Monet on uskossa ja luule olevansa Uudestisyntynyt vaikka ei ole kastettu Pyhässä Hengessä.
Miten käy sinulle jos kuolet Coronaan ??
Jos et ole sittenkään Uudestisyntynyt ja porskuttelet synnissä?
Puu tunnetaan hedelmistä ja saatanan puu antaa synnin hedelmät ja Jumalan Puu antaa Pyhiä ja synnittömiä Hedelmiä.!!
Nyt on viimeinen aika monilla alkaa etsiä kuoleman joka pois ottaa lihan jossa synti elää . Koska Jumala heitä sinut kokonaan kasteen hautaan kun Jeesus itse sua kastaa ja sinne jää kaikki ja uusi Elämä Kristuksessa saat Häneltä koska Uusi on siloin sijaan tullut.
Vakava Corona tauti viesti Jumalalta!
76
59
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen aloittanut koronavälttelykuurin. Istun omassa seurassani ja mumisen yksinäni Herralle. Välillä lyön itseäni Raamatulla päähän. Käytän sitä ikään kuin kärpäslätkänä tappaakseni viruksia. Tämä on hauskaa, halleluja!!!
- Anonyymi
Tonttu 🤣
- Anonyymi
Minä taas juttelen jumalille, näitä ulkoavaruuden vieraita on ollut montaa sorttia ja siksi niitä jumaliakin eli palvottuja on ollut paljon.
Olivat nekin kateellisia eivätkä sallineet palvoa muita jumalia, siitä tuli rangaistus.
- Anonyymi
Voi Savsi kun paljstat aina oman totaalisen ymmärtämättömyytesi !
Jokainen uudestisyntynyt on kastettu Pyhällä Hengellä !
Ei voi olla uudestisyntynyt, jos ei ole Jeesus kastanut Pyhällä Hengellä siinä uudestisyntymän hetkessä !
Voi Voi Voi sinua ja tätä sinun totaalista ymmärtämättömyyttäsi!- Anonyymi
Älähän kirjoita valheita, tässä valheesi: "Jokainen uudestisyntynyt on kastettu Pyhällä Hengellä !" Olet ilmeisesti uskosta osaton maailman ihminen ja pahan vänkääjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän kirjoita valheita, tässä valheesi: "Jokainen uudestisyntynyt on kastettu Pyhällä Hengellä !" Olet ilmeisesti uskosta osaton maailman ihminen ja pahan vänkääjä.
No huh huh sentään.
Perehdy nyt edes vähän enemmän siihen, mitä Raamattu sanoo ja opettaa.
Uudestisyntymisessä uskova saa Pyhän Hengen, se tarkoittaa siis sitä, että Jeesus kastaa Pyhällä Hengellä.
Ilman Pyhää Henkeä ei ihminen ole uudestisyntynyt.
Mark. 1:8 Minä kastan teidät vedellä, mutta hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huh huh sentään.
Uudestisyntymisessä uskova saa Pyhän Hengen, se tarkoittaa siis sitä, että Jeesus kastaa Pyhällä Hengellä.
Mark. 1:8 Minä kastan teidät vedellä, mutta hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä."Jos kokeilisi kaivovedellä. Kyllä sekin kastelee.
Onko sulla Alzheimer tauti ta Parkinson kun et tajua mitä luet.
Ei tässä ollut ongelma >> Ei voi olla uudestisyntynyt, jos ei ole Jeesus kastanut Pyhällä Hengellä siinä uudestisyntymän hetkessä ! << Sehän on selvä juttu että Uudestisyntynyt on Kastettu Pyhällä Hengellä ja tullut siitä kautta Uudestisyntynyt. En puhunut siitä vaan siitä mistä William Booth Profetoi ja ennusti jo 1800 luvulla.
”Päivinä ennen Jeesuksen tuloa monet ovat täynnä pelastusiloa, vaikka eivät ole uudestisyntyneet ylhäältä.”(william booth)
Siis ovat uskossa mutta eivät ovat Uudestisyntyneitä eikä,,,,, siis siitä mistä sä aloit puhua Kastettu Pyhällä Hengellä.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Onko sulla Alzheimer tauti ta Parkinson kun et tajua mitä luet.
Ei tässä ollut ongelma >> Ei voi olla uudestisyntynyt, jos ei ole Jeesus kastanut Pyhällä Hengellä siinä uudestisyntymän hetkessä ! << Sehän on selvä juttu että Uudestisyntynyt on Kastettu Pyhällä Hengellä ja tullut siitä kautta Uudestisyntynyt. En puhunut siitä vaan siitä mistä William Booth Profetoi ja ennusti jo 1800 luvulla.
”Päivinä ennen Jeesuksen tuloa monet ovat täynnä pelastusiloa, vaikka eivät ole uudestisyntyneet ylhäältä.”(william booth)
Siis ovat uskossa mutta eivät ovat Uudestisyntyneitä eikä,,,,, siis siitä mistä sä aloit puhua Kastettu Pyhällä Hengellä.Olisit sitten jättänyt nämä sekoilusi kokonaan pois:
" Nyt on viimeinen aika monilla alkaa etsiä kuoleman joka pois ottaa lihan jossa synti elää . Koska Jumala heitä sinut kokonaan kasteen hautaan kun Jeesus itse sua kastaa ja sinne jää kaikki ja uusi Elämä Kristuksessa saat Häneltä koska Uusi on siloin sijaan tullut. " - Anonyymi
just näiden lahkolien vuoksi on krist,usko kuollut jo,,,pyhä henki,,hei tajuatsä miten vaarallista jokunen voima pyhäks,,hengeks,,kutsumist,,,,SEHÄN ON RIENAN,,
- Anonyymi
KILTTI,,NÖYRÄ,,REHELLINEN,,VAATIMATON,,,,,,,ELI LYHYEST SANOT,,-SIUNATTU
SELLAIS OLI IHMIS,LAPSEN OLEMUKS,,JOSKUS,,NYT SE ON MUUTTUNUT VIRNUILUKSI
IRVAILUKSI,,JA INHOREALISTIS AVOIMUUDEKSEN,,,,JA KAIKKI MEDIAT,,TOTAALISEST
JA HYSTEERISEST,,VALHE,TOIMINNASSA,,,KUSETAN IHMISKUNNAN PÄÄLLE,,
CORONA NÄYTTÄÄ KUITENK,,NIIN YLIVOIMASATA ,,ET,,KOKO MAAPALLO TUTISE
LÄPIKOTAISIN,,,CORONA TOI VIESTI IHMIS,LAPSELLE,,TULLAAN NOYRÄKSI JA KILTISTI,,MUUYEN SULJETAN KOKO,KIOSKI,,, V I E S TI-----:-HEI IHMIS,LAPSI------
TURHAN OLEMUKSES - RAUTA,POKKA
KUN ON OLEMUKSES - - ,RÄKÄ,NOKKA,,
ÄLÄ LEIKKI LUOJAN KANSSA,----,ÄLÄ VIRITTELE ITELLES ANSAN,,,, Anonyymi kirjoitti:
KILTTI,,NÖYRÄ,,REHELLINEN,,VAATIMATON,,,,,,,ELI LYHYEST SANOT,,-SIUNATTU
SELLAIS OLI IHMIS,LAPSEN OLEMUKS,,JOSKUS,,NYT SE ON MUUTTUNUT VIRNUILUKSI
IRVAILUKSI,,JA INHOREALISTIS AVOIMUUDEKSEN,,,,JA KAIKKI MEDIAT,,TOTAALISEST
JA HYSTEERISEST,,VALHE,TOIMINNASSA,,,KUSETAN IHMISKUNNAN PÄÄLLE,,
CORONA NÄYTTÄÄ KUITENK,,NIIN YLIVOIMASATA ,,ET,,KOKO MAAPALLO TUTISE
LÄPIKOTAISIN,,,CORONA TOI VIESTI IHMIS,LAPSELLE,,TULLAAN NOYRÄKSI JA KILTISTI,,MUUYEN SULJETAN KOKO,KIOSKI,,, V I E S TI-----:-HEI IHMIS,LAPSI------
TURHAN OLEMUKSES - RAUTA,POKKA
KUN ON OLEMUKSES - - ,RÄKÄ,NOKKA,,
ÄLÄ LEIKKI LUOJAN KANSSA,----,ÄLÄ VIRITTELE ITELLES ANSAN,,,,AIVAN !!
JUmalan kanssa ei leikitä oma Jumala ja te se itse uskonnossa ett/ ja tyyliin minulla on oikeus valita jopa helvetti synneissä ja pahuudessa suuressa armossa. Tämä oppi on nyt saanut isku päin naama ja sitten itketään kun pitäisi ilosta kiittää että Hän meidän Rakas Jumala on antanut Koronan meille yrityksissä herättää mahdollisimman monia rukoilemaan,, tullakseen Kristuksen kaltainen ja muutta suunta feikki armosta.- Anonyymi
Pyhä Henki= Jeesuksen Jumala ja Isä annetaan vasta Jeesuksen nimeen kastetulle Apost 8: 16, vasta jakeessa 17 kasteen jälkeen saivat Hengen. Asiasta on käsky Apost 10: 48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huh huh sentään.
Mark. 1:8 Minä kastan teidät vedellä, mutta hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä."Jeesus on käskenyt kastaa Hänen nimeensä vedellä Apost 10:48, ja Apost 8: 16, jonka jälkeen Jeesuksen Jumala antaa Henkeään jae 17
Jeesus sanoi Pietarille, `` Ellen minä sinua pese, sinulla ei ole osuutta minun kanssani`` Uskovan tulee kastautua ja pestä itsensä Jeesuksen nimeen! - Anonyymi
Yritätkö tuoda julki että on olemassa Jeesus, jolla on ruumis, lihakset, luusto ja veri n. 7 litraa= sama kuin sielu, ja Jeesuksen Isä, joka Pojalleen ruumiin valmisti Heb 10: 5, ja vieläkö on mukamas kolmas jumala, jota kutsutte pyhäksi hengeksi?
Jeesus todisti: Isä on minussa, ja minä olen Isässä! Ei siitä tule kuin 2 Jumalaa - Anonyymi
Eihän Jeesus kasta Pyhällä Hengellä, vaan `` Hän kastaa``! Poikaa Isä kuulee, koska tämä tekee Hänen tahtonsa, joten Poika voi sanoa : `` Ottakaa Pyhä Henki`` eli voima Korkeudesta.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Jeesus kasta Pyhällä Hengellä, vaan `` Hän kastaa``! Poikaa Isä kuulee, koska tämä tekee Hänen tahtonsa, joten Poika voi sanoa : `` Ottakaa Pyhä Henki`` eli voima Korkeudesta.
Niinpäs. Ei Pyhä Henki on joku erillinen Jumala joka kastaa ihmisiä. Vaan Jeesus joka on Jumala joka kastaa Tulella ja Pyhällä Hengellä..
Savis kirjoitti:
Niinpäs. Ei Pyhä Henki on joku erillinen Jumala joka kastaa ihmisiä. Vaan Jeesus joka on Jumala joka kastaa Tulella ja Pyhällä Hengellä..
Aika on uskonnollinen aika jolloin kasvatetaan uskovat palvomaan Pyhä Henki !
- Anonyymi
Uudestisyntynyt ei oli propri. Kieliasu kuten nuorten lauluissa. Päin mäntyä.
- Anonyymi
Periksi ei saa antaa. Ei uskon elämässään eikä koronan edessä.
"HELSINGIN yliopiston zoonoosivirologian professori Olli Vapalahti sanoo, että virusta pitäisi pyrkiä tukahduttamaan kaikin keinoin sen sijaan että virusta vain yritetään hidastaa.
Vihollisen edessä ei pidä antautua, hän sanoo.
”Mitä jos Churchill olisi sanonut, että natsit ovat jo kaikkialla Euroopassa – että mitään ei voida enää tehdä?” hän pohtii.
Tätä juttua varten on haastateltu professori Vapalahtea mutta myös pariakymmentä muuta asiantuntijaa, joihin kuuluu virologeja, epidemiologeja, taloustieteilijöitä ja matemaatikkoja Suomesta ja ulkomailta. Käytännössä kaikki ovat sitä mieltä, että hallituksen määräämät rajoitukset ovat tarpeellisia.
