Pekka Haaviston hikinen suvakkinaama

Anonyymi

Ja mitäs muuta sieltä tuli kuin luotetaan ihmisten omaehtoiseen karanteeniin. Ei mitään tarkistuksia pitääkö tarinat paikkansa, kuka vaan voi kertoa olevansa menossa tapaamaan lasta tapaamisoikeudella jne, mitään todisteita ei vaadita, sakotuskin hyvin epätodennäköistä. Lapsethan pitäisi asua vanhemmillaan vuoroviikoin, silloin tuollaistakaan epämääräistä matkustelua ei ole.

Missäs Taapero, joko romahti täysin kun ääni värisi koko ajan. Tyhmät tytöt ja muut suvakit eivät kykene hoitamaan mitään edes normaalioloissa, saati pandemiassa.

Ja miksi veronmaksajien pitää kustantaa vaikkapa ryssien kotiinkuljetus erkoislennoilla, hoiutakoot itse omat kansalaisensa tai ainakin todelliset kulut otettava jos on tyhjiä paikkoja.

22

<50

Vastaukset

• Eikö Uuudellemaalle vieviä teitä ole muka kuin 30-40 jos kaikki pikkutietkin muka suljetaan. Idiootit jo valittaa ettei sotilaita saa käyttää kun heillä on oikeus liikkua levittää tautia ja näitä isopalkkaisia idiootteja riittää lääkäreissäkin, venäjälläkintartuntatutien erikoislääkäri itse lähti ilmoiuttanmatta lomille Espanjaan ja sieltä suoraan levittämään tautia, vaikka muita kehoitti olemaan vastuulkisia. Toivottavasti laittavatkin 5 vuodeksi vankilaan jos selviää hengissä.

• Korpipekka puhui kotiin palaavista tuhansista suomalaisista. Kuinka moni näistä on kehitysmaalaisia, jotka pakoilevat talvea kotimaassaan ja palaavat nyt suomeen sossuluukulle?

• Työmatkaliikenne kuitenkin edelleen sallitaan, milläs joku todistaa menevänsä duuniin tai mökille. Taas on virkamiehille jätetty mahdoton tehtävä hoidettavaksi.

• Eivät vaadi mistään mitään todisteita, aivan turhaa koko rajoitus, tuskin edes sakkoja jakelevat.

• Eikö Uudellemaalle muka mene kuin 30-40 tietä kaikkinen pikkuteineen kun sen varran aikovat tarkastuspisteitä pystyttää?

• Veikkaanpa vaan ettei um sulkemista olisi tarvinnut tehdä jos maahantulijat olisi asianmukaisesti pantu karanteeniin. Tehkää jo vihdoin klisejahkajat jotain

• Ei ole minne laittaa, usko nyt kerrasta. Suomessa ei ole karanteeni-laitoksia. Myöhäistä alkaa tässä vaiheessa rakentamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole minne laittaa, usko nyt kerrasta. Suomessa ei ole karanteeni-laitoksia. Myöhäistä alkaa tässä vaiheessa rakentamaan.

Eikös niitä vastaanottokeskuksia pitäi olla jo monta tyhjillään, vaikka remontissahan ne ovat matujen jäljiltä. Kalliiksi tulee kustantaa korjaukset kylpylöihin jne verorahoista kun hajottivat joka paikan.

• Jos jotain hyvää pakko keksiä, niin onhan Pekka selkeäpuheinen, hyvä kielitaito ja miehenä uskottavampi kuin tyttöset.

• Täysin typerää uskoa mihinkään "omaehtoiseen karanteeniin". Haavisto on idiootti.
      Valtaosa tavallisista pulliaisista on minäminäminä- tolloja, jotka rikkovat suosituksia heti kun silmä välttää.
      "Ei se nyt haittaa, jos minä käväisen kaupassa, ei oo tupakkia"
      "Minä en ala mitään kyytiä hommaamaan kentältä, minä meen junalla"
      "Kyllähän minä nyt kotiin menessä käyn ruokaa cittarista ja viinakaupassa"
      "En minä ala sisällä kököttään, ei mulla oo kun vähän flunssaa"

• Juuri ne kaikkein itsekkäimmät joilla on varaa matkustella monta kertaa vuodessa ulkomailla, yrittelijöistä, julkkiksiin, maajusseihin ja lapsiperheisiin.

• Mitä vittua, eikö Uudellemaalle muka mene kuin 30-40 tietä kaikkine pikkuteineen kun sen varran aikovat tarkastuspisteitä pystyttää?

• Mitä ihmettä, eikö Uudellemaalle muka mene kuin 30-40 tietä kaikkine pikkuteineen kun sen varran aikovat tarkastuspisteitä pystyttää?

• Jos jotain hyvää haluaa keksiä, niin onhan Pekka selkeäpuheinen, hyvä kielitaito ja miehenä uskottavampi kuin tyttöset.

• Pekka käveli vähän oudonnäköisesti. Ilmeiseti sulkijalihaskin höylätty jo ruvelle asti.

• Outo karanteeni, kun se kuitenkaan ei koske matuja.

• Jotkut idiootit jo valittaneet ettei sotilaita saa käyttää tarkatuspisteillä kun heillä on poikeus liikkua ja levittää tautia, venäjälläkin taruntatautien erikoislääkäri lähti lomailemaan Espanjaan ja heti palattuaan konferensseihin levittämään tautia, vaikka muita vaati olemaan vastuullisia. Toivottavasti joutuukin 5 vuodeksi vankilaan jos selviää hengissä.

• Kuinka tyhmiä voivat ollakaan kun laskevat tartunta-aluielta palaavat suoraan kauppoihin, jokaisen luulisi tajuavan että lentokentille olisi pitänyt heti laittaa valvonta.

• Ullatus.

• Heh, jotkut idiootit jo valittaneet ettei sotilaita saa käyttää tarkatuspisteillä kun heillä on poikeus liikkua ja levittää tautia, venäjälläkin taruntatautien erikoislääkäri lähti lomailemaan Espanjaan ja heti palattuaan konferensseihin levittämään tautia, vaikka muita vaati olemaan vastuullisia. Toivottavasti joutuukin 5 vuodeksi vankilaan jos selviää hengissä.

• Kuinka helvetin tyhmiä voivat ollakaan kun laskevat tartunta-aluielta palaavat suoraan kauppoihin, jokaisen luulisi tajuavan että lentokentille olisi pitänyt heti laittaa valvonta.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sai Latvalan pettämään??

Noin seksikäs nainen kuin Maisa oli miehellä kainalossa, mutta pettäjän tielle lähti. Mies oli kehunut haastatteluissa piiritelleensä Maisaa vuosia ja
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2985
    2. Nyt ehdottavat viinan myynnin lopettamista, äly hoi

Nyt siis Helsingin sosiaali- ja terveystoimen johtaja Juha Jolkkonen ehdottaa Twitterissä väliaikaista alkoholin myynnin lopettamista. Voihan p mikä l
      Maailman menoa
      202
      1739
    3. Kainuussa kaksi koronatartuntaa klo 14.00

Kaks ilmoittanut että Kainuussa tavattu 2 koronatartuntaa.
      Kajaani
      66
      1108
    4. Koronabaari-iltaa yötä myöten

On kyllä hyvin surullista, että vielä viime yönäkin Jämsässä vietettiin iltayötä ainakin kahdessa baarissa! Mikähän on näiden paikkojen pitäjien ja nä
      Jämsä
      32
      514
    5. Hei vaan suomussalmelaiset

Lähdettiin Vantaalta perheen kanssa pääsiäisen viettoon Suomussalmelle. Autossa on vaimon lisäksi 3 koululaista ja pirteä kettuterrieri. Viikonlopun r
      Suomussalmi
      10
      453