Koronatilanteen varjolla työnnetään nyt valtiolta rahaa yrityksille = osakkeenomistajien osinkoihin jotka viedään heti veroparatiiseihin piiloon eikä se raha auta millään tavalla tavallista kansalaista koska koronan lamauttaman kysynnän puuttuessa töitä ei vain ole = ei ole toimeentuloa!
Ne rahat olisi pitänyt maksaa suoraan kansalaisten tileille kuten kansalaispalkka eikä heittää savuna ilmaan ulkomaisiin veroparatiiseihin!!!
https://yle.fi/uutiset/3-11277385
Valtio syytää rahat veroparatiiseihin eikä auta ihmisiä
4
62
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos demarit ei osaa itse hoitaa asioita ottivat keskustan tuekseen,
nuo yritystuet lienee suurimmalta osin maatalousyrityksille. Hyvä niin, saa pojan poika ostaa uuden mersun. - Anonyymi
Näinä aikoina se taas nähdään räikeästi miten yritykset pitävät voitot itsellään mutta tappiot haluttaisiin maksattaa yhteiskunnalla.
Väitän, että Suomen talouden kannalta tehokkainta olisi jakaa rahaa suoraan kansalaisille eikä yrityksille. Yritykset vievät ne rahat vain ulkomaisille sijoittajille veroparatiiseihin mistä Suomen yhteiskunta ei hyödy millään tavalla.
Suoraan kansalaisille jaettuna ne sen sijaan menisivät kotimaiseen kulutukseen jonka ansiosta yrityksetkin tulisivat toimeen.
Tässä tilanteessa ei toimi tavallinen työttömyysturva toimeentulon lähteenä koska työpaikkoja ei ole koska koronavirus ja kysynnän lamaantuminen. Näin myöskään rahanjako yrityksille valuu hukkaan koska työpaikkoja niistä ei siitä huolimatta synny. - Anonyymi
Valtionvelan käy nyt niin, että punakynäkäy. Kun tilanne on kollektiivinen, niin tuo 15 miljardia tulee taikurinhatusta ja se menee kanssa david copperfieldin taikomana huitsanhelvettiin. Jos suomella on nyt n. 100mrd velkaa, ja se kasvaa kymmenyksellä, niin ei ole muuta vaihtoehtoa!
- Anonyymi
Taavetti Kuparikenttä taikoo rahat savuna ilmaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091