Mä haluan kuolla koronaan

Anonyymi

Mulla ei mitään vuoksi elää, haluan kuolla. Ei kukaan minusta aidosti pidä

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo Koronavirukseen kuoleminen tapahtuu aika hitaasti,keksit varmaankin keinon kuolla nopeammin!

    • Anonyymi

      Olipa tosi urpo viesti.

    • Anonyymi

      Jospa opettelisit pitämään itse itsestäsi. Siitä se lähtee.
      On erittäin vaikea pitää ihmisestä joka on negatiivinen ja säälii itseään. Omaan napaan tuijottaja on raskasta seuraa, ei jaksa.

    • Anonyymi

      Keksi nyt ihmeessä jotain autettavaa, vaikka kulkukissoja, niin varmasti pitävät sinusta ja ei kulu kaikki aika omaan napaan tuijotellessa. Sulla on elämäntarkoitus, joten on syytä elää. Yritä keksiä mikä se on, ei tänne turhan päiten tulla norkoilemaan. Tähteläisetkin sanoo, että maapallo on erityisen ihmeellinen planeetta, jo siksikin että täällä on rankkaa ja hengissä ei selvitä, vaikka tuonpuoleisessa kyllä helpottaa ja seuraava elämä kukoistaa hienosti, jos ei nyt sitä pilaa kuolemalla liian aikaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe