Kokemuksia tästä lääkkeestä keuhkoahtauman hoidossa, auttaako teitä ja käytättekö muita lääkkeitä lisäksi.Minulla vielä"lievä" ahtauma mutta lääkäri määräsi kyseisestä lääkettä.Kiitos jos joku vastaisi.
Inspiolto respimat
9
4141
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemusta on parin kuukauden verran kyseisestä tuotteesta, pari satsia otetaan aamusta ja pakkaus sisätää 60 annosta elikkä kuukaudeksi riittää.
Itsellä todettua on silikoosi ja jonkin asteinen keuhko ahtauma, mutta ei astmaa.
Kokemukseni lääkkeestä on se ettei tunnu missään, mutta tällähän haetaan taudin kuvaan jarruttavaa etenemistä. - Anonyymi
Minulla on auttanut erittäin hyvin.Otan 2 suihketta aamulla suunnilleen samaan aikaan.Huom aika!
- Anonyymi
Eihän parin kuukauden käytön jälkeen voi vielä sanoa mitään.Käytä edes puoli vuotta,niin sitten!!!
- Anonyymi
Erittäin hyvä lääke keskivaikeaan ahtaumaan. Käyttänyt 8 kk., eikä mitään huonoa sanottavaa.
- Anonyymi
Mikä avaava lääke on hyvä tuon Inspiolton kanssa.
Jauhe ei mulle käy. Tulee yskää.
Lääkäri sanoi että tarvitsen avaavan tuon rinnalle.
Onko kellään antaa vinkkiä?
Astman lisäksi minulla on COPD- Anonyymi
TUO INSPIOLTO ON AVAAVA LÄÄKE!!!
- Anonyymi
Mulla lääke käytössä vasta toista kuukautta keuhkoahtaumatautiin. Joten en osaa sanoa vielä mitään tehoaako, mutta riittääkö teillä 30 päiväksi tuo lääke (po. 60 annosta) apteekki laittoi minulla ensimmäisen säiliön käyttökuntoon ja en saanut siitä kuin n. 3 viikoksi? Laskuri menee aika vinhaa vauhtia nyt kun laitoin uuden säiliön.
- Anonyymi
PS. Keuhkoahtaumataudin lisäksi minulla keuhkofibroosi, joka ilmeisesti johtuu reumasta. Siihen tosin on lisäksi omat lääkkeet. Inspiolton lisäksi minulla on lyhytaikaisesti vaikuttava Ventoline Evohaler.
- Anonyymi00009
Ohjeen mukainen annostus on kaksi suihketta vuorokaudessa. SIlloin 1 säiliö riittää juuri tuon kuukauden. Jos annostuksesi on jokin muu, esimerkiksi suurempi, silloin säiliö ei riitä kuukaudeksi. Lääkeinfon sivuilla tosin sanotaan, että Inspioltoa saa ottaa vain kaksi suihketta/vrk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1825067Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813636SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt502661SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun162378SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412296Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1012222Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292097Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan732084Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja912045Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet211566