Nyt nopeasti mökille ennen kuin se on mahdotonta;
"Hallitus valmistelee Uudenmaan eristämistä – Ravintolat kiinni, mutta ulosmyynti sallittaisiin
Eduskuntapuolueet olivat koolla Säätytalolla saamassa tietoa hallituksen suunnittelemista liikkumisen ja ravintolatoiminnan rajoituksista. Hallitus sai tukea uusille toimille."
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006450578.html
Uusimaa eristetään muusta Suomesta!
42
114
Vastaukset
- Anonyymi
Auto täyteen ruokaa ja juomaa, suunta kohti mökkiä!
- Anonyymi
Mökkikunnan terveydenhuollon riesaksi, sekin vielä kun ei uskottu ettei pidä kerääntyä yhteen ja maailmanlopun bilettää:(
- Anonyymi
Omasta kaupasta ruuat mukaan sitten välillä abc.llä tankilla ja kaffeella ja puuttuvat ostokset mökkipaikkakunnan lähikaupasta
- Anonyymi
Ajatko seinään?
- Anonyymi
Älkää turhaan vaivaa itseänne,kun laki tulee voimaan,joudutte välittömästi palaamaan henkikirjoitus kuntaanne.
- Anonyymi
Haista paska, minä en minnekään palaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähdet kuin kuppa Töölöstä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut viedään Valmetin kauhassa kotiis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista paska, paska palaa.
- Anonyymi
Jos mökkiläinen tarvitsee hoitoa, on edessä paluu kotikuntaan tai kotikunnan sopimaan hoitoyksikköön.
- Anonyymi
Älkää nyt hitossa lähtekö Voitte joutua olemaan siellä 2 kuukautta tai enemmän.
- Anonyymi
Kyllä sieltä takasin pääsee, kun vähän yskäsee tiesululla.
- Anonyymi
Tosiaan syytä varautua että vähintään toukokuun loppuun, mahdollisesti pitempään.
- Anonyymi
Myydään uusimaa Venäläisille
- Anonyymi
Pysykää seillä minne halusittekin.
- Anonyymi
Siellä.
- Anonyymi
Voivat laittaa sellaisen velvoitteen että pitää palata kotikuntaa,siis missä on kirjoilla.
- Anonyymi
Se olisi paras ratkaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi paras ratkaisu.
Britit teki niin ja porukka muuttaa kirjoille maalle.
- Anonyymi
hallitus päätti vihdoinkin tehdä uudestamaasta suomen suurimman eläintarhan.
- Anonyymi
Ai ettei se ole ollut jo aiemmin yksi apinatarha?
- Anonyymi
Uudenmaan eristäminen ei auta mitään tauti on jo koko maassa?
- Anonyymi
Ei ole meillä niin kauan kun kukaan ei tule kylään. Kyllä eristys on hyvä juttu. En halua tänne ketään rikkomaan rauhaamme.
Ruokapula kaupungeissa voi aiheuttaa ryöstely porukoiden siirtymistä maalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole meillä niin kauan kun kukaan ei tule kylään. Kyllä eristys on hyvä juttu. En halua tänne ketään rikkomaan rauhaamme.
Ruokapula kaupungeissa voi aiheuttaa ryöstely porukoiden siirtymistä maalle.Ei ole meilläkään tautia ja asun Uudellamaalla, miten se on mahdollista? Laitan siemenperunat kohta maahan. Harmi, ettei teille asti niitä varhaisperunoita saada tänä vuonna, joudutte syömään poronlihaa ilman muusia vielä pitkään.
- Anonyymi
Tehohoidon paikkoja löytyykin tarvitsijoille todella hyvin esimerkiksi Ilomantsista, Pihtiputaalta ja Sallasta. Ruumishuoneissa on siellä tilaa niille, jotka jäävät ilman hoitoa.
- Anonyymi
Maalaiset joutuu itse tehohoitoon, kun huomaavat syksyllä kaikkien paikallisten yritysten tehneen konkurssin! Kyllä sitten ottaa syrämmestä....!
- Anonyymi
Jos eristetään, niin Uudeltamaalta lähtevät tukirahat muualle Suomeen peruutettava..
- Anonyymi
Lähden huomenna pohjoseen hiihtelemään mökille. Asustelen tässä Hämeen rajalla. 100metrin päässä Uudellamaalla asuvaa innokasta hiihtäjäkaveriani hieman potuttaa, kun ei pääse mukaan. Tällaista tasa-arvoa Suomessa.
- Anonyymi
Kysyn sinulta, kun asustelet siellä tapahtumien polttopisteessä. Onko teidän talojen väliin jo pystytetty armeijan tiesulku vai miksi kaveri ei mahdu autoosi?
- Anonyymi
Kyllä vielä aamulla pääsee. Mutta kuulemma kun eduskunta hyväksyy lain , niin siihen toppasi Uudeltamaalta karkuun lähtö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vielä aamulla pääsee. Mutta kuulemma kun eduskunta hyväksyy lain , niin siihen toppasi Uudeltamaalta karkuun lähtö.
Mäntsälän rajalla tulee kivääreistä luoti mökkimollukan päähän. Tapporeissullehan olisitte menossa pikkukirkonkyliin, joten metsästä pamahtaa.
- Anonyymi
Muistakaa jättää kännykät kotiin sillä niiden sijainnin pystyy
helposti peilaamaan.
Jos kallion kundin Iphonen sijainti on juupajoella niin tulee
äkkiä niminmies kolkuttamaan mökin oveen.- Anonyymi
Muistakaa jättää kännykät kotiin sill
- Anonyymi
Ahaa. Sitten vain se ilmoitus näkyviin, vai mitä?
- Anonyymi
Auto täyteen mökkiä ja juomaa, suunta kohti ruokaa ja juomaa!
- Anonyymi
Ruuhan hinta kallistuu kakkakin maistuu juu
- Anonyymi
dawsdasadsipåjadsjadspadssjpådjpo pojeeeeeeeeeeee
- Anonyymi
fqawet
- Anonyymi
RQFWADS
- Anonyymi
Jee
- Anonyymi00049
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51932
- 42787
- 47772
- 113716