Inspiolto respimat

Anonyymi

Kokemuksia tästä lääkkeestä keuhkoahtauman hoidossa, auttaako teitä ja käytättekö muita lääkkeitä lisäksi.Minulla vielä"lievä" ahtauma mutta lääkäri määräsi kyseisestä lääkettä.Kiitos jos joku vastaisi.

9

4948

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokemusta on parin kuukauden verran kyseisestä tuotteesta, pari satsia otetaan aamusta ja pakkaus sisätää 60 annosta elikkä kuukaudeksi riittää.
      Itsellä todettua on silikoosi ja jonkin asteinen keuhko ahtauma, mutta ei astmaa.
      Kokemukseni lääkkeestä on se ettei tunnu missään, mutta tällähän haetaan taudin kuvaan jarruttavaa etenemistä.

• Anonyymi

Minulla on auttanut erittäin hyvin.Otan 2 suihketta aamulla suunnilleen samaan aikaan.Huom aika!

• Anonyymi

Eihän parin kuukauden käytön jälkeen voi vielä sanoa mitään.Käytä edes puoli vuotta,niin sitten!!!

• Anonyymi

Erittäin hyvä lääke keskivaikeaan ahtaumaan. Käyttänyt 8 kk., eikä mitään huonoa sanottavaa.

• Anonyymi

Mikä avaava lääke on hyvä tuon Inspiolton kanssa.
      Jauhe ei mulle käy. Tulee yskää.
      Lääkäri sanoi että tarvitsen avaavan tuon rinnalle.
      Onko kellään antaa vinkkiä?
      Astman lisäksi minulla on COPD

• Anonyymi

TUO INSPIOLTO ON AVAAVA LÄÄKE!!!

• Anonyymi

Mulla lääke käytössä vasta toista kuukautta keuhkoahtaumatautiin. Joten en osaa sanoa vielä mitään tehoaako, mutta riittääkö teillä 30 päiväksi tuo lääke (po. 60 annosta) apteekki laittoi minulla ensimmäisen säiliön käyttökuntoon ja en saanut siitä kuin n. 3 viikoksi? Laskuri menee aika vinhaa vauhtia nyt kun laitoin uuden säiliön.

• Anonyymi

PS. Keuhkoahtaumataudin lisäksi minulla keuhkofibroosi, joka ilmeisesti johtuu reumasta. Siihen tosin on lisäksi omat lääkkeet. Inspiolton lisäksi minulla on lyhytaikaisesti vaikuttava Ventoline Evohaler.

• Anonyymi00009

Ohjeen mukainen annostus on kaksi suihketta vuorokaudessa. SIlloin 1 säiliö riittää juuri tuon kuukauden. Jos annostuksesi on jokin muu, esimerkiksi suurempi, silloin säiliö ei riitä kuukaudeksi. Lääkeinfon sivuilla tosin sanotaan, että Inspioltoa saa ottaa vain kaksi suihketta/vrk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      386
      939
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      209
      749
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      696
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      659
    6. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      68
      655
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      581
    Aihe