Koronavirus kuolema

Anonyymi

Voiko koronavirukseen kuollut päästä taivaaseen?

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuonpuoleiseen joka on tuossa vieressämme menevät kaikki joskus. Taivas on uskovaisten keksimä termi.

      • Anonyymi

        Onko siellä tuonpuoleisessa elämää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siellä tuonpuoleisessa elämää?

        Kyllä on. Emme nyt vain näe sinne sillä tuonpuoleinen on eri värähtelytasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Emme nyt vain näe sinne sillä tuonpuoleinen on eri värähtelytasolla.

        Toisen puolen maailma on kuin superkirkas, superterävä ja supervärikäs unen maailma. Eroaa normiunesta erityisesti siten, että tila ei ole epäselvä vaan selkeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisen puolen maailma on kuin superkirkas, superterävä ja supervärikäs unen maailma. Eroaa normiunesta erityisesti siten, että tila ei ole epäselvä vaan selkeä.

        Älä valehtele. Olo on yhtä olematon kuin ennen syntymää.

        Ikuinen, kuolemanjälkeinen tai sielunvaellus ovat vain itsekkäitä pelkureita varten.

        Elämän loppumista ei kannata pelätä, koska sen päätyttyä ei vituta mikään ja kipu loppuu kokonaan.

        Vain mielenvikainen kuvittelee olevansa niin hieno yksilö, ettei hänen elämänsä joskus pääty täysin tiedottomaan tilaan.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Älä valehtele. Olo on yhtä olematon kuin ennen syntymää.

        Ikuinen, kuolemanjälkeinen tai sielunvaellus ovat vain itsekkäitä pelkureita varten.

        Elämän loppumista ei kannata pelätä, koska sen päätyttyä ei vituta mikään ja kipu loppuu kokonaan.

        Vain mielenvikainen kuvittelee olevansa niin hieno yksilö, ettei hänen elämänsä joskus pääty täysin tiedottomaan tilaan.

        Tuo tuonpuoleinen tila on itse koettu, joten siitä voi puhua ja pitääkin puhua, jotta tietämättömät saavat mahdollisuuden uskoa johonkin. Johonkin mikä tuo toivoa jatkuvuudesta. Siitä mitä on itse koettu voi olla suorinrinnoin ylpeä toisten mahdollisista mitätöintipuheista huolimatta. Suurin osa käsittääkseni ymmärtää ja toivottaa uskon elämän jatkuvuuteen tervetulleeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tuonpuoleinen tila on itse koettu, joten siitä voi puhua ja pitääkin puhua, jotta tietämättömät saavat mahdollisuuden uskoa johonkin. Johonkin mikä tuo toivoa jatkuvuudesta. Siitä mitä on itse koettu voi olla suorinrinnoin ylpeä toisten mahdollisista mitätöintipuheista huolimatta. Suurin osa käsittääkseni ymmärtää ja toivottaa uskon elämän jatkuvuuteen tervetulleeksi.

        Henkilökohtainen kokemus on yhtä arvokas kuin suvunjatkamiselintään torilla heiluttelevan mielenvikaisen todistus siitä että jumala käski hänen tuon tehdä.

        Nada, zero, zip.

        Sinuna käyttäisin aikani todellisuuden havainnointiin valheiden levittelyn sijaan.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Henkilökohtainen kokemus on yhtä arvokas kuin suvunjatkamiselintään torilla heiluttelevan mielenvikaisen todistus siitä että jumala käski hänen tuon tehdä.

        Nada, zero, zip.

        Sinuna käyttäisin aikani todellisuuden havainnointiin valheiden levittelyn sijaan.

        Sinuna arvostaisin aitoa kokemusta ateistien valheiden sijaan. Valheesi ei meitä hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna arvostaisin aitoa kokemusta ateistien valheiden sijaan. Valheesi ei meitä hetkauta.

        Paskat sinä mitään olet kokenut. Mutta oma kokemukseni ontosta maapallosta on aito ja todellinen! Terrastraalitasoilla riittää jerkkua niin että tajunta räjähtää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat sinä mitään olet kokenut. Mutta oma kokemukseni ontosta maapallosta on aito ja todellinen! Terrastraalitasoilla riittää jerkkua niin että tajunta räjähtää!

        Sinä olet myös valehtelija, tod näk he-man sivupersoona.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Henkilökohtainen kokemus on yhtä arvokas kuin suvunjatkamiselintään torilla heiluttelevan mielenvikaisen todistus siitä että jumala käski hänen tuon tehdä.

        Nada, zero, zip.

