mitään. Se on periaatekysymys. Se on alentavaa minua kohtaan.
En tule niihin koskaan vastaamaan
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä minä minä ja minun egoni. Yhyy!
- Anonyymi
Harhautus
- Anonyymi
Pelkuri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhautus
Mitä lie yrittää nyt sohia
- Anonyymi
Eihän ole.
- Anonyymi
Sinun mielestä ei ole ja tiedän sen.
Tiedän, ettet tee pahalla. Koska et tiedä tarpeeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun mielestä ei ole ja tiedän sen.
Tiedän, ettet tee pahalla. Koska et tiedä tarpeeksi.Kannattaisiko sitten kertoa, että hän tietäisi?
- Anonyymi
Ihan hyvä että kerroit. Ei kysytä kukaan ikinä keneltäkään mitään kun se on alentavaa.
- Anonyymi
Se on alentavaa ettet vastaa.
- Anonyymi
On vastattava. Eihän täällä muuten tiedetä mitä olet ominut itsellesi!
- Anonyymi
Jos kyse on kirjoituksista täällä, niin miksi sitten luet niitä? Tämä palsta on kyllä from hell.
- Anonyymi
En tarkoita kaikkia tekstejä täällä.
- Anonyymi
Periaatteessa ei kiinnosta.
- Anonyymi
Se surettaa.
Ihan kuin minä sinulle kirjoittaisin nyymiseni. Täällä puretaan pääpöä ja jos se sinusta on sinulle kirjoitettu niin miettisin ihan keskenäni että vastailu keskustelupalstalla on sinua alentavaa...
Jotenkin epäjohdonmukaista. Anonyymisti kirjoitetut viestit anonyymillä KESKUSTELUpalstalla. Onhan se kyllä niin että keskustelu on täälläkin vähentynyt huomattavasti viime vuosina. Huutoja pimeyteen ennemminkin. Mutta jos sinulle tuli aloituksesta parempi mieli ja sait pääpöäsi purettua niin hyvät sulle. Ihan jo harmittaa itteänikin että vaivauduin ( alennuin ) tähän aloitukseen vastaamaan ja kertomaan mielipiteeni. Sori, mun moka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443032Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052304Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle502136Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421903- 1501556
- 731418
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231248Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185