Faari oli kuin taivaankaari ja muori oli kuin pierunkuori. Mutta mikä sen pierunkuori oli? lapsena siitä puhuttiin ja mulle tuli mielle yhtymä keittoherneen kuoreen joka irtoaa sopassa. En vieläkään tiedä eikä mitään osviittaa mistään mitä pierun kuori voisi tarkoittaa???
pierun kuori
8
1059
Vastaukset
- Anonyymi
Selvennän, tässä! pierun "kuori" on täättä potaskaa, koska pierulla, ei ole ns.kuorta, koska "pieru" on kaasumaisessa olotilassa, ja se on kaasua, eli sanonta, häviää, kun pieru "saharaan" pitää paikkansa, ja kaasu haihtuu ilmakehään ja "otsoni" kehä suurenee,,, eli olet "ilimanpillaaja", jos pieraset! Et ilaman "pilluu" tai jos olet nainen, et iliman "munnoo". Mutta jos kakit, siinä on kuori ja sisus, koska ei ole kaasumaisessa muodossa. Molekyli oppia tässä, tieto mulla on, olen opiskellut tätä juttua.!
- Anonyymi
pervokki kirjoitti:
Eli voimme päätellä että kyseinen muori menneisyydessä oli potaskan puhuja siis.
No, EI SE NIIN, kään ole sanoi äitinikin aikoinaan, niin, se oli vain sanonta,. Totta siinä on "toinenpuoli" koska kaasu tulise mistä tahansa, on "olomuodossa" olipase sitten pyöreä, soikula suorakaiteen muotoinen ym. yleensä minu mukaan pyöreähkö, moniuloitteinen. Mutta varsia "kuoria" sillä ei ole, koska saasulla, ei ole "kuorta" ja se sit hajoaa, vain, niin, kuin ed. sanoin...: yksinkertaista, vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, EI SE NIIN, kään ole sanoi äitinikin aikoinaan, niin, se oli vain sanonta,. Totta siinä on "toinenpuoli" koska kaasu tulise mistä tahansa, on "olomuodossa" olipase sitten pyöreä, soikula suorakaiteen muotoinen ym. yleensä minu mukaan pyöreähkö, moniuloitteinen. Mutta varsia "kuoria" sillä ei ole, koska saasulla, ei ole "kuorta" ja se sit hajoaa, vain, niin, kuin ed. sanoin...: yksinkertaista, vai?
..oliko, tästä, kysyjälle apua? kiittis kysymyksestäsi!! kiitti.
Anonyymi kirjoitti:
joo asioilla on tapana olla se toinen puoli ja kovin usein se toinen puoli on perspuoli.
Anonyymi kirjoitti:
..oliko, tästä, kysyjälle apua? kiittis kysymyksestäsi!! kiitti.
kiitti että vastasit. Apua oli. Kiitti kovasti kiitti. Tai miten se vanhanaikaisesti sanotaan.. kiitos!
- Anonyymi
Mulla on tosi vanhoja pierunkuoria mökillä mutta ei pierun kuoria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566598Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404402- 542189
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 171111
- 241104
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018