Faari oli kuin taivaankaari ja muori oli kuin pierunkuori. Mutta mikä sen pierunkuori oli? lapsena siitä puhuttiin ja mulle tuli mielle yhtymä keittoherneen kuoreen joka irtoaa sopassa. En vieläkään tiedä eikä mitään osviittaa mistään mitä pierun kuori voisi tarkoittaa???
Vastaukset 10
- Anonyymi
Selvennän, tässä! pierun "kuori" on täättä potaskaa, koska pierulla, ei ole ns.kuorta, koska "pieru" on kaasumaisessa olotilassa, ja se on kaasua, eli sanonta, häviää, kun pieru "saharaan" pitää paikkansa, ja kaasu haihtuu ilmakehään ja "otsoni" kehä suurenee,,, eli olet "ilimanpillaaja", jos pieraset! Et ilaman "pilluu" tai jos olet nainen, et iliman "munnoo". Mutta jos kakit, siinä on kuori ja sisus, koska ei ole kaasumaisessa muodossa. Molekyli oppia tässä, tieto mulla on, olen opiskellut tätä juttua.!
- Anonyymi
pervokki kirjoitti:
Eli voimme päätellä että kyseinen muori menneisyydessä oli potaskan puhuja siis.
No, EI SE NIIN, kään ole sanoi äitinikin aikoinaan, niin, se oli vain sanonta,. Totta siinä on "toinenpuoli" koska kaasu tulise mistä tahansa, on "olomuodossa" olipase sitten pyöreä, soikula suorakaiteen muotoinen ym. yleensä minu mukaan pyöreähkö, moniuloitteinen. Mutta varsia "kuoria" sillä ei ole, koska saasulla, ei ole "kuorta" ja se sit hajoaa, vain, niin, kuin ed. sanoin...: yksinkertaista, vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, EI SE NIIN, kään ole sanoi äitinikin aikoinaan, niin, se oli vain sanonta,. Totta siinä on "toinenpuoli" koska kaasu tulise mistä tahansa, on "olomuodossa" olipase sitten pyöreä, soikula suorakaiteen muotoinen ym. yleensä minu mukaan pyöreähkö, moniuloitteinen. Mutta varsia "kuoria" sillä ei ole, koska saasulla, ei ole "kuorta" ja se sit hajoaa, vain, niin, kuin ed. sanoin...: yksinkertaista, vai?
..oliko, tästä, kysyjälle apua? kiittis kysymyksestäsi!! kiitti.
Anonyymi kirjoitti:
joo asioilla on tapana olla se toinen puoli ja kovin usein se toinen puoli on perspuoli.
Anonyymi kirjoitti:
..oliko, tästä, kysyjälle apua? kiittis kysymyksestäsi!! kiitti.
kiitti että vastasit. Apua oli. Kiitti kovasti kiitti. Tai miten se vanhanaikaisesti sanotaan.. kiitos!
- Anonyymi
Mulla on tosi vanhoja pierunkuoria mökillä mutta ei pierun kuoria.
- Anonyymi00005
Meilläpäin sanotaan että on ohut ku pierun kuori eli oisko vaari pulska ja muori hintelä?
- Anonyymi00006
Pierunkuori on pierteinen kuortane.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty521660Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3701387- 681206
Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto381174Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3551122Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine137999Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel37902Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte204808Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i99666- 62658