Pekka Haaviston hikinen suvakkinaama

Anonyymi

Ja mitäs muuta sieltä tuli kuin luotetaan ihmisten omaehtoiseen karanteeniin. Ei mitään tarkistuksia pitääkö tarinat paikkansa, kuka vaan voi kertoa olevansa menossa tapaamaan lasta tapaamisoikeudella jne, mitään todisteita ei vaadita, sakotuskin hyvin epätodennäköistä. Lapsethan pitäisi asua vanhemmillaan vuoroviikoin, silloin tuollaistakaan epämääräistä matkustelua ei ole.

Missäs Taapero, joko romahti täysin kun ääni värisi koko ajan. Tyhmät tytöt ja muut suvakit eivät kykene hoitamaan mitään edes normaalioloissa, saati pandemiassa.

Ja miksi veronmaksajien pitää kustantaa vaikkapa ryssien kotiinkuljetus erkoislennoilla, hoiutakoot itse omat kansalaisensa tai ainakin todelliset kulut otettava jos on tyhjiä paikkoja.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö Uuudellemaalle vieviä teitä ole muka kuin 30-40 jos kaikki pikkutietkin muka suljetaan. Idiootit jo valittaa ettei sotilaita saa käyttää kun heillä on oikeus liikkua levittää tautia ja näitä isopalkkaisia idiootteja riittää lääkäreissäkin, venäjälläkintartuntatutien erikoislääkäri itse lähti ilmoiuttanmatta lomille Espanjaan ja sieltä suoraan levittämään tautia, vaikka muita kehoitti olemaan vastuulkisia. Toivottavasti laittavatkin 5 vuodeksi vankilaan jos selviää hengissä.

    • Anonyymi

      Korpipekka puhui kotiin palaavista tuhansista suomalaisista. Kuinka moni näistä on kehitysmaalaisia, jotka pakoilevat talvea kotimaassaan ja palaavat nyt suomeen sossuluukulle?

    • Anonyymi

      Työmatkaliikenne kuitenkin edelleen sallitaan, milläs joku todistaa menevänsä duuniin tai mökille. Taas on virkamiehille jätetty mahdoton tehtävä hoidettavaksi.

      • Anonyymi

        Eivät vaadi mistään mitään todisteita, aivan turhaa koko rajoitus, tuskin edes sakkoja jakelevat.


    • Anonyymi

      Eikö Uudellemaalle muka mene kuin 30-40 tietä kaikkinen pikkuteineen kun sen varran aikovat tarkastuspisteitä pystyttää?

    • Anonyymi

      Veikkaanpa vaan ettei um sulkemista olisi tarvinnut tehdä jos maahantulijat olisi asianmukaisesti pantu karanteeniin. Tehkää jo vihdoin klisejahkajat jotain

      • Anonyymi

        Ei ole minne laittaa, usko nyt kerrasta. Suomessa ei ole karanteeni-laitoksia. Myöhäistä alkaa tässä vaiheessa rakentamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minne laittaa, usko nyt kerrasta. Suomessa ei ole karanteeni-laitoksia. Myöhäistä alkaa tässä vaiheessa rakentamaan.

        Eikös niitä vastaanottokeskuksia pitäi olla jo monta tyhjillään, vaikka remontissahan ne ovat matujen jäljiltä. Kalliiksi tulee kustantaa korjaukset kylpylöihin jne verorahoista kun hajottivat joka paikan.


    • Anonyymi

      Jos jotain hyvää pakko keksiä, niin onhan Pekka selkeäpuheinen, hyvä kielitaito ja miehenä uskottavampi kuin tyttöset.

    • Anonyymi

      Täysin typerää uskoa mihinkään "omaehtoiseen karanteeniin". Haavisto on idiootti.
      Valtaosa tavallisista pulliaisista on minäminäminä- tolloja, jotka rikkovat suosituksia heti kun silmä välttää.
      "Ei se nyt haittaa, jos minä käväisen kaupassa, ei oo tupakkia"
      "Minä en ala mitään kyytiä hommaamaan kentältä, minä meen junalla"
      "Kyllähän minä nyt kotiin menessä käyn ruokaa cittarista ja viinakaupassa"
      "En minä ala sisällä kököttään, ei mulla oo kun vähän flunssaa"

      • Anonyymi

        Juuri ne kaikkein itsekkäimmät joilla on varaa matkustella monta kertaa vuodessa ulkomailla, yrittelijöistä, julkkiksiin, maajusseihin ja lapsiperheisiin.


    • Anonyymi

      Mitä vittua, eikö Uudellemaalle muka mene kuin 30-40 tietä kaikkine pikkuteineen kun sen varran aikovat tarkastuspisteitä pystyttää?

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä, eikö Uudellemaalle muka mene kuin 30-40 tietä kaikkine pikkuteineen kun sen varran aikovat tarkastuspisteitä pystyttää?

    • Anonyymi

      Jos jotain hyvää haluaa keksiä, niin onhan Pekka selkeäpuheinen, hyvä kielitaito ja miehenä uskottavampi kuin tyttöset.

    • Anonyymi

      Pekka käveli vähän oudonnäköisesti. Ilmeiseti sulkijalihaskin höylätty jo ruvelle asti.

    • Anonyymi

      Outo karanteeni, kun se kuitenkaan ei koske matuja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jotkut idiootit jo valittaneet ettei sotilaita saa käyttää tarkatuspisteillä kun heillä on poikeus liikkua ja levittää tautia, venäjälläkin taruntatautien erikoislääkäri lähti lomailemaan Espanjaan ja heti palattuaan konferensseihin levittämään tautia, vaikka muita vaati olemaan vastuullisia. Toivottavasti joutuukin 5 vuodeksi vankilaan jos selviää hengissä.

    • Anonyymi

      Kuinka tyhmiä voivat ollakaan kun laskevat tartunta-aluielta palaavat suoraan kauppoihin, jokaisen luulisi tajuavan että lentokentille olisi pitänyt heti laittaa valvonta.

    • Anonyymi

      Heh, jotkut idiootit jo valittaneet ettei sotilaita saa käyttää tarkatuspisteillä kun heillä on poikeus liikkua ja levittää tautia, venäjälläkin taruntatautien erikoislääkäri lähti lomailemaan Espanjaan ja heti palattuaan konferensseihin levittämään tautia, vaikka muita vaati olemaan vastuullisia. Toivottavasti joutuukin 5 vuodeksi vankilaan jos selviää hengissä.

    • Anonyymi

      Kuinka helvetin tyhmiä voivat ollakaan kun laskevat tartunta-aluielta palaavat suoraan kauppoihin, jokaisen luulisi tajuavan että lentokentille olisi pitänyt heti laittaa valvonta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe