Voidellut pastorit rukoilemaan Suomen puolesta!

Anonyymi

Nyt pitää kaikkien Suomalaisten vahvassa voitelussa olevien pastoreiden välittömästi aloittaa rukoustaistelu Suomen puolesta!! Pastorien tulee taukoamatta rukoilla että Jumala kaikkivoipaisuudessaan poistaa Suomesta koronaviruksen! Soita siis välittömästi pastorille jonka tiedät olevan vahvassa voitelussa ja pyydä häntä rukoilemaan Jeesuksen nimessä koronavirusta Suomesta pois tämän kuun loppuun mennessä! Amen

80

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käykö voiteluun Tummeli?

    • Anonyymi

      "Nyt pitää kaikkien Suomalaisten vahvassa voitelussa olevien pastoreiden välittömästi aloittaa rukoustaistelu Suomen puolesta"

      Kuka ne on voidellut?

      • Teboil voitelee. Oikein.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Teboil voitelee. Oikein.

        😆 voi suakin..


      • Anonyymi

        "Kuka ne on voidellut?"

        Syylliset esiin. Virkamiesten voitelusta rapsahtaa tuomio. Eikö pastori ole kirkon virassa?


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Teboil voitelee. Oikein.

        ja meiti kun meinas soittaa voitelun MAN OILIN MIEHEN KAUTTE!!!


    • Anonyymi

      Luuk.2:26 Ja Pyhä Henki oli hänelle ilmoittanut, ettei hän ollut näkevä kuolemaa, ennenkuin oli nähnyt Herran Voidellun.

    • Anonyymi

      Ap.t.3:18 Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkein profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän. Ap.t.4:26.

    • Anonyymi

      441Mutta nyt kuule, Jaakob, minun palvelijani,
      ja Israel, jonka minä olen valinnut.
      2Näin sanoo Herra, sinun Luojasi,
      joka on valmistanut sinut hamasta äidin kohdusta,
      joka sinua auttaa:
      Älä pelkää, minun palvelijani Jaakob,
      sinä Jesurun, jonka minä olen valinnut.
      3Sillä minä vuodatan vedet janoavaisen päälle
      ja virrat kuivan maan päälle.
      Minä vuodatan Henkeni sinun siemenesi päälle
      ja siunaukseni sinun vesojesi päälle,
      4niin että ne kasvavat nurmikossa
      kuin pajut vesipurojen partaalla.
      5Mikä sanoo: "Minä olen Herran oma",
      mikä nimittää itsensä Jaakobin nimellä,
      mikä piirtää käteensä: "Herran oma",
      ja ottaa Israelin kunnianimeksensä.
      6Näin sanoo Herra, Israelin kuningas,
      ja sen lunastaja, Herra Sebaot:
      Minä olen ensimmäinen, ja minä olen viimeinen,
      ja paitsi minua ei ole yhtäkään Jumalaa.
      7Kuka on minun kaltaiseni?
      Hän julistakoon ja ilmoittakoon
      ja osoittakoon sen minulle,
      siitä alkaen kuin minä perustin
      ikiaikojen kansan.
      He ilmoittakoot tulevaiset, ja mitä tapahtuva on.
      8Älkää vavisko älkääkä peljätkö.
      Enkö minä aikoja sitten antanut sinun kuulla
      ja sinulle ilmoittanut,
      ja te olette minun todistajani:
      Onko muuta Jumalaa kuin minä?
      Ei ole muuta pelastuskalliota,
      minä en ketään tunne.
      9Jumalankuvien tekijät ovat turhia kaikki tyynni, eivätkä nuo heidän rakkaansa mitään auta; niiden todistajat eivät näe eivätkä tiedä mitään, ja niin he joutuvat häpeään. 10Kuka hyvänsä muovatkoon jumalan ja valakoon kuvan, ei se mitään auta. 11Katso, kaikki sen seuraajat joutuvat häpeään, ja sen sepittäjät ovat vain ihmisiä. Tulkoot kokoon kaikki ja astukoot esiin: vaviskoot ja hävetkööt!
      12Rautaseppä ottaa työaseen ja työskentelee hiilten hehkussa, muodostelee kuvaa vasaralla ja takoo sitä käsivartensa väellä; hänen tulee nälkä, ja voima menee, hän ei saa vettä juodaksensa, ja hän nääntyy. 13Puuseppä jännittää mittanuoran, kaavailee piirtimellä, vuolee kovertimilla, mittailee harpilla ja tekee miehen kuvan, inhimillisen kauneuden mukaan, huoneeseen asumaan. 14Hän hakkaa itselleen setripuita, hän ottaa rautatammen ja tammen ja kasvattaa ne itselleen vahvoiksi metsän puitten seassa, istuttaa lehtikuusen, ja sade kasvattaa sen suureksi. 15Se on ihmisillä polttopuuna; hän ottaa sitä lämmitelläkseen, sytyttää uunin ja paistaa leipää, vieläpä veistää siitä jumalan ja kumartaa sitä, tekee siitä jumalankuvan ja lankeaa maahan sen eteen. 16Osan siitä hän polttaa tulessa, toisen osan ääressä hän syö lihaa, paistaa paistin ja tulee ravituksi; hän myöskin lämmittelee itseänsä ja sanoo: "Hyvä, minun on lämmin, minä näen valkean". 17Ja lopusta hän tekee jumalan, jumalankuvan, jonka eteen hän lankeaa maahan, jota hän kumartaa ja rukoilee sanoen: "Pelasta minut, sillä sinä olet minun Jumalani". 18Eivät he tajua, eivät ymmärrä mitään, sillä suljetut ovat heidän silmänsä, niin etteivät he näe, ja heidän sydämensä, niin etteivät he käsitä. 19Ei tule heidän mieleensä, ei ole heillä järkeä eikä ymmärrystä, että sanoisivat: "Osan siitä olen polttanut tulessa, olen paistanut sen hiilillä leipää, paistanut lihaa ja syönyt; tekisinkö tähteestä kauhistuksen, lankeaisinko maahan puupölkyn eteen!" 20Joka tuhassa kiinni riippuu, sen on petetty sydän harhaan vienyt, ei hän pelasta sieluansa eikä sano: "Eikö ole petosta se, mikä on oikeassa kädessäni?"
      21Muista tämä, Jaakob, ja sinä, Israel,
      sillä sinä olet minun palvelijani.
      Minä olen sinut valmistanut,
      sinä olet minun palvelijani:
      en unhota minä sinua, Israel.
      22Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi
      niinkuin pilven
      ja sinun syntisi niinkuin sumun.
      Palaja minun tyköni, sillä minä lunastan sinut.
      23Iloitkaa, te taivaat, sillä Herra sen tekee;
      riemuitkaa, te maan syvyydet,
      puhjetkaa riemuun, te vuoret,
      ynnä metsä ja kaikki sen puut;
      sillä Herra lunastaa Jaakobin,
      kirkastaa itsensä Israelissa.
      24Näin sanoo Herra, sinun lunastajasi,
      joka on valmistanut sinut hamasta äidin kohdusta:
      Minä olen Herra, joka teen kaiken,
      joka yksinäni jännitin taivaan,
      joka levitin maan — kuka oli minun kanssani? —
      25joka teen tyhjäksi valhettelijain merkiteen taikurit tyhmiksi,
      joka panen tietäjät peräytymään
      ja muutan heidän tietonsa
      typeryydeksi.
      26Mutta palvelijani sanan minä toteutan
      ja saatan täyttymään sanansaattajaini neuvon.
      Minä olen se, joka Jerusalemille sanon:
      "Sinussa asuttakoon!"
      ja Juudan kaupungeille:
      "Teidät rakennettakoon!"
      Sen rauniot minä kohotan.
      27Minä olen se, joka sanon syvyydelle:
      "Kuivu; minä kuivutan sinun virtasi!"
      28joka sanon Koorekselle:
      "Minun paimeneni!"
      Hän täyttää kaiken minun tahtoni,
      hän sanoo Jerusalemille:
      "Sinut rakennettakoon!"
      ja temppelille:
      "Sinut perustettakoon!"
      45 LUKU.
      Koores kutsutaan vapauttamaan Herran kansa. Pakanakansat tunnustavat Herran totiseksi Jumalaksi.
      45Näin sanoo Herra voidellulleen Koorekselle,
      jonka oikeaan käteen minä olen tarttunut
      kukistaakseni kansat hänen edestään
      ja riisuakseni kuninkaitten kupeilta vyöt,
      että ovet hänen edessään avautuisivat
      eivätkä portit sulkeutuisi:

    • Anonyymi

      Missä sellaisia "voideltuja" pastoreita on?

      Suurin osa suomalaisista pastoreista on tekopyhiä laittomuuden tekijöitä, joiden rukouksia Jumala ei kuuntele.

      Sananl 28:9 Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus.

      Jaak 4:3 Ja vaikka pyydätte, te ette saa, koska pyydätte väärässä tarkoituksessa, kuluttaaksenne kaiken mielihaluissanne.

      Room 2:18 Laista sinä opit tuntemaan hänen tahtonsa ja erottamaan sen, mikä on tärkeää.

      Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

    • Parempi olla vielä kaksinkertainen voitelu, kuten Puustellin Timolla.

      • Anonyymi

        Pe.kun, poliisin vanha tuttu, kriminaalinen puskahuutelija, ei kannattaisi nokkaansa nostaa!


    • Anonyymi

      Kun on hallituksella vahvoja suosituksia, niin kai sitä sitten tarvitaan vahvoja voiteluitakin. Tämän jälkeen ei voi enää puhua ilman superlatiiveja mistään, olematta laimea ja tehoton.

      Fantastisen ylenpalttista hyvää illan jatkoa!!!!!!!!

    • Anonyymi

      On näitä vaahtoamisia, kuten tämäkin aloitus!

      Miksi ette ole valvoneet ja kunnelleet ITSE sitä, mitä Henki Seurakunnille puhuu?

      Itse sain jo vuosia sitten tämän Sanan Herralta Suomen tilanteesta:

      Jer. 7:16 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.

      Jer. 11:14 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta, sillä en minä kuule, kun he minua avuksi huutavat onnettomuutensa tähden.

      • Anonyymi

        Et ole ainoa, jolle Jumala on ilmoittanut samaa.
        Ei Herra ole pelastamassa tätä jumalatonta kansaa!
        Hän kyllä tahtoo pelastaa niitä ihmisiä, joille vielä parannuksen sana ja usko Jeesukseen kelpaa!

        Mutta kansa? Jo noin 30 vuotta sitten Jumala ilmoitti joillekin palvelijoilleen, mitä tulossa on?
        Tässä maassa. Silloin elettiin nauruherätyksen (eksytys) huumeen aikaa. Mitä Jumala puhui?

        Juuri samoilla sanoilla on Jumala ilmoittanut, kuin edellinen viesti! Kansallinen etsikkoaika on kulutettu hukkaan. Papit ja piispat ja saarnamiehet etunenässä siveettömyyden mallia näyttäen!

        Aloitus? On tuttua ihmistekoista sensaatiota. Ei tässä maassa ole sellaisia "voideltuja" pastoreita, joita Jumala nyt kuulisi? IKävä kyllä.

        Ja nekin "voidellut" jotka itseään kehuvat, ovat mitä?

        Katsokaa ettei kukaan teitä eksytä, sanoi Jeesus. Matteus 24:4
        "Jos silloin joku sanoo teille, täällä on Kristus, tahi tuolla, niin älkää uskoko."

        Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee..."

        Kristus? Tarkoittaa "voideltua". Ja tämä "voiteluopin" harha ja jankutus on ollut tuttu juttu menneinä vuosina....Täällä on VOITELU! Tulkaa kuulemaan voideltua sanaa! (höpö-höpö)

        Väärät "voidellut" - kristukset.

        Jumala ei kallista korvaansa aloituksen huutelulle. Hänellä on kyllä omat voideltunsa, ja heidät hän on pannut rukoilemaan jo vuosikymmenien ajan. Ei kansan pelastumisen puolesta.
        Koska Jeesus tuli pelastamaan IHMISIÄ; ei kansoja!