        Sinuna käyttäisin aikani todellisuuden havainnointiin valheiden levittelyn sijaan.

        Henkilökohtainen kokemuksesi torista on yhtä arvokas kuin mitä juuri kuvailit, jos edes niinkään arvokas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tuonpuoleinen tila on itse koettu, joten siitä voi puhua ja pitääkin puhua, jotta tietämättömät saavat mahdollisuuden uskoa johonkin. Johonkin mikä tuo toivoa jatkuvuudesta. Siitä mitä on itse koettu voi olla suorinrinnoin ylpeä toisten mahdollisista mitätöintipuheista huolimatta. Suurin osa käsittääkseni ymmärtää ja toivottaa uskon elämän jatkuvuuteen tervetulleeksi.

        Juuri näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet myös valehtelija, tod näk he-man sivupersoona.

        Ei ole sivupersoonani, kirjoitan vain omalla nikilläni.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Ei ole sivupersoonani, kirjoitan vain omalla nikilläni.

        Uskottavuutesi on nolla.


    • Anonyymi

      Krematorion kautta kuollut on varsin nopeasti taivaalla. Sen pidemmälle ei pääse. Sorit siitä jos muuta kuulit.

    • Anonyymi

      Kyllä ehdottomasti taivaaseen pääsy on varma mikäli kuolee coronaan, kaikki maahanmuuttajat, somalit,afgaani,aasialaiset, aivan kaikki afriikalaiset pääsevät paratiisiin taivaassa. Paikkoja on rajoitetusti, että pitäkäähän kiirettä. Kakkien muiden on turha yrittääkään, heillä on ollut paratiisi jo maanpäällä, sillä onhan aasin helpompi käydä neulansimän läpi, kuin rikkaan mennä taivaaseen.

    • Anonyymi

      Entä jos joutuu karanteeniin siellä?

    • Kyllä voi koronavirukseen tai mihinkä, tahansa kuollut. päästä taivaaseen. Hyväksymällä Vapahtajamme Jeesus meidän herraksemme ja turvautumalla Häneen.

      Tie, totuus ja elämä
      Vapahtajamme Jeesus sanoi Joh, 14:
      1. "Älköön teidän sydämenne olko levoton. Uskokaa Jumalaan, uskokaa myös minuun.
      2. Minun Isäni kodissa on monta huonetta. Ellei niin olisi, sanoisinko teille, että menen valmistamaan teille sijaa?
      3. Vaikka minä menenkin valmistamaan teille sijaa, tulen takaisin ja otan teidät luokseni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
      4. Ja minne minä menen, tien sinne te tiedätte."
      5. Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, minne sinä menet. Kuinka sitten voisimme tietää tien?"
      6. Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani.
      7. Jos te tunnette minut, tulette tuntemaan myös minun Isäni. Tästä lähtien te tunnette hänet ja olette nähneet hänet."
      Joh. 11:
      25. Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
      26. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko tämän?"
      27. "Uskon, Herra", Martta vastasi, "minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, joka oli tuleva maailmaan."

      Mark. 1: Jeesus sanoi
      15. Hän sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle. Kääntykää ja uskokaa evankeliumi."

      Ap.t.3:
      19. Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois
      20. ja että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi teille ennalta määrätyn Voidellun, Jeesuksen.

      Luuk. 24:
      45. Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään Kirjoitukset.
      46. Ja hän sanoi heille: "Näin on kirjoitettu. Kristuksen tuli kärsiä ja kolmantena päivänä nousta kuolleista,
      47. ja parannusta syntien anteeksiantamiseksi on saarnattava hänen nimessään kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.
      48. Te olette tämän todistajat.
      49. Ja minä lähetän teille sen, minkä minun Isäni on luvannut. Mutta pysykää te tässä kaupungissa, kunnes teidät puetaan voimalla korkeudesta."

      • Anonyymi

        hÖPÖHÖPÖ. KAikki pääsevät tuonpuoleiseen eikä tarvii jeesusta ottaa herrakseen. Sitäpaitsi jeesus ei haluaisikaan itseään herraksi kutsuttavan, hän oli vaatimaton mies.


    • Anonyymi

      Jep, mä synnyn uudelleen kokemaan 80-luvun uudestaan koska se oli paratiisi.

    • Anonyymi

      Ontossa maapallosta ei ole koronaa!

      • Anonyymi

        Eikä sun ontossa kallossa tolkkua.


    • Anonyymi

      Koronaan kuolleet pääsevät pelaamaan jeesuksen kanssa korona peliä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe