Onko onttous totta?
onko maapallo ontto
19
78
Vastaukset
- Anonyymi
Psyykkiset kokemukset ovat vain kokijalleen totta. En ole itse kokenut mitään onttoa maapalloa, joten ei ole mulle totta.
- Anonyymi
Ei se ihan noin mene. Minä en ole koskaan käynyt Vaasassa. Koska en ole itse kokenut Vaasaa, voisin yhtä hyvin väittää ettei Vaasa ole olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ihan noin mene. Minä en ole koskaan käynyt Vaasassa. Koska en ole itse kokenut Vaasaa, voisin yhtä hyvin väittää ettei Vaasa ole olemassa.
Kyse onkin nyt psykologisesta tilasta, joka on subjektiivista. Subjektiiviset tilat ovat jokaisella kokijalla yksilöllisiä, vai väitätkö muuta? Vaasa sen sijaan on objektiivinen fyysinen tila, joka on kaikille sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse onkin nyt psykologisesta tilasta, joka on subjektiivista. Subjektiiviset tilat ovat jokaisella kokijalla yksilöllisiä, vai väitätkö muuta? Vaasa sen sijaan on objektiivinen fyysinen tila, joka on kaikille sama.
Juuri näin. Kuten ontto maapallo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vaasa sen sijaan on objektiivinen fyysinen tila, joka on kaikille sama."
Ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vaasa sen sijaan on objektiivinen fyysinen tila, joka on kaikille sama."
Ei ole.On.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On.
Anaalitila on kaikille sama. Onko muita aamupaskalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On.
Ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole.
Valheesi ei meitä hetkauta.
- Anonyymi
Vain ontot pallot voivat leijua. Jos maapallo ei olisi ontto, se olisi niin raskas ettei se voisi leijailla avaruudessa vaan putoaisi kuin kivi. Tämä todistaa että maapallo on ontto.
- Anonyymi
Et ole sitten ennen kuullut gravitaatiosta? Kommenttisi osoittaa sen, ettet ole perillä fysiikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole sitten ennen kuullut gravitaatiosta? Kommenttisi osoittaa sen, ettet ole perillä fysiikasta.
Gravitaatio aiheuttaa putoamisen. Ontto maapallo ei putoa vaan leijuu. Kaikki taivaankappaleet ovat onttoja. Maa erottuu muista siinä, että vain sillä on sielujen terrastraalitasot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gravitaatio aiheuttaa vain päänsärkyä ja migreeniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaruudesta jos putoaa kivi päähän, silloin käy huonosti, sen arvaa.
- Anonyymi
Kyllähän maapallo on onttoja ja luultavasti sulaa rautaa möllöää sisällä.
Pimeyden Palvoja Sanna Marin, suurin pääministeri, oli huvittava juttu. - Anonyymi
Ehkä ei aivan kuvitelmaakaan. Egyptin pyramidien alla on tunneleita, joita pitkin faaraot käyskentelivät maapallon sisälle.
- Anonyymi
Maapallo on ontto ainakin omalla tontillani olevan kaivon kohdalla!
- Anonyymi
Ontto pallohomma on niin kova juttu että ottaa koko ajan eteen. Naapurin rouvat on käyneet vuoron perään päiväkaffella jo neljättä päivää.
- Anonyymi
Kyllä se on ihan totta. Keskipakovoima on saanut osan maan massasta laajenemaan, saaden aikaan sisälle alati kasvavan tyhjän tilan. Sisemmät osat massasta ovat siten muodostaneet ikään kuin toisen planeetan. Sittemmin miljoonien vuosien kuluessa keskipakovoima ja gravitaatio ovat tasapainottuneet, joten maan pinta ei romahda takaisin, eikä myöskään laajene niin voimakkaasti, että se rikkotuisi kokonaan. Vain hidasta laattaliikettä tapahtuu, joka aiheuttaa mm. maanjäristyksiä. Nämä kaksi planeettaa kiertää eri suuntiin, joiden gravitaatiovoimat toimii dynamon lailla aiheuttaen magneettikentän, eli magnetosfäärin. Sisempi planeetta kantaa päällään rikasta elämää, josta olemme saaneet pientä vihiä. Esimerkiksi viljapeltokuviot ovat sieltä peräisin. On vain ajan kysymys, kun puhkaisemme reitin sisätilaan ja silloin paljastuu salaisuus, jota on toistaiseksi vain epäilty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215725Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744721868Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk211252Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111213Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861083Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48995- 64961
- 64906
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.23867Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59865