Ja nyt rukoillaan Ahtisaaren puolesta

Anonyymi

Ja sitten palstalaiset saavat luvan rukoilla Ahtisaaren pariskunnan puolesta että parantuvat koronastaan. Eiks je?

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikähän siinä muuten on että tällä foorumilla ei tälläiset aitokristilliset ja aitoisänmaalliset aloitukset saa vastakaikua mukakristillisten ja mukaisänmaallisten keskuudessa?

      • 😂🤣😅😂🤣🤣😅😂😂🤣


        😂🤣😅😂🤣🤣😅😂😂🤣


      • Anonyymi
        KTS kirjoitti:

        😂🤣😅😂🤣🤣😅😂😂🤣


        😂🤣😅😂🤣🤣😅😂😂🤣

        Älä sinä nyt kuole nauruun! Mitähän hauskaa joku edellä kirjoitti?

        https://www.youtube.com/watch?v=c8iyYjvNgmo

        Ei saa nauraa.😶😠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä nyt kuole nauruun! Mitähän hauskaa joku edellä kirjoitti?

        https://www.youtube.com/watch?v=c8iyYjvNgmo

        Ei saa nauraa.😶😠

        Ai niin, se Ahtisaari.

        Jos ehdoin tahdoin rikkoo kieltoja ja vaarantaa oman ja muiden terveyden, niin...

        Eeva itse haki pöpön, johon Mara nyt sairastui.

        Tapahtukoon Sinun tahtosi. Aamen. 🙏🏼


      • Anonyymi

        Eiköhän sinun itsesi pitäisi rukoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, se Ahtisaari.

        Jos ehdoin tahdoin rikkoo kieltoja ja vaarantaa oman ja muiden terveyden, niin...

        Eeva itse haki pöpön, johon Mara nyt sairastui.

        Tapahtukoon Sinun tahtosi. Aamen. 🙏🏼

        Tältä uskopistepaskiaiselta ei kysytty mielipidettä tässäkään ketjussa. Se epäkristillinen pilkan ja vittuilun määrä mitä häneltä aina tulee, on häpeäksi hänelle itselleen ja koko tälle foorumille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tältä uskopistepaskiaiselta ei kysytty mielipidettä tässäkään ketjussa. Se epäkristillinen pilkan ja vittuilun määrä mitä häneltä aina tulee, on häpeäksi hänelle itselleen ja koko tälle foorumille.

        Olet neuroottinen. Tuota viestiä ei kirjoittanut väittämäsi henkilö.


      • Anonyymi

        Se johtuu yleisestä turhautumisesta, kateudesta ja hädästä. On merkillepantavaa, että vaikka karanteenissa olevia on kaiken ikäisiä, vain 70 ihmiset mouruavat ja valittavat ikärasismista.
        Heistä tuntuu, että he jäävät sivuun yhteiskunnasta. Kontaktit ovat katkenneet entiseen työyhteisöön, ja kukaan ei kerro, millaista maailmaa nyt eletään. Moni eläkeläinen on linnoittautunut omiin ympyröihinsä. Nyt on hätä.
        Ihmiset, jotka vastustavat kynsin hampain maahanmuuttajia, pelkäävät omien etujensa kärsivän. Mitä muuta voisi olla, kun vastustetaan pikkulapsien kotiin hakemista tai 175 hädänalaisen leiriläisen vastaanottoa! Pelätään, että itse jää vähemmälle.
        Moni kadehtii toisen saamaa etua, vaikka ei itse sitä tarvitsisikaan. On vain niin turhauttavaa huomata, että joku hädänalainen saa apua ja hoivaa yhteiskunnalta. Mietitään, mistä itse jää vaille, kun nuo toiset saavat avustuksen.
        Moni kristillistä maailmaa edustava katsoo tulleensa syrjäytetyksi, kun jumala sallii pakanoiden avustamisen, ja uskova voi muistaa jonkun oman elämänsä vaikean hetken, jolloin apua ei tullut, vaikka sitä kiihkeästi rukoiltiin.
        Kateus oikeuttaa ihmisen heristämään nyrkkiä Talvisodan nimissä, vaikka ei ollut silloin vielä syntynytkään. Vedotaan siihen, että MINUN on nyt saatava apua, koska isoisä taisteli sodassa. Pelasti Isänmaan ja sen vuoksi meillä on oikeutemme, ei noilla toisilla. Ne toisetkin voivat olla suomalaisia, mutta väärässä puolueessa, väärissä vaikeuksissa, väärin perustein apua pyytämässä. Puhumattakaan maahanmuuttajista, joiden kodit sota on nyt tuhonnut, omaisuus mennyt. Heidän hätänsä ei ole yhtä huutava kuin 80 v. sitten pakenevien suomalaisten hätä oli. Pakolaisuuksissakin on eroja, nuo toiset ovat vähemmän pakolaisia kuin omat evakkomme. Menkööt takaisin!

        Moni ei kateuksissaan ja katkeruuksissaan näe omaa kypsymätöntä asennettaan.


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus KooTeellä jälleen. Toki kristittyinä rukoilemme myös presidentti Ahtisaaren ja hänen puolisonsa puolesta, että hyvin voivat ja voittavat tämän vitsauksen.

    • Rukoilen että heti ovat terveitä Voisi profiilistani I katsos lopetin sen flunssan Lukekaa profiilistani kirjoitin alle otsikon
      se vaan just meni etusivulta Mut kirjoitin suuren totuuden joka voi auttaa pysymään terveenä ja lopettaa flunssan

    • Koin tässä kävellessä että kyllä he voittaa, kevyesti, ( parantuvat )mutta meni aikaa kun 146 e puhelin hukkasi kaik sivut etsin japainelin ja näppäilin ja fiilis hukkui kun ei heti saanut sitä jumalallista fiilistä ilmaistua Mutta kyllä he parantuu koin sen totuuden
      Sellai en fiilis että kyllä he voittaa kevyesti

    • Olisipa se joku ihminen, jonka luo vois mennä lämpimään

    • Anonyymi

      Ei luterilaiset rukoile kenenkään eikä minkään asian puolesta. Se liian uskonnollista touhua. Luterilaisuus virkamiesmäinen usko, johon ei kuulu mitään mitä ei ole virkaehtosopimuksesssa.

    • Anonyymi

      Rukoilemme Ahtisaarten puolesta. He myös kristillinen perhe, joka aina tuki Hurstiakin työssään.

      • Anonyymi

        No just. Tukivat Hurstia vahvistamaan jo muutoinkin syrjäytyneiden avuttomuutta ja oma-aloitteisuuden puutetta!

        Nuo ruokajonot (Suomessa) ovat suorastaan rikolliset. Ihmisen velvollisuus on elättää itse itsensä. Suomessa on kaikilla sosiaaliturva ja sillä hyvin elää, jos sen käyttää viisaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just. Tukivat Hurstia vahvistamaan jo muutoinkin syrjäytyneiden avuttomuutta ja oma-aloitteisuuden puutetta!

        Nuo ruokajonot (Suomessa) ovat suorastaan rikolliset. Ihmisen velvollisuus on elättää itse itsensä. Suomessa on kaikilla sosiaaliturva ja sillä hyvin elää, jos sen käyttää viisaasti.

        Hursti tekee Jumalan työtä. Sen vahvisti myös Leo Meller!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just. Tukivat Hurstia vahvistamaan jo muutoinkin syrjäytyneiden avuttomuutta ja oma-aloitteisuuden puutetta!

        Nuo ruokajonot (Suomessa) ovat suorastaan rikolliset. Ihmisen velvollisuus on elättää itse itsensä. Suomessa on kaikilla sosiaaliturva ja sillä hyvin elää, jos sen käyttää viisaasti.

        Sinulla on ruusuinen kuva Suomen sosiaaliturvasta.


    • Luin eilen tuolta artikkelin uutisen että se korona ei ole lasten 😌😒☹Vaikka heill olis se se ei aiheuta välttämät mit oireita tai ihan lieviä Joten hyvin mahdollista että Ahtisaarilla ei ole mitään ,ovat hyvässä kuñossa lieviä tai ei mitään oireita, se pallero sinänsä /viru s korona EI välttämättä aiheuta Mitään oireita kehossa
      !!! Lukea voi sen uutisen

      • Anonyymi

        Jännä pallero.


    • Anonyymi

      Rukouksetkin luvanvaraisia karanteeniaikana?

    • Nyt olen niin vain 4 h nukk😴😢koska ,oli hirvittävän väsynyt,yöllä, mut joku otus ravaski teltan ohi ja(taskulampulla häipyi)tahdoin löytää äänen kännykkään ,oli säätänyt sen jotenkin pois, ja yhdistin sen Lutheriin joka kuuro kuulovammainen ollut(voi olla ett se oli henkien kiusaa,että kykenee kuulemaankin )ett hän varmaan ei tahtonut ääntä kännykkään...Suden jälkiä tääl on ollut , kuukausi sitten tms Jeesuksesta näkyä oli että piteli sen suden päätä vasten itseään Ymmmärsin hän vois tehdä niin ,se on niin kiltti susi, rekikoira ollut Minä ajoin sen ärähtäen pensaasta ja kuulin sen surumielisen ulvonnan sitten 😢🐴🐺viikkoja eteenpäin näin sen taas, ja se ilmensi sellaist kunnioittavuutta sen olemus niin perinpohjaista kunnollisuutta etten pelännyt sitä ja pieni se oli,sitten keksin ett jos Jeesus siksi piteli sen päätä ja olivat toisilleen läheiset ett hänenkin oli ollut nälkä,ja paistoin tulella muikkuja ja keitin kanan munia ja ke on lihapullia laitoin niitylle , mutta ei se ollut syönyt Siitä päättelin sillä on ruokaa Eilisen epäluottamukseen liittyi Luther kun oli paha ihminen,huonoihin kokemuksiin muistoihin että asunnolla jolla en voi olla siel on paha mies(ajattelinkineilen koin että ihmiset ovat paljon pahempia kuin sudet Niin se on )pesin hiukset suihkua kävin mutta koin ett Fazerin Marja-piiras ja ruisjuustoleipäni,molemmissa näkyi suden raakuus, suden henki , raaka , ymmärsin ett he yhdistänet minut suteen , susi ei ole paha sudelle eikä ihmiselle ,
      Olin vihainen soit koronasta de saa olla loppu nyt Älkää AiHeUttTako Aikuiselle ENEMp Oiretta kui lapselle , ei se korona ole mikään, se voi olla vain lapsen kehossa veressä ei aiheuta mitään👅🙏🙌👪💑🥇🎃

    • Anonyymi

      Jos itse olet sisällä vai ulkona.

    • Anonyymi

      Vassarit voi rukoilla suojelupyhimystään Darvinia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1849
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1227
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      76
      1149
    4. 45
      1095
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      962
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      959
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      900
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      843
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      838
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      36
      804
    Aihe