Pelkkä tautihuipun tasaus ei kuitenkaan riitä, monet sanovat. Tarvitaan myös muita keinoja. He jakavat saman huolen: muuten epidemiasta tulee kestämättömän raskas taakka inhimillisesti ja taloudellisesti."- Anonyymi
Mitenhän tuo tukahduttaminen tapahtuisi? Kuristamalla ei ainakaan onnistu. Vapalahdet väliahdet ja muut ahdet puhuvat lämpimikseen. Levittäjät disinformaatiota yrittäen näyttää pätevältä. Tosiasiassa he ovat yhtä tietämättömiä missä mennään kuin kuka tahansa Pihtiputaan mummo tai vaikkapa Jorma takahikiältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenhän tuo tukahduttaminen tapahtuisi? Kuristamalla ei ainakaan onnistu. Vapalahdet väliahdet ja muut ahdet puhuvat lämpimikseen. Levittäjät disinformaatiota yrittäen näyttää pätevältä. Tosiasiassa he ovat yhtä tietämättömiä missä mennään kuin kuka tahansa Pihtiputaan mummo tai vaikkapa Jorma takahikiältä.
😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulipa mieleen nuoruuden aikainen vitsi. Muurahaiskarhu tonki muurahaispesää. Yksi muurahaisia suutuksissaan hyppäsi muurahaiskarhun niskaan ja tarttui karvoihin kiinni.
Pesässä olevat muurahaiset huusivat : Hyvä Jaska, kuristaa se!! - Anonyymi
Churchill onkin luokiteltu sotarikolliseksi vaikka omiltaan prenikoita sai.
Hän tuhosi kaupunkeja ja murhasi ihmisiä vain silmittömässä tappamisen ja koston himossaan vaikka sota oli jo käytännössä käyty ja kaupungeissa esim. Dresdenissä ei ollut sotateollisuutta vaan siviilejä pääosin.
Siellä kuoli enemmän kuin corona on tähän päivään mennessä tappanut...kolmessa järjettömässä pommituksessa. Spielberg käytty häikäilemättömästi näitä Dresdenin ruumisröykkiöitä vielä edustamaan juutalaisia, häntä kyllä siinä ahdisteltiin seinää vasten...tosi törkeä tyyppi.
- Anonyymi
Psalmi 91:5-7.
- Anonyymi
91 PSALMI.
Korkeimman suojelus.
911Joka Korkeimman suojassa istuu
ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,
2se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani,
hän on minun Jumalani, johon minä turvaan
Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta,
turmiollisesta rutosta.
4Sulillansa hän sinua suojaa,
ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla;
hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5Et sinä pelkää yön kauhuja,
et päivällä lentävää nuolta,
6et ruttoa, joka pimeässä kulkee,
et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi,
kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi,
ei se sinuun satu.
8
Sinun silmäsi saavat vain katsella
ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. —
9Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". —
Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10Ei kohtaa sinua onnettomuus,
eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn
varjella sinua kaikilla teilläsi.
12He kantavat sinua käsillänsä,
ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse,
sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. —
14"Koska hän riippuu minussa kiinni,
niin minä hänet pelastan;
minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15Hän huutaa minua avuksensa,
ja minä vastaan hänelle,
minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus,
minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16Minä ravitsen hänet pitkällä iällä
ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
92 PSALMI.
Ylistyslaulu vanhurskaan Jumalan kunniaksi.
921Virsi, sapatinpäivä-laulu.
2Hyvä on Herraa kiittää
ja veisata kiitosta sinun nimellesi, sinä Korkein,
3aamulla julistaa sinun armoasi
ja yön tullen sinun totuuttasi
4kymmenkielisillä soittimilla ja harpuilla,
kannelta soittaen.
5Sillä sinä ilahutat minua, Herra, töilläsi;
minä riemuitsen sinun kättesi teoista.
6Kuinka suuret ovat sinun tekosi, Herra!
Sinun ajatuksesi ovat ylen syvät.
7Järjetön mies ei tätä ymmärrä,
eikä sitä älyä tomppeli.
8Kun jumalattomat rehottavat niinkuin ruoho
ja väärintekijät kaikki kukoistavat,
on se heidän ikuiseksi häviöksensä.
9Mutta sinä, Herra, olet korkea iankaikkisesti.
10Sillä katso, sinun vihollisesi, Herra,
katso, sinun vihollisesi hukkuvat,
kaikki väärintekijät joutuvat hajallensa.
11Mutta minun sarveni sinä kohotat
kuin villihärän sarvet;
minut voidellaan tuoreella öljyllä.
12Ja iloiten minun silmäni katsovat vainoojiani,
minun korvani kuulevat noista pahoista,
jotka ovat nousseet minua vastaan.
13Vanhurskas viheriöitsee kuin palmupuu,
hän kasvaa kuin Libanonin setri.
14He ovat istutetut Herran huoneeseen,
he viheriöitsevät meidän Jumalamme kartanoissa.
15Vielä vanhuudessaan he tekevät hedelmää,
ovat mehevät ja vihannat
16a julistavat, että Herra on vanhurskas,
hän, minun kallioni,
ja ettei hänessä vääryyttä ole.
- Anonyymi
Uskovaiset!! Kaikki yhtenä miehenä nyt taistoon hengen ja heimon puolesta. Rakkaus punnitaan.
Jeesus sanoi, että antaa vielä yhden käskyn: Rakastakaa toisianne. Rakkaudesta ne teidät tunnetaan minun opetuslapsikseni maan päällä.
Suojellaan, varjelkaa ja auttakaa, lohduttavaa ja kannustakaa.- Anonyymi
Näin juuri tulee tehdä. Kiitos.
- Anonyymi
Kyllä täällä suomess on niin kylmä kansa ettei uskoiskaan. Ei se puhu eikä pussaa, mutta ei se viruskaan meistä välitä, olemme nyt kateellisia muille. Suljemme rajoja ja teemme muutakin laitonta ihmisten vapauksien rajoittamista. Se on vaan niin väärin. Minulle se on ihan hailee, mutta moni muu kärsii.
- Anonyymi
Gal.5:14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Room.13:9.
- Anonyymi
Herra tutkii henget, joten ei mitään hätää.
- Anonyymi
Minä söin valkosipulipatonkia ja henget ei tulleet tutkimaan. Vampyyrikin väisti kun tuli kohti, mummo yski kuitenki kaupassa vieressä, en ymmärtänyt yskää kun oli iäkäskin jo.
- Anonyymi
Oliko nämät uskovaiset todella peritty seurakunnan opin mukaan uudestisyntyneitä. Täh ?? >> 2 Ja hän sanoi heille: "Saitteko Pyhän Hengen silloin, kun te tulitte uskoon?" Niin he sanoivat hänelle: "Emme ole edes kuulleet, että Pyhää Henkeä on olemassakaan".
Jotkut on tajunnut tämän saatanallinen valhe että uskova on automaattisesti Uudestisyntynyt !!
- Anonyymi
Tarkotatko, että vaikka nyt esimerkiksi kun minä tunnustan Jeesuksen Herraksi ja uskon, että Jumala herätti Jeesuksen kuolleista, niin enkö ole automaattisesti Uudestisyntynyt !!
Anonyymi kirjoitti:
Tarkotatko, että vaikka nyt esimerkiksi kun minä tunnustan Jeesuksen Herraksi ja uskon, että Jumala herätti Jeesuksen kuolleista, niin enkö ole automaattisesti Uudestisyntynyt !!
Nikodemus myös tunnusti. Mutta oliko hän Uudestisyntynyt. ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amerikassa on paljon jeesuksia, osa suljetuilla osastoilla, etteivät levittele turhaan omia oppejaan.
- Anonyymi
Kaikki me ollaan uudestisyntyneitä, tyhjästä on paha nyhjästä. Ihmeteltävän paljon vaan riittää, kohta pallo pullollaan. Siitä se virus vaan vieraileekin ylipursunutta palloa natustelemaan.
