Suomessa ei puhuta siitä että ripuli voi olla Corona oireena. Italian tilastoja luin ja siellä 8prosentilla oli ripuli. Itselläni oli todella kova alkuun, niin kovat tuskat että tajunta meni. Kesti vkon. Ohessa lievän flunssan oireet. HoitoHenkilökuntakaan ei tiedä asiasta. Lähettivät kotiin ja sanoivat että voin tulla uudelleen jos ripuli jatkuu toisen vkon
Ripuli myös Corona oireita
4
2083
Vastaukset
- Anonyymi
Ripuli on hyvin harvinainen koronan oire. Ripuli voi tulla muustakin syystä.
- Anonyymi
Onhan kyllä sitä norovirustakin liikkeellä, mutta siihen taitaa kuulua oksennus ja kestokin 1-3 päivää, ei 7 päivän vesiripuli. Kuuluukohan noroon kuume tai muita flunssan oireita, itsellä oli kurkkukipua, pärskimistä, kuumetta
- Anonyymi
Luki tuo jossain. Lapset reagoivat usein vatsalla. Itse saan mahaoireita tavallisessakin flunssassa.
Menikö sinulta hajuaisti? Senhän pitäisi olla yksi koronan oireista.- Anonyymi
En huomannut hajuaisti ongelmia, en tiennyt että niitäkin joillakin on, niin kivulias olo oli vatsassa ja kuumeinen. Olen monia vatsatauteja kokenut, yleensä oksennuksen kera, mutten ennen tätä kivusta pyörtynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904