IL juttu jonka mukaa kristityksi kääntynyt Iranilainen ei saanut turvapaikkaa ja palautettiin.
Palautuksen jälkeen kerrotaan miehen joutuneen kidutetuksi ja onnistuneen livahtamaan uudelleen.
Juttu on tunteisiin vetoava eikä sen todenperäisyydestä ole näyttöä.
Jutun Clue on kuitenkin on Islamilaisen arvomaailman suhde muihin uskontoihin.
Suomalaisten vapaamielisten humaanien ihmisten tulee pahan kohdatessaan kovettaa sydämensä ja mielensä.
Islam ja palautukset
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kaikille lähtöpassit ja kiireesti
- Anonyymi
Nyt jo kerrotaa kreikan tulvasta jotta elintasosurvareita ovat
- samaa sakiahan ne oli jotka tänne jo aijemmin ovat juosseet ja tapansa täällä näyttäneet huuhailuin-
Frontexin johtaja: Turkista Kreikkaan pyrkivistä suurin osa on elintasosiirtolaisia
- Anonyymi
Melkosta gazajargonia.
- Anonyymi
Jokainen tietää,että Islamnin kansalainen saa valehdella Koraanin mukaan meille vääräuskoille !
- Anonyymi
näitten peliä ei suvaita suomessa, se on lopetettava ja lähtö päälle
- Anonyymi
Jokainen tietää,että Islamnin kansalainen saa valehdella Koraanin mukaan meille vääräuskoille !
Samaa tiedän ja olen lukenut !
Koraani kertoo sen !
- Anonyymi
Kyllä OHISALO,Haavisto ja vihreät suvaitsee.
- Anonyymi
se on vale
islam on rauhan uskonto
Yleisradio on todistanut että islam on rauhan uskonto
ei siellä ketään vainota tai kiduteta uskonnon tms vuoksi
kysykää vaikka Yleltä- Anonyymi
e on vale
islam on rauhan uskonto
Yleisradio on todistanut että islam on rauhan uskonto
ei siellä ketään vainota tai kiduteta uskonnon tms vuoksi
kysykää vaikka Yleltä
Siistii:)) Oispa ollu Ylen toimittajat lähi-idässä kun olin sotilaana..:))
Todella rauhallisia ovat:))
No,iteppä muslimit hyökkäs ja past a way..sorry siitä YLE !
ja haista paska yle !
- Anonyymi
Kuinka tyhminä Iltalehti ja tämän Ali satusedän kannatusryhmä (lauma Alin entisiä ja nykyisiä) suomalaisia pitää.
- Anonyymi
Hölmöläisinä ne pitää viherpunikkeja ja RKP:läisiä.
- Anonyymi
soluttautuja
wallander - Anonyymi
Juu, naisetkin saavat elää ihan vapaasti muslimimaissa. Heh, heh!
Tässä olis naisministeriemme ykkösasia, kun puhutaan turvapaikanhakijoista. Kaikki turvapaikat tytöille ja naisille, hehän näissä lähtömaissa elävät karmeissa olosuhteissa, ei kai meidän näitä miehiä pidä auttaa, jotka naisten ja tyttöjen elämästä tekevät epäinhimmillisen.- Anonyymi
Selitä tuo asia näille limaperseisille hallituksemme pissaliisoille niin ottavatko mitään kantaa tuohon, että turvapaikkoja olisi jaettava myös naisille ja lapsille.
Islamistit soluttavat maahamme ns. muka- muka sopeutuneita arabeja jotka kuitenkin vain lierojan lailla syövät maata kantaväestön jalkojen alta.
Tässä yhden sellaisen itkuvirsi otsikon aiheesta:
https://www.youtube.com/watch?v=6jgzgzSe4qU&t=5s
Hylättyjä turvapaikkapäätöksiä on tehty kymmenin tuhansin ja harva on palautettu.
Tämä ukkelin palautukselle on taatusti erityisen painavat syyt.
Luotan täysin viranomaistemme toimintaan, paskalehdistömme kirjoittavat itkuvirsiä.- Anonyymi
Kuuluuko islam muka sivistysvaltioihin?
- Anonyymi
Lähi idässä on vain yksi sivitysvaltio, Israel!
55 milj.arabia haluasi heidät mereen, mutta ei taida onnistua.
Olen elänyt molemmissa maissa ja kyllä Islam on niin epäsovinnainen ja paha meille jotka kannattaa demokratiaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131482Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82061063Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.79722Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42634