- Anonyymi
Kun antaa elämänsä Jeesukselle, tulee automaattisesti kastetuksi Pyhällä Hengellä.
- Anonyymi
Miksi hemmetissä se ei tyydy vaan tviittaaman! Tervetuloa tähän päivään! Luulisi perskeles jumalalla olevan varaa hankkia älypuhelin.
En halua edes kuvitella yksityiskohtia miten jokutartutti koronan itseensä muurahaiskävystä. Se on vakava jo kuolee uskossa ja olis pitänyt olla Uudestisyntynyt joka on ihan eri asia kuin Uskossa oleminen.
- Anonyymi
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen USKOO hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. (Joh. 3:16)
Ei pidä tehdä asiasta liian monimutkaista.
Evankeliumin ilosanoma on yksinkertainen ja helppo ymmärtää.
Apostolien teot:
2:21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
Roomalaiskirje:
10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."
Antakoon Jumala palvelijoilleen viisautta ja ymmärrystä julistaa Jeesuksen ristin ja veren täyttä evankeliumia mahdollisimman yksinkertaisesti ja selkeästi ja ymmärrettävästi ja antakoon Jumala Pyhän Henkensä avata kuulijoiden sydämet ottamaan se ilolla vastaan. - Anonyymi
Höpö höpö !
Uudestisyntynyt on sama kuin uskova !
Siis ei voi olla oikeasti mikään uskova, jos ei ole uudestisyntynyt !
Tämä on juuri se asia, josta jo alussa kirjoitin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen USKOO hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. (Joh. 3:16)
Ei pidä tehdä asiasta liian monimutkaista.
Evankeliumin ilosanoma on yksinkertainen ja helppo ymmärtää.
Apostolien teot:
2:21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
Roomalaiskirje:
10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."
Antakoon Jumala palvelijoilleen viisautta ja ymmärrystä julistaa Jeesuksen ristin ja veren täyttä evankeliumia mahdollisimman yksinkertaisesti ja selkeästi ja ymmärrettävästi ja antakoon Jumala Pyhän Henkensä avata kuulijoiden sydämet ottamaan se ilolla vastaan.Joo, kyllä sitä ollaan muita uhraamassa kuin poikaa ikään, itselle ei tullut mieleen uhrautua. On nämä ihmisten jutut kullattua omahyväistä olleet kautta vuosituhanten
Nyt kuitenkin uskalletaan jo puhua, ennen pantiin varmaan jumalankiroukseen ja jalkapuuhun sekä vielä kiristettiin perhettä ja uhkailtiin kirkon kirouksella.
On se ihmisen ollut vaikea olla kirkon painostuksen alla, sotiakin näistä uskovaisten toimista on tehty ja vielä lähetyssaarnaajia, että muillekin vielä hyvää :-()
Toiset maalaavat piruja seinille, toiset taas jatkavat eteenpäin, usein terveytensä uhallakin.
Se on vakava jos ei ymmärtää mitä Johannes tarkoitti kun sanoi >>>
Luuk. 3:16
niin Johannes vastasi kaikille sanoen: "Minä kastan teidät vedellä, mutta on tuleva minua väkevämpi, jonka kengänpaulaakaan minä en ole kelvollinen päästämään; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.- Anonyymi
Niin se on ja savis on siitä hyvä esimerkki, tuostakaan Raamatunkohdasta et ymmärrä sitä mitä pitäisi ymmärtää vaan hoet sitä omana työkalunasi jolla pänttäät joka suuntaan.
- Anonyymi
Minä kastan ainakin käteni käsidesillä enkä opettele mitään raamatunlauseita.
Minä osaan itsekin tehdä omia viisauksia lauottavaksi. Lammas määkii ja seuraa johtajaa. Omia aivojakin voi käyttää eikä laukoa vanhoja sananparsia tuhanten vuotten takaa.
Kyllähän niistä on osuvia tehty ja kun ne kaikki opettelee ja niitä käyttää eikä mitään muuta osaa kuin niitä toistaa aina sopivasti niin siinähän se itsetunto kohoaa. Anonyymi kirjoitti:
Minä kastan ainakin käteni käsidesillä enkä opettele mitään raamatunlauseita.
Minä osaan itsekin tehdä omia viisauksia lauottavaksi. Lammas määkii ja seuraa johtajaa. Omia aivojakin voi käyttää eikä laukoa vanhoja sananparsia tuhanten vuotten takaa.
Kyllähän niistä on osuvia tehty ja kun ne kaikki opettelee ja niitä käyttää eikä mitään muuta osaa kuin niitä toistaa aina sopivasti niin siinähän se itsetunto kohoaa.Wau !!! Onko sulla ihan oma tee se itse uskoa ? Sä voit silloin liittyä kolme itse kirkkoon Kiinassa mistä corona on tullut. Mutta kun kuolet niin saat ainakin silloin tietää että olisi ollut tärkeä että olit Uudestisyntynyt eikä pelkkä uskossa ja vielä mihin oikein ??
Savis kirjoitti:
Wau !!! Onko sulla ihan oma tee se itse uskoa ? Sä voit silloin liittyä kolme itse kirkkoon Kiinassa mistä corona on tullut. Mutta kun kuolet niin saat ainakin silloin tietää että olisi ollut tärkeä että olit Uudestisyntynyt eikä pelkkä uskossa ja vielä mihin oikein ??
Jaa ?? Mihin uskossa olet ,, itsesi,,,vai karismaattisen vai menestyksen vai mihin?
- Anonyymi
Minut on kyllä omasta mielestä kastettu pahalla hengellä ja tukkakin paloi sen jälkeen ja olen kalju.
- Anonyymi
Minä kuule, en luule! Kyllä kaikkea teettää tämä coronan kanssa läträäminen.
Usko on toista kuin tieto ja uskovaiset ovat poikkeuksetta olleet ahdasmielisiä ja hanakkaita sotiin käännytyksineen. Antakaa ihmisten olla kuten eläintenkin, eivät eläimetkään tarvitse mitään uskontoja ja jumalia.- Anonyymi
Oletpa avarakatseinen?
- Anonyymi
Oletpa avarakatseinen?
- Anonyymi
Miten tuo lihan pois ottaminen käytännössä tapahtuu?
Eihän se ole mahdollista kuin vasta kuoleman jälkeen?Kun kuolet Kristuksessa ja sitten Uudestisynnyt Hänessä kokonaan ? Niin onhan se kumma ettei tuo lihasi kuolee? onko se voimakkaampa kuin Jumala?
- Anonyymi
Kannattaa jättää nämä vastenmieliset isot ostoskeskukset rauhaan ja käydä pienemmissä yksiköissä. Noissa isoissa varmasti jollakin on taudin siemen, jos sen haluaa välttää.
Meillä tuo ei ole ongelma, kun kerran, pari vuodessa voi käydä noissa ihmetellen, miksi ihmiset kuluttavat niissä aikaa istuskellen ja välillä hypistellen jotain vaatteita ja kiertelevän kuin jotain etsien. Eikö kannata hakea tarpeen tullen lähikaupasta ja sillä sipuli?? Oletko Uudestisyntynyt ja menossa Taivaaseen vai pelkä uskova? Onko sulla sisäinen Tunne että olet Kristuksessa koska jos et tunne Kristus tunteilla et kestä koetukset joka on tulossa sinulle ja kaikille uskoville. Kuolema on minulle Voitto !! Onko sulla Elämä Kristuksessa kannattaa kysyä Jumalalta..
- Anonyymi
"jos et tunne Kristus tunteilla et kestä koetukset "
Hohhoijakkaa. Nytkö se usko riippuukin tunteista? Se on Savis talon rakentamista hiekalle. Koetukset kestää vain rakentamalla ja seisomalla lujasti Jumalan sanan kalliolla - tuntui miltä hyvänsä. Anonyymi kirjoitti:
"jos et tunne Kristus tunteilla et kestä koetukset "
Hohhoijakkaa. Nytkö se usko riippuukin tunteista? Se on Savis talon rakentamista hiekalle. Koetukset kestää vain rakentamalla ja seisomalla lujasti Jumalan sanan kalliolla - tuntui miltä hyvänsä.2. Kor. 13:5
Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa; tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on teissä? Ellei, niin ette kestä koetusta.
- Anonyymi
Viesti ja kenenkään ei pitäisi tehdä mitään Jumalan tahdon vastaista, kuten harjoittaa ihmisten vapaudenriistoa! Se onihmisten halua toimia vastoin luojaa.
Jumala kyllä hoitaa meitä tahtonsa mukaan emmekä me häviä täältä maapallolta, meillä on tarkoitus. - Anonyymi
Minut kastettiin pienenä ja minua kasteltiin ja minä kastelin myös. Ei eläimiäkään kastella, vaikka ovat arvokkaita ja uskollisia ystäviämme.
- Anonyymi
Monen monta naamari vouhottajaa kokoontui ihmiskokeeseen Saksan Leipzig:issä. Covid-tööt-tööt porukka.
Jotkut ylistää ihmisten vapautta!! Vapaus valita matka helvettiin on mukamas hyvä juttu ????
- Anonyymi
Vapauteen Kristus vapautti meidät. Älkäämme antako sitoa itseämme uudelleen orjuuden ikeeseen. Paitsi lakiuskontoa se tarkoittaa myös muita outoja uskonoppeja, joilla meitä yritetään sitoa ja hallita.
- Anonyymi
Hän on luovuttamaton loppuun asti. Huuda apua hädän päivänä.
- Anonyymi
Saviksen opit eivät ole Raamatun evankeliumia. Älkää piitatko niistä.
Korona aikana on Uskovaiset alkanut otta synti vakavasti. Sanoisin kuolemanvakavasti
Monet uskovat ovat alkaneet rukoilla !!- Anonyymi
Korona hysteria mihin maski vouhotus perustuu on sairaus. Se ei ole tervettä, siinä on paljon yhtäläisyyksiä erilaisiin mielenterveysongelmiin joita on ollut olemassa jo ennen korona virusta. Uber vie sairauden uuteen ulottuvuuteen.
Katso YouTube video Spencer Smithiltä: youtu. be/d6wJ_c_1saw
Aiheesta hieman suomenkielellä:
tivi .fi/uutiset/tv/6f53bf9f-31c3-4364-9e36-86766823358f?ref=ampparit:f223 >>Miten käy sinulle jos kuolet Coronaan ??>>
Samalla tavalla kuin jos kuolisin johonkin muuhun.Vakava ON..
- Anonyymi
korona on kuin ilmastonmuutos vouhotus jossa ihminen yrittä rätein ja muin konstein estää sitä minkä Jumala on ylhäältä hyväksi nähnyt ja päättänyt. Koronahysteeriset maskein ja muin pelle tarvikkein. Siksi ilmastonmuutoskin etenee vaikka ihminen tekisi mitä koska se on Jumalan vallassa ei ihmisen sama koronan. Koronahysteria ja ilmastonmuutos on vain ilmiö jossa ihminen yrittää leikkiä jumalaa.
- Anonyymi
Ihmiset/ uskovat eivät aina muista , että ihmisessä ja eläimissä on yhtälainen henki. Koiran hengen aika on noin 14 vuotta, hevosen n 20 vuotta, ja ihmisen noin 120 vuotta 1 Moos 6: 3 . kun se vähän aikaa aiemmin oli jopa 960 vuotta Metusalah. ja Aadam 930 vuotta. Jumalahan eli samaan aikaan koko ajan, ennenkuin kuoli vapaaehtoisesti viikunapuussa, josta oli ensin karsittu oksat, ( poikittain olevat) Dan 4: 11
Silloin kun puhutaan alttiuden hengestä, se ei ole sama kuin elämän henki, jollainen on nuottakaloillakin 2 Moos 35: 21 - Anonyymi
> Miten käy sinulle jos kuolet Coronaan ??
Miksi et kysy, "mitä jos kuolet influenssaan"? Suunnilleen yhtä vaarallisia, eikä kumpikaan Suomen yleisimpiä kuolinsyitä. - Anonyymi
Höpö, höpö, höpö...taas...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä322891- 1732275
- 622244
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331978Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221323- 131308
- 101204
- 111184
- 221181