    • Anonyymi

      Naurettava aloitus. Ihan kuin jotkut voidellut pastorit olisivat Jumalan edessä parempia rukoilijoita? No, se on tätä ihmisten palvonta...

      • Anonyymi

        Ei se ole voideltu joka huutaa, meuhkaa ja pitää itsestään kovaa ääntä, kun on voideltu. Todellinen voideltu on nöyrä, kuulee Jumalan äänen, ei puhu mukavia ihmisten mieliksi. Hän julistaa veren ja ristin evankeliumia. Uskaltaa myös puhua synnistä ja parannuksen teosta. Kuulkoon tai olkoon kuulematta ihminen sitä. Hyvä esim. Oli profeetta Elia. Löytyykö tänään heitä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole voideltu joka huutaa, meuhkaa ja pitää itsestään kovaa ääntä, kun on voideltu. Todellinen voideltu on nöyrä, kuulee Jumalan äänen, ei puhu mukavia ihmisten mieliksi. Hän julistaa veren ja ristin evankeliumia. Uskaltaa myös puhua synnistä ja parannuksen teosta. Kuulkoon tai olkoon kuulematta ihminen sitä. Hyvä esim. Oli profeetta Elia. Löytyykö tänään heitä??

        Nyt on saatava KAIKKI pastorit rukoilemaan Suomelle pelastusta koronaa vastaan! Korona viirus on tullit TAPPAMAAN JA TUHOAMAAN Suomen uskovia! Jokainen pastori on VELVOITETTAVA rukoilemaan Suomen puolesta vähintään 4 tuntia päivässä että Herra meitä armahtaisi ja vetäisi korona viiruksen pois Suomesta eli ISÄNMAASTAMME! AMEN!


    • Anonyymi

      Toivottavasti Leo Meller ja Pastori Pasanen tarttuisivat tähän ja rukouksillaan saisivat korona viruksen kuriin

    • Anonyymi

      VOI TEITÄ SAATANAN OMIA JOTKA EKSYTYKSELLÄNNE VÄITÄTTE ETTEI JUMALAN VALTA MENISI SAATANALLISEN KORONA VIRUKSEN YLI!!!!!!!! te jumalattomat kyykäärmeen sikiöt vedätte kirouksen rakkaan suomemme ylle epäilyillä ja eksytyksellä! HÄVETKÄÄ JA TEHKÄÄ PARANNUS!! VAIN RUKOUS VOI SUOMEA ENÄÄN AUTTAA!!!!!! AMEN!!!AMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

      • Anonyymi

        Mikset itse ala rukoilemaan Suomen puolesta?? Jumala ei katso henkilöön. Yhtälailla Jumala kuulee sun rukoukset.


      • Anonyymi

        Älä meuhkaa. Tottahan toki Jumala voi kääntää asiat ja säästää Suomen.
        Herran tiet ovat kuitenkin tutkimattomat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä meuhkaa. Tottahan toki Jumala voi kääntää asiat ja säästää Suomen.
        Herran tiet ovat kuitenkin tutkimattomat.

        MUTTA JOS EI VOITELUSSA RUKOILLA NIIN EI JUMALA SÄÄSTÄ SUOMEA VAAN TUHOAA SUOMEN. SYNTIMALJA ON JO TÄYTTYMÄSSÄ.HOMOILU JA TRANSSUILU ON JULISTETTU LAILLISEKSI.SEMMOINEN VETÄÄ PUOLEENSA KIROUSTA JA KIROUS VETÄÄ JUMALAN HUOMION SYNNIN TEKIJÄÄN JONKA TOMUMAJAA ANKARA HERRA RAVISTELEE.SIKSI NYT VOITELUSSA RUKOILUA JA ARMON PYYNTÖÄ TAUKOAMATTA.KUMPI ON SINULLE TÄRKEÄMPÄÄ HERRAN SIUNAUS VAI VESSA PAPERI?KUMPAA HAMSTRAAT HERRAN TAHDON TEKEMISTÄ VAI VESSA PAPERIA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUTTA JOS EI VOITELUSSA RUKOILLA NIIN EI JUMALA SÄÄSTÄ SUOMEA VAAN TUHOAA SUOMEN. SYNTIMALJA ON JO TÄYTTYMÄSSÄ.HOMOILU JA TRANSSUILU ON JULISTETTU LAILLISEKSI.SEMMOINEN VETÄÄ PUOLEENSA KIROUSTA JA KIROUS VETÄÄ JUMALAN HUOMION SYNNIN TEKIJÄÄN JONKA TOMUMAJAA ANKARA HERRA RAVISTELEE.SIKSI NYT VOITELUSSA RUKOILUA JA ARMON PYYNTÖÄ TAUKOAMATTA.KUMPI ON SINULLE TÄRKEÄMPÄÄ HERRAN SIUNAUS VAI VESSA PAPERI?KUMPAA HAMSTRAAT HERRAN TAHDON TEKEMISTÄ VAI VESSA PAPERIA

        Sullon kyllä sairas jumala sairaassa mielikuvituksessasi.
        Jos on noin huonot vaihtoehdot Niin kyllä vessapaperia arvostan enemmän vaikka kyllä jumalakin sopii myös perseen pyyhkimiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullon kyllä sairas jumala sairaassa mielikuvituksessasi.
        Jos on noin huonot vaihtoehdot Niin kyllä vessapaperia arvostan enemmän vaikka kyllä jumalakin sopii myös perseen pyyhkimiseen.

        Poistu palstalta rienaaja Jeesuksen nimessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUTTA JOS EI VOITELUSSA RUKOILLA NIIN EI JUMALA SÄÄSTÄ SUOMEA VAAN TUHOAA SUOMEN. SYNTIMALJA ON JO TÄYTTYMÄSSÄ.HOMOILU JA TRANSSUILU ON JULISTETTU LAILLISEKSI.SEMMOINEN VETÄÄ PUOLEENSA KIROUSTA JA KIROUS VETÄÄ JUMALAN HUOMION SYNNIN TEKIJÄÄN JONKA TOMUMAJAA ANKARA HERRA RAVISTELEE.SIKSI NYT VOITELUSSA RUKOILUA JA ARMON PYYNTÖÄ TAUKOAMATTA.KUMPI ON SINULLE TÄRKEÄMPÄÄ HERRAN SIUNAUS VAI VESSA PAPERI?KUMPAA HAMSTRAAT HERRAN TAHDON TEKEMISTÄ VAI VESSA PAPERIA

        HOMOLAKI TRANSSUILU JA HOMOMARSSIT OVAT VIHOLLISESTA! NE OVAT VETÄNEET SUOMEEN KORONA VIRUKSEN! AIDS TULI SUOMEEN HOMOILUN SEURAUKSENA MUTTA KUN KOVAKORVAINEN KANSA EI KÄÄNTYNYT HERRAN PUOLEEN VAAN ALETTIIN JÄRJESTMÄÄN HOMOMARSSEJA JA HOMOLAKI SÄÄDETTIIN JA TRANSSUILTIIN JULKISESTI NIIN NYT SUOMEEN TULI KORONA!TOIVOTTAVASTI TÄMÄ TOIMII HERÄTTÄJÄNÄ HOMOUS SEKÄ MUU SAIRAS SUKUPUOLISEKSI KIELLETÄÄN SUOMESSA JOTTA VÄLTYMME VIELÄ PAHEMILTA VIRUKSILTA.AMEN


    • Anonyymi

      Voidellut pastorit ovat pikkupoikien kimpussa.
      Mobil 10W30?

    • Anonyymi

      Kuule aloituksen laatija.

      Ei meillä ole tarvetta alkaa ihmisiä laittamaan eriarvoisiin kasteihin, niinkuin itse meuhkaat noista voidelluista, että he olisivat muka jotenkin ylempiarvoisempia. Perskuta! Aivan samankaltaisia sukankuluttajia he ovat kuin mekin. Eikä se julkkikseksi tuleminen suinkaan kerro mistään voitelusta, vaan omanarvontuntoa seuraavasta ylemmyydentunteesta, kun joku on saanut nimeä kehiin.

      Aivan samalla tavalla Isä Jumala kuulee niin Sinun kuin Minunkin rukouksemme, kun me itse alamme käymään polvitietä Herran kanssa.

    • Anonyymi

      Ihan sielullista vouhaa aloitus ja monet kommentit!

      Kuulkaas, Jumalalla on ihan eri "listat" kuin ihmisillä! Ne jotka ovat ihmisten listojen ykkösinä, joita mainistetaan voideltuina... voivat olla (ja usein ovatkin) Jumalan listojen häntäpäässä.

      Monet ensimmäiset tulevat viimeiksi, viimeiset ensimmäisiksi. Mitähän Jeesus tällä tahtoi sanoa? Ei pidä katsoa HENKILÖÖN (ulkoiseen) sillä JUmala katsoo sydämeen, sisimpään .... ja toimii sen mukaan.

    • Anonyymi

      Miksi ei kaikki parane rukouksen voimalla? Miksi Jumala ei kuule kaikkien rukouksia? Miksi moni koronavirukseen sairastunut kuolee, vaikka rukoilevat Jeesusta avuksi?

      Sananl 28:9 Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus.

      Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

    • Anonyymi

      Kopio netin keskustelusta:

      Ahdistusten keskellä tulee mieleen kohta Raamatusta, että jokainen, joka huutaa Herran nimeä avuksi, pelastuu. Sana huutaa on alun perin tarkoittanut myös rukoilemista. Huutaa Herran nimeä avuksi tarkoittaa siis rukousta.

      Ap. t 22:16 Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'

      Emme voi odottaa saavamme vain siunauksia, jos emme myös muista velvollisuuksia, mitä meillä on. Raamattu on kirja, joka on yksi kokonaisuus, missä on myös ehtoja, milloin Jumala kuulee avunhuudon ja milloin ei.

      Room 8:12 Meillä on siis velvollisuuksia, veljet, mutta ei itsekästä luontoamme kohtaan; ei meidän pidä elää sen mukaan.
      13 Jos elätte luontonne mukaan, te kuolette, mutta jos Hengen avulla kuoletatte syntiset tekonne, te saatte elää.

      Herraa avuksi huutavat pelastuvat, mutta Joel myös kirjoittaa, että ne pelastuvat, jotka Herra on myös kutsunut. Tämä tarkoittaa niitä, joiden nimi on elämän kirjassa ja jotka sen johdosta saavat kutsun.

      Joel 2:32 Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu. Siionin vuori ja Jerusalem on turvapaikka, niin Herra on luvannut. Ne, jotka Herra kutsuu, ne pelastuvat.

      Dan 12:1 -- Silloin astuu esiin Mikael, suuri enkeliruhtinas, joka seisoo kansasi suojana. Ja tulee ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä alkaen, kun kansoja on ollut, aina tuohon aikaan saakka. Mutta sinun kansasi pelastuu, pelastuu jokainen, jonka nimi on kirjoitettu kirjaan.

      Ilm 20:15 Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen.

      Eikö suun tunnustus ja sydämen usko sitten riitä pelastukseen? Kyllä, jos täyttää myös ne muut ehdot, mitä evankeliumi on säätänyt pelastumisen ehdoksi. Jeesus vaatii parannuksen tekoa laittomuudesta. Jos sen tekee uskossa häneen, saa synnit anteeksi ja pelastuu. Jos ei ole tekoja, niin silloin uskokin on kuollut. Ilman tekoja ei ole uskoa [Jaak 2:14-26].

      Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      Näinä aikoina pitää myös kiinnittää huomiota omaan uskonvaellukseen. Oletko jo tehnyt parannuksen laittomuudesta? Jos et, niin muista silloin tämä:

      Sananl 28:9 Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus. [Jaak 4:3]

    • Anonyymi

      Rahaa kuin voita voileivän päällä ja leikkeleet päällä näinkö sinä ajattelet: minun rahani ennen toisia, siltä se tältä pastorilta elämä tuntuu, rahaan hän uskoo, ei lainkaan Jumalaan.

    • Anonyymi

      Myös paasto on nyt tärkeää jotta Jumalan viha laantuu. Samalla kaikki homoseksuaalinen materiaali eli videokasetit ja lehdet pitäisi kