Heiska Esa

Minne Branhamilainen Heiska meni piilon kun aloin kysyä häneltä onko hän todella jättänyt sen hengen ja nyt varoittaa siitä henki?

61

1646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedätte varmaan että Branham ohjasi tietäjä henki joka esintyi valoilmiönä hänen elämässä.

    • Esa ei opeta niinkuin ennen vanha uskovaiset opettivatj ja tiesi ett Ristin Voima puhdistaa koko ihminen ja tekee ihminen kokonaan vapaa synneistä. Vaan piiloittaa Ristin voima omaarmon taakse . Siis Jeesuksen Veri hän piiloittelee ja opettaa väärin.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kuka on Branham?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Branham?

        Niin tässä kans miettii ihmetellen kuka on Branham?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tässä kans miettii ihmetellen kuka on Branham?

        Charles Branham helluntailaisuuden henkivallan aloittajia tietäjähenkineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Charles Branham helluntailaisuuden henkivallan aloittajia tietäjähenkineen.

        Branhamilaisuus (engl. Branhamism) on yhdysvaltalaisen William Marrion Branhamin (1909-1965) seuraajista käytetty nimitys. Charles Pranham oli eri mies vallan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Branhamilaisuus (engl. Branhamism) on yhdysvaltalaisen William Marrion Branhamin (1909-1965) seuraajista käytetty nimitys. Charles Pranham oli eri mies vallan.

        He he, olen minäkin ,sekoilen, Charles Fox Parham tarkoitin


      • Anonyymi

        William Branham oli aikansa väkevä eksyttäjä, eikä koskaan pystynyt ketään parantamaan hurjista väitteistä huolimatta. Toinen aikansa eksyttäjä oli Charles Parmam joka liityy vahvasti azusa kadun "herätykseen" Benny Hinn jatkaa samaa feikki parantajien työtä nykyään ja monet muut valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        William Branham oli aikansa väkevä eksyttäjä, eikä koskaan pystynyt ketään parantamaan hurjista väitteistä huolimatta. Toinen aikansa eksyttäjä oli Charles Parmam joka liityy vahvasti azusa kadun "herätykseen" Benny Hinn jatkaa samaa feikki parantajien työtä nykyään ja monet muut valitettavasti.

        Ha ha! Kirjotit väärin!kirkoiyit väärin! Ei hän lisään Parmam ollut vaan Parham! Hoo, sitäpaitsi ei Branham itse parantanut vaan Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha ha! Kirjotit väärin!kirkoiyit väärin! Ei hän lisään Parmam ollut vaan Parham! Hoo, sitäpaitsi ei Branham itse parantanut vaan Jeesus!

        Joo, Barham piti sanoa :) Branham siis sanoi Jeesuksen parantavan hänen kauttansa, mutta on osoittautunut valheeksi, eikä omastakaan mielestään pystynyt parantamaan kun paikalla oli uskovia jotka rukoili hänen toimintaansa vastaan. Branham oli täysin väärän hengen eksyttämä ja hänen vääristä opetuksistaan voisi kirjan kirjoittaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, Barham piti sanoa :) Branham siis sanoi Jeesuksen parantavan hänen kauttansa, mutta on osoittautunut valheeksi, eikä omastakaan mielestään pystynyt parantamaan kun paikalla oli uskovia jotka rukoili hänen toimintaansa vastaan. Branham oli täysin väärän hengen eksyttämä ja hänen vääristä opetuksistaan voisi kirjan kirjoittaa :)

        Ha ha!! Taas kirjoitit väärin!! Ha ha!! Ei se mikään Barham ollut vaan Parham. Branham oli varmaankin Jumalan mies, ennen kuin kääntyi kummallisiin näkemyksiin kolminaisuudesta ja käärmeen oikeasta olomuodosta. Niin sitä monelle armoitetuille käy. Täytyy löytää sensaatio ja perustaa oma liike.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Charles Branham helluntailaisuuden henkivallan aloittajia tietäjähenkineen.

        Charles Branham

        Just joo,IHMINEN joka puhuu ja osaa..Sitten apinat seuraa ! Amerikan roskaa,kuin muut lahkot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He he, olen minäkin ,sekoilen, Charles Fox Parham tarkoitin

        He he, olen minäkin ,sekoilen, Charles Fox Parham tarkoitin

        Tämä juuri,yksi amerikan 1900 luvun hörhö..
        Tähän roskaan ihmiset uskoo ja menettää ELÄMÄN !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha ha! Kirjotit väärin!kirkoiyit väärin! Ei hän lisään Parmam ollut vaan Parham! Hoo, sitäpaitsi ei Branham itse parantanut vaan Jeesus!

        Ha ha! Kirjotit väärin!kirkoiyit väärin! Ei hän lisään Parmam ollut vaan Parham! Hoo, sitäpaitsi ei Branham itse parantanut vaan Jeesus!

        Mitä paskaa kirjoitat..? Parham amerikan lahko renttu siis Jeesus?
        Tälläistä on amerikan lahkoroska:))
        Ihan tuo 1900 luvu jauhohousuollut Jeesus:))
        Amerikasta tulee ihme roskaa..


    • Anonyymi

      Missä kommentoijien aivot ovat?

    • Anonyymi

      Koko ketju on Saviksen itsekehu ketju.

      Hän harhoissaan taas kuvittelee olevansa SUURI Jumalan soturi, joka on muka saanut jonkun pelkäämään itseään !

      Siis koko ketjun tarkoitus ja pääasia, on Saviksen oma lihallinen pullistelu ja suurena soturina esiintyminen !

      • Anonyymi

        No suomen helluntaissa ei branhamilaisuus ole muualla kuin muutamien päässä ja sielläkin sekona sotkuna kuten näkyy muutamista kommenteista.

        jokainen valveilla oleva tietää ettei branhami ollut raitis evankeliumin julistaja, ehkä alussa oli, mutta siihen tuli sitten kaikenlaista omaa sotkua ajan kanssa kuten niin usein voi käydä kun kele kiertää kaiken aikaa niiden ympärillä jotka Sanaa julistavat.


    • Anonyymi

      Missä Esa Heiska itse on? Tilaisuuksia ei saa nyt pitää mutta nettiin voisi tuoda juttujaan.

      • Anonyymi

        Missä Esa Heiska itse on?

        Ravintolassa juomassa kai? Kuka tälläistä jaksaa kun kaheleita on joka lähtöön.


    • Anonyymi

      Olen edelleen w. b -fani mutta salassa. t.esa

      • Arvelen sama . Koska muuten menettäisi niin paljon kannattajia ja herättäisi pahennusta ettei voisi tuota opittu seurakunta oppi joka peritään seurakunnista.


      • Savis kirjoitti:

        Arvelen sama . Koska muuten menettäisi niin paljon kannattajia ja herättäisi pahennusta ettei voisi tuota opittu seurakunta oppi joka peritään seurakunnista.

        Julista piti olla.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Julista piti olla.

        Taasko sa olet savis? Mihin nyt meni kotikuusi?


      • Anonyymi

        Olen edelleen w. b -fani mutta salassa. t.esa

        Esa,onko tuo jokin avaruuden koodi vai wanna be gay?
        Kovin on vaikea tietää ?


    • Hups !! Esa !!! Onko jotain jotta salailet kannatus joukosta. Kerro nyt rehellisesti ,, oletko edelleen branhamilainen. ??

      • Anonyymi

        Minä feikkiesa kerro sinulle. En olla


    • Anonyymi

      Hmm ?? Olisko kumminkin niin että Esalla on luuranko kaapissa joka hän ei halua että kukaan löydä enää kun ei saa vastaus häneltä ??

    • Anonyymi

      monta esaa valepuvussa taitaa olla täällä

    • Jo Feikki Esa vastaa kyllä . Mutta miten olis jos oikea Esa astuisi ja näyttäisi kaikille totuuden branhamista ja suhde hänen itselle ??

    • Anonyymi

      Herjaaja putsaa vaan oman vesisäilönsä nyt.

    • Anonyymi

      Heiskalla on ainakin äärettömän herkkiä runoja.

    • Asian viereen, mutta lähelle kuitenkin. Muuten, huomaatteko, miten moni kirjoittaja on ihmeellisessä mielenmaailmassa - harhassa.

      Ketjun aloittaja sanoo; Mihin Heiska meni piiloon. No, milloin Heiska on ollut näkyvissä?

      Tai näin;
      >>Hups !! Esa !!! Onko jotain jotta salailet kannatus joukosta. Kerro nyt rehellisesti ,, oletko edelleen branhamilainen. ??<<

      Aivan kuin henkilö olisi näkyvissä ja hän tiedostaisi hänelle tarkoiteut kysymykset.

      Tai jossain tällä foorumilla muutama päivä sitten Usko Toivonen kävi keskustelua kuviteltujen naapuriensa kanssa. Siis puskaan piilottautuneena ihminen ihminen menee eränlaiseen roolihahmojen / tunnistamattomien maailmaan ja alkaa käydä keskusteluja. Juuri tuohon samaan ilmiöön liittyy, miten todella netti / maailma ohjaa ihmisen mieltä kielteiseen suuntaan - pois todellisuudesta.

      Tai, miten sama ilmiö on näissä salaliitoissa.Näihin miellistyneet ihmiset oikein etsivät ja imuroivat itselleen juuri valhetiedon levittäjien tuotantoa. Siis aivan samaa kuin edellä mainitsin.
      Näin jatuen muutaman sukupolven ajan, niin koko ihmislaji on sekapäisyydestä kyllästetty. Eivät mahdollistu enää eroittamaan fiktiivistä kuvitustaan todellisuudesta.
      Fiktiivinen miellyttää ja kiehtoo enemmän, koska se on muovattavissa mihin halutaan. Taas todellisuutta - arkea - ihminen ei voi muuttaa ja muokata.

      Niin, netti on monelle kuin humalatila - pakenemista - eli netissä voi riehaantua ja melskata - tunnistamattomana- mielin määrin.

    • Savis

      Ei se meni noin kuin kirjoitit. Heiska vastasi ketjussa aikaisemmin kuin mietittiin täällä kuka Heiska on ja miksi hän erosi ? Tai erotettiin Helluntalais porukasta. Silloin hän kirjoitti että hän tekee poikkeuksen ja vastaa siihen ja siinä ketjussa hän teki poikkeuksen monta kerta mutta kun minä kyselin onko hän edelleen Branhamilainen , niin häipyi kuin pieru saharaan. Miksi on niin tulinen aihe hänelle? Samoin kun kysyin häneltä Facessa niin

    • Anonyymi

      Esaa pidetään hyvin hurskaana ja lieneekin. Kaikki muut rypevät synnissä tai ovat laiskoja puolimaisia väärin uskovia. on suoraan ylhäältä saatuja juttuja. Punainen lanka puuttuu puheista. Kauhea kauna usein muihin on monilla.

      • Oletko kysynyt ?
        Onko se Jumala joka tekee Bramhamilaiset kuivia ja laihoja kuin luurankoja. Jumalako imee heistä viimeiset rasvapisarat ? Tunnen muutamat ja he ovat kaikki samannäköisiä, kuin haamuja vain.


    • Anonyymi

      Esa on varmaan syvästi oikein uskova mutta vaikka olen kuunnellut kaikki puheet en ymmärrä mitä ja mihin hän uskoo. Sen vain ettei kukaan muu täytä hänen ohjeitaan. Eikä pysty.

      • Niinpä !! Siis mikä ja mihin usko? Ei kait hän usko että Branham ohjasi Jumala ? Kysykä uskoko hän vielä Branahmin jumala jolla on sarvet päässä !!!


    • Onko Esa näkynyt jossain muualla ,, kun uuskarismaattinen evankeliumitalossa , joka ei ollut Herrasta ja meni kiinni. Siis missä Heiska pääsee nyt puhumaan ? ,

      Koska branhamin henki ei olllut sallittu , ainakaan Helluntaipiireissä aikaisemmin. Mutta kun uuskarismaattisuus ja sama saatannallinen henki alkoi vaikutta Helluntaiseurakunnissa ,,, niin Heiska ja muut Branhamilaiset yhtäkki ovat/olivat sinne tervetulleita sen hengen kanssa..

    • Anonyymi

      Siis todellakin.Uskovien palstalla tällaista sontaa.

    • Anonyymi

      Suomi turmeluksissa on. Synnissa rypevat muut. Vei Luoja turvaisan katon kun otimme EUn ja Naton. Jumala kostaa. Loppuhuipennus tulossa. Luin runon.

    • Anonyymi

      Branhamilla erikoinen Eeva käärme oppi.

      • Aivan saatannallnen


    • Anonyymi

      Esa kirjoittaa haikeita ja puhuu itkuisella äänellä väristen. Se tehoaa. Nytkin on hieno runo missä kuvaa kyynelvirtojaan. Esa puhuu yhdestä kihlauksesta. Pitää kihlautua vain Jeesukselle. Ei kirkolle ei ekumenialle. Vain Jeesuskihlaus.

      Esa muistelee hieman off topic Bertolt Brechtiä jolla oli 3 naista ja vain yksi pitäisi olla. Brecht oli esimerkki häilyvästä suhteesta ja kommunismin avioliiton tuhoamisesta. Esa kaipaa raamatullista avioliittoa.

      Tämä on hyvä päämäärä. Elinikäinen liitto missä kunnioitetaan ja kasvatetaan lapset ehjässä turvallisessa kodissa ilman avioeroja. Olen ollut naimsimissa 50v tänään. Kiitos Esa!

    • Anonyymi

      Siis kiitin Esaa Brecht muisteluista. En omasta avioliitosta.

      • Kysy Esasta mitä mieltä hän on Branhamin percelen hengestä ? Niin saat Esa hiljaiseksi. Ei silloin enä voi näytellä näyttelijän taidolla. Onko se vähän ulkokullattu spektakeli?


    • Rauhan tervehdys.

      Jos Esa Heiska on Jumalan Hengessä, niinkuin hän oli vielä 80-luvulla, kuinka hän kiitteli ja ylisti Turun evankeliumintalolla Tino Portnojta, joka paljastui homoseksuaaliksi?
      https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/fa8cf802-3157-41a7-91dd-d8aed0827381

      Olen itse myös kysynyt Esa Heiskalta branhamilaisuudesta, josta nopeasti oli seuraus että hän esti minut. Siinä on haava, joka ei ole parantunut ja johon ei kestä koskea, kun sitä ei ole viety Kristuksen verellä pestäväksi.

      Siunauksin, MM.

      • Anonyymi

        Helluntailaiset eivät ole koskaan olleet Kristuksessa, koska helluntailaisuus perustuu laittomuuteen, saarnaamiseen korvasyyhyyn, vieraaseen tuleen ja vääriin profetoihin.

        Matt 7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Aivan ja epäilen ettei tuo Branhamin henki koskaan ole lähtenyt hänestä . Hän on vain alkanut seikkailla muitten kanssa ja me tiedetään että hyvin pitkälle voi saatana antaa väärän hengen kautta , ihan oikeit Pyhä Raamatun sanomia. Mutta niinkuin sanoit, meni mettään tuon homon kanssa.
        Sinun kanssa tiesimme Jumalan Hengestä ja Hengessä että Patrik Tiainen oli , joko entisestään homo , tai sitten uuskarismnaattinen henki , oli tehnyt hänet homoksi.
        Muuten taas oli yksi mun tuttavista kuollut uuskarismaattishengen johdosta. Nainen oli jopa pappi . Nuoria naisia , uuskarismaattisia tiedän nyt kolme jotka ovat kuollut. Kaksi niistä olen varoittanut uuskarismaattisista ettei se seura hyvä.. Branhamilaisissa ei menee sen paremmin. Huonoja hedelmiä sen hengen antaa , niissä piireissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaiset eivät ole koskaan olleet Kristuksessa, koska helluntailaisuus perustuu laittomuuteen, saarnaamiseen korvasyyhyyn, vieraaseen tuleen ja vääriin profetoihin.

        Matt 7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Niin ! Pitää tehdä Jeesuksen Tahto ollakseen hänen Ystävä . Ja tietäkseen ei ole Hänen Tahto että uskovat tekevät syntiä. !!!!


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Niin ! Pitää tehdä Jeesuksen Tahto ollakseen hänen Ystävä . Ja tietäkseen ei ole Hänen Tahto että uskovat tekevät syntiä. !!!!

        Vaikka en ihan allekirjoittaa tuon että kaikki Helluntaiset eivät >> koskaan olleet Kristuksessa, <<
        Kun siinä on joukkossa niitä jotka vilpittömästi ovat pyrkineet ja etsi pääsy Kristukseen !!!!
        On todella vaikea kun Helluntaisuus alkoi väärästä hengestä ja eivät saaneet istua Kristus Kallion päällä vaan vale-antikristuksen päällä..
        se siinä mättä ja vilpittömät ovat joutuneet eroa siitä ja ovat nyt One Wayläisiä niinkuin Timo Lindroosin Perhe joka kunnioitan. M.M taitaa myös olla leirin ulkopuolella ja monet muut jotka ovat kohdanneet antikristuksen hengen Helluntaisissa , joka on vallassa monissa Hellunatiaikirkkoissa hyvin vahvana . Siis entiset seurakunnat , nykyään kirkkoja ekumeenissa. Ja kirrkolaisia helluntailaisissa >> huh sanon minä.. Missä syntinen henki mässää ja pitää lyhyitä tilejä synnistä perceleelle , joka on heidän isä. Koska siinä vallitse täys kaos , kun eivät pääsee synneistä eroon , eikä päästetä..


      • Ei ihme että Jumala lopetti evankeliumitalo joka ei ollut Herrasta ja poisti myös Heikkii Talo joka on nyt vastaamassa Herran edessä tuomiolla !!


      • Siis taas kerran Kiitos Jumalalle Mauno Mattilasta ja siunaan hänet ja hänen perheensä , joka Jumala on ottanut väkevästi käyttöön , senjälkeen kun on päässyt eroo kuoleman ja haureuden hengestä . jonka hedelmiä tuo uuskarismaattisuus ja sen henki tuottaa..


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Siis taas kerran Kiitos Jumalalle Mauno Mattilasta ja siunaan hänet ja hänen perheensä , joka Jumala on ottanut väkevästi käyttöön , senjälkeen kun on päässyt eroo kuoleman ja haureuden hengestä . jonka hedelmiä tuo uuskarismaattisuus ja sen henki tuottaa..

        Onko Esa uusjarismaatikko


    • Anonyymi

      Mauno puhuu tuolla kuka saa Jumalan hengessä ilmoituksia tulevasta kuka ei. Juvan lähellä asuvana Ano Turtiainen on paikallinen selvänäkijä tulevasta. Viime yönäkin kertoo nähneensä Jumalan näyn Pyhän Hengen kanssa. Suomi oli miehitetty ja hänellä rooli tulevassa. Putin on näissä hyvä. Usa paha ja kaikki suomalaiset ihan kakkaa.Itsekin Ano pohtii miten hän juuri voimaurhrilijana on pantu näin kertomaan maanlättyisyydesta ja juustokuvusta. Monet ottavat Juvalla vakavasti. Ano sanoo että 2024 loppu tulee.

      On vain ollut niin monia näkojöitä.Meller jne.

      • Jos ei ensi vuonna tulee Maailman loppu niin julistan Juva vääräksi profettaksi , joka on matkalla helvettiin. Näin sano Pyhä Raamattu meille.


    • Anonyymi

      Esa taas tänään tuomitsee kaikki seurakunnat ja kirkot paitsi oman itsensä.

      Esa kuitenkin hyvin arvostaa ydinperhettä. Siitä pisteet hänelle. Lapsella on hyvä olla ehjässä perheessä.

      • Anonyymi

        Niin ehjä SSA


    • Silloin hän pitäisi kunnioittaa Joulu , joka on ydintä täss yhteisessä perhejuhlassa. kunnioittaako hän Jeesuksen syntymäpäivä?

      Jos hän vetää kaikki seurakunnat ja kirkkot alas vessapöntöstä , niin sietäs varoa ettei mene ainoa Oikea Seurakunta mukaan >> Jeesus.

      No jos kaikki ?? Silloin mene mene branhamilaisuus myös ?? Kysy häneltä mitä mieltä hän on branhamilaisuus vedetty alas vessapöntöstä, helvettiin jossa harhajohtajat tänään on ???

    • Anonyymi

      Eilisessa 6.6.2024 puheessaan Esa puhuttelee voimakkaasti niitä jotka branhamilaisuutta kritisoivat. Siellä heräsi kuolleista ja parani tuhansia Herran suurina tekoina. Ehkä ollut jotain muutakin mutta Herran palvelijaa ei saa kritisoida Raamatun mukaan. Esa on huolissaan miten käy niille tuomiopäivämä jotka arvostelevat hänen mukaansa oikeassa olleita saarnaaja. Hän kertoo että joillekin on läynyt tosi pahasti rangaistuksena.

      Tosi voimallista puhetta.

    • Anonyymi

      Esa puhuu hyvin ydinperheen puolesta. On tärkeää lapselle että isä ja äiti ovat ympärillä samassa kodissa lapsen kanssa. Se tuo vakautta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2873
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      261
      1206
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1201
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      983
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      46
      875
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      858
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      769
    Aihe