Moosesko ja Eliako?

Anonyymi

Herra, jos vielä lähettäisit ne kaksi säkkipukuista todistajaa, ne kaksi lampunjalkaa tänne maailmaan Ilmestyskirjan lupausten mukaan.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet aivan väärällä osastolla. Säkkipukuiset todistajat tulevat ilman sinun rukouksiasi antikristuksen aikana.

      • Anonyymi

        On siis väärinrukoilijoita ja oikeinrukoilijoita, ehkäpä vielä oikeinrukoilun kirjanpitäjiä, jotka kenties määrittävät tarkasti ketkä täyttävät oikeinrukoilun tarkat kriteerit, oikeinrukoilun varsinaiset asiantuntijat. Ehkäpä Evankeliumeista löytyy tarkat muodolliset ohjeet oikeinrukoiluun?


    • Anonyymi

      Mooses, eikä Elia ole nämä.
      5. Moos. 34:4
      4 Ja Herra sanoi hänelle: "Tämä on se maa, jonka minä valalla vannoen olen luvannut Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille, sanoen: 'Sinun jälkeläisillesi minä annan sen'. Minä olen nyt antanut sinun omin silmin nähdä sen, mutta sinne sinä et mene."

      Nyt vähän asain reunalta:

      10 Mutta Israelissa ei enää noussut yhtäkään sellaista profeettaa kuin Mooses, jonka kanssa Herra seurusteli kasvoista kasvoihin;
      11 ei ketään, joka olisi tehnyt sellaisia tunnustekoja ja ihmeitä, kuin hän Herran lähettämänä teki Egyptin maassa faraolle ja kaikille hänen palvelijoillensa, koko hänen maallensa;
      12 ei ketään, jolla olisi ollut niin väkevä käsi ja joka olisi tehnyt niin suuria, peljättäviä tekoja, kuin hän teki koko Israelin silmien edessä.

      Jer. 16:
      12 Ja te olette tehneet pahemmin kuin teidän isänne, ja katso, te vaellatte kukin pahan sydämenne paatumuksessa, kuulematta minua.
      13 Niin minä heitän teidät pois tästä maasta maahan, jota te ette tunne eivätkä teidän isänne tunteneet, ja siellä te saatte palvella muita jumalia päivät ja yöt, sillä minä en teille armoa anna.
      14 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
      15 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin hän oli heidät karkoittanut'. Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa, jonka minä annoin heidän isillensä.

      Jer. 23:7,8
      7 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
      8 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti ja toi Israelin heimon jälkeläiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin minä olin heidät karkoittanut'. Ja niin he saavat asua omassa maassansa."

      MIKSI että LUE mitä ON Kirjoitettu!

      Tietäkää aika on lähellä, joten lopettakaa se oman pään ja sielun "kuunteleminen"

      TämäKÄÄN tapaus ei mene maailmalta ohi, kuten ei mennyt Mookseksen aikana, kun Jumala TUHOSI KOKO egyptin maan!

      Joten, EI NÄMÄ ASIAT OLE OLEVA SALASSA, vaan "temppelin harjan" päältä huudettu.

      Sokeakin näkee ja kuuro kuulee, ja te.
      järjettömät tomppelit ette!

      Tehkää parannus ja lopettakaa pahaa ja syntiä tekemästä"!

      • Anonyymi

        Tässä tutkielma ketä ne todistajat ovat, 2 Todistajaa.
        Ilm. 11:4 "Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne KAKSI LAMPUNJALKAA, jotka seisovat maan Herran edessä."
        Ilmestyskirja:1:20 Niiden seitsemän tähden salaisuus, jotka näit minun oikeassa kädessäni, ja niiden seitsemän kultaisen lampunjalan salaisuus on tämä: ne seitsemän tähteä ovat niiden seitsemän seurakunnan enkelit, ja ne seitsemän lampunjalkaa ovat ne seitsemän seurakuntaa."
        Roomalaiskirje: 11:17 Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta,
        11:24 Sillä jos sinä olet leikattu luonnollisesta metsäöljypuusta ja vasten luontoa oksastettu jaloon öljypuuhun, kuinka paljoa ennemmin nämä luonnolliset oksat tulevat oksastettaviksi omaan öljypuuhunsa!
        Koska seitsemän lampunjalkaa kuvaa seitsemää seurakuntaa ja öljypuut ovat metsäöljupuu on pakanat ja öljypuu on Israel. Eli Isreal on oikeita oksia öljypuussa, joka kuvaa Jeesusta ja pakanat ovat siihen oksastettu oikeiden oksien joukkoon,elihe ovat myös Jumalan lapsia Jeesuksen sovituksen kautta.
        Eli kaksi todistajaa on messiaaniset Juutalaiset ja pakana seurakunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tutkielma ketä ne todistajat ovat, 2 Todistajaa.
        Ilm. 11:4 "Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne KAKSI LAMPUNJALKAA, jotka seisovat maan Herran edessä."
        Ilmestyskirja:1:20 Niiden seitsemän tähden salaisuus, jotka näit minun oikeassa kädessäni, ja niiden seitsemän kultaisen lampunjalan salaisuus on tämä: ne seitsemän tähteä ovat niiden seitsemän seurakunnan enkelit, ja ne seitsemän lampunjalkaa ovat ne seitsemän seurakuntaa."
        Roomalaiskirje: 11:17 Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta,
        11:24 Sillä jos sinä olet leikattu luonnollisesta metsäöljypuusta ja vasten luontoa oksastettu jaloon öljypuuhun, kuinka paljoa ennemmin nämä luonnolliset oksat tulevat oksastettaviksi omaan öljypuuhunsa!
        Koska seitsemän lampunjalkaa kuvaa seitsemää seurakuntaa ja öljypuut ovat metsäöljupuu on pakanat ja öljypuu on Israel. Eli Isreal on oikeita oksia öljypuussa, joka kuvaa Jeesusta ja pakanat ovat siihen oksastettu oikeiden oksien joukkoon,elihe ovat myös Jumalan lapsia Jeesuksen sovituksen kautta.
        Eli kaksi todistajaa on messiaaniset Juutalaiset ja pakana seurakunta.

        Eli kaksi todistajaa on messiaaniset Juutalaiset ja pakana seurakunta.
        ja miten tämä sopii tähän, toki oikae ja oppinut opettaja sen verran voi opettaa?

        Ilm. 11:
        7 Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät.
        8 Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin.
        9 Ja ihmiset eri kansoista ja sukukunnista ja kielistä ja kansanheimoista näkevät heidän ruumiinsa kolme ja puoli päivää, eivätkä salli, että heidän ruumiinsa pannaan hautaan.
        10 Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat.
        11 Ja niiden kolmen ja puolen päivän kuluttua meni heihin Jumalasta elämän henki, ja he nousivat jaloilleen, ja suuri pelko valtasi ne, jotka näkivät heidät.
        12 Ja he kuulivat suuren äänen taivaasta sanovan heille: "Nouskaa tänne!" Niin he nousivat taivaaseen pilvessä, ja heidän vihollisensa näkivät heidät.

        Onko tämä kuin salaman isku, eli tulee ja siinä se sitten on, ylösotto? :)
        Onko tässä, myös ne jotka ovat "metsä-kirkossa" tahi maissa joista, usko on kieletty, niin vankit myös ja sairaat ?

        No, miten on Herra Jeesus sanoi:
        Matt. 24:36
        Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
        ja
        3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan."

        eli, tämä päivä jonka vain ja yksin Isä tietää, sitten kuitenkin tiedettäisiin, 7 vuotta etukäteen ja tarkalleen, päivä määrä. 1260!

        joten, LUE ENEMMÄN ja KOKO Raamattua!


    • Anonyymi

      Espanjasta ja Italiasta loppuu rahat koronan takia, siinä teillä säkkipuvut.

      • Anonyymi

        Eli heti aamulla klo 7:28 on tämän irvailijan pakko jo tulla tänne palstalle!

        Uskomatonta!
        Ihmisellä ei ole mitään muuta mielessä kuin vain häiritä, heti aamusta alkaen.


    • Anonyymi

      Siis Ilm:n sanomaa emme voi muuttaa, rukouksella, paastolla. No miksi. Raamattu itse vastaa. Jumala lähettää vielä väkevän eksytyksen, niin että he uskovan valheen, koska he eivät ole ottaneet vastaan Jeesusta. 2.Tess. 2:9-12 löytyy tarkasti.

      • Anonyymi

        Mooses ja Eliakin todennäköisesti tuomitaan omasta mielestään oikeaoppisissa kristillisissä piireissä harhaoppisiksi ja valheopettajiksi. Sitten vaan vanhaan tapaan huutamaan Herran puoleen ja hyppelemään alttarin ääreen ja katsomaan kenen nuotioon tuli syttyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      80
      1615
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      70
      1288
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1218
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      1028
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      998
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      994
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      882
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      844
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      816
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      774
    Aihe