onko maapallo ontto

Anonyymi

Onko onttous totta?

19

78

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Psyykkiset kokemukset ovat vain kokijalleen totta. En ole itse kokenut mitään onttoa maapalloa, joten ei ole mulle totta.

• Anonyymi

Ei se ihan noin mene. Minä en ole koskaan käynyt Vaasassa. Koska en ole itse kokenut Vaasaa, voisin yhtä hyvin väittää ettei Vaasa ole olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ihan noin mene. Minä en ole koskaan käynyt Vaasassa. Koska en ole itse kokenut Vaasaa, voisin yhtä hyvin väittää ettei Vaasa ole olemassa.

Kyse onkin nyt psykologisesta tilasta, joka on subjektiivista. Subjektiiviset tilat ovat jokaisella kokijalla yksilöllisiä, vai väitätkö muuta? Vaasa sen sijaan on objektiivinen fyysinen tila, joka on kaikille sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse onkin nyt psykologisesta tilasta, joka on subjektiivista. Subjektiiviset tilat ovat jokaisella kokijalla yksilöllisiä, vai väitätkö muuta? Vaasa sen sijaan on objektiivinen fyysinen tila, joka on kaikille sama.

Juuri näin. Kuten ontto maapallo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Vaasa sen sijaan on objektiivinen fyysinen tila, joka on kaikille sama."

Ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Vaasa sen sijaan on objektiivinen fyysinen tila, joka on kaikille sama."

Ei ole.

On.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On.

Anaalitila on kaikille sama. Onko muita aamupaskalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On.

Ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole.

Valheesi ei meitä hetkauta.

• Anonyymi

Vain ontot pallot voivat leijua. Jos maapallo ei olisi ontto, se olisi niin raskas ettei se voisi leijailla avaruudessa vaan putoaisi kuin kivi. Tämä todistaa että maapallo on ontto.

• Anonyymi

Et ole sitten ennen kuullut gravitaatiosta? Kommenttisi osoittaa sen, ettet ole perillä fysiikasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole sitten ennen kuullut gravitaatiosta? Kommenttisi osoittaa sen, ettet ole perillä fysiikasta.

Gravitaatio aiheuttaa putoamisen. Ontto maapallo ei putoa vaan leijuu. Kaikki taivaankappaleet ovat onttoja. Maa erottuu muista siinä, että vain sillä on sielujen terrastraalitasot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gravitaatio aiheuttaa vain päänsärkyä ja migreeniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaruudesta jos putoaa kivi päähän, silloin käy huonosti, sen arvaa.

• Anonyymi

Kyllähän maapallo on onttoja ja luultavasti sulaa rautaa möllöää sisällä.

Pimeyden Palvoja Sanna Marin, suurin pääministeri, oli huvittava juttu.

• Anonyymi

Ehkä ei aivan kuvitelmaakaan. Egyptin pyramidien alla on tunneleita, joita pitkin faaraot käyskentelivät maapallon sisälle.

• Anonyymi

Maapallo on ontto ainakin omalla tontillani olevan kaivon kohdalla!

• Anonyymi

Ontto pallohomma on niin kova juttu että ottaa koko ajan eteen. Naapurin rouvat on käyneet vuoron perään päiväkaffella jo neljättä päivää.

• Anonyymi

Kyllä se on ihan totta. Keskipakovoima on saanut osan maan massasta laajenemaan, saaden aikaan sisälle alati kasvavan tyhjän tilan. Sisemmät osat massasta ovat siten muodostaneet ikään kuin toisen planeetan. Sittemmin miljoonien vuosien kuluessa keskipakovoima ja gravitaatio ovat tasapainottuneet, joten maan pinta ei romahda takaisin, eikä myöskään laajene niin voimakkaasti, että se rikkotuisi kokonaan. Vain hidasta laattaliikettä tapahtuu, joka aiheuttaa mm. maanjäristyksiä. Nämä kaksi planeettaa kiertää eri suuntiin, joiden gravitaatiovoimat toimii dynamon lailla aiheuttaen magneettikentän, eli magnetosfäärin. Sisempi planeetta kantaa päällään rikasta elämää, josta olemme saaneet pientä vihiä. Esimerkiksi viljapeltokuviot ovat sieltä peräisin. On vain ajan kysymys, kun puhkaisemme reitin sisätilaan ja silloin paljastuu salaisuus, jota on toistaiseksi vain epäilty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      121
      5725
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      472
      1868
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      21
      1252
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1213
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1083
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      995
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      961
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      906
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      23
      867
    10. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      59
      865
    Aihe