmäsi punaisiksi kun joudut maksamaan velkasi, et käsitä, ettet käsitä ,tätäkään.

• Anonyymi

Omarahoitusosuus = asiakkaan omarahoitus velkaosuuteen tai vakuus, mikä palautetaan kun luotto on loppuun maksettu, ei palvelumaksu! Jos hinta on 30000 ja vaaditaan 10% omarahoitusosuus, mikä on 3000 ja velkaosuus sen jälkeen 27000.

• Anonyymi

Mikä tämänkin ketjun juttu ja juuri on?!
      Sekö, että joku autonromu on kaikesta huolimatta ostettava, vaikka siihen - eikä sen päivittäisiin kustannuksiin oikeasti ole varaa?
      Luottotiedotkaan eivät karise muutamasta kympistä, kysymyksessä on usein enemmän. Kenen syy tämä on, kysyn?
      Kannattaisi ensiksi käydä ostamassa peili.

• Anonyymi

uskaltaako tätä rahoitusta ottaa? paljon on negatiivista keskustelua tästä netissä.

• Anonyymi

Miten tämä liittyy aiheeseen Auto-Raskun rahoitus, mistä aloittaja on kysynyt kokemuksia? Ei mitenkään. Eiköhän keskustelun tarkoitus ole saada näitä kokemuksia kyseisestä autorahoituksesta.

• Anonyymi

Ei näillä palstoilla Tratoista kannata puhua, sillä useimmat eivät tiedä, mitä sana TRATTA tarkoittaa!
      Kysyin jo aikaisemmin, että miksi joku autonromu varta vasten epäedullisilla rahoitussopimuksilla pitää huolekseen ostaa, ennen kuin siihen oikeasti on varaa.
      Eikö kannattaisi odottaa sitä päivää, jolloin luottotiedot "puhdistuvat" ja lainaa saa kohtuullisilla ehdoilla.

Ketjusta on poistettu 97 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2873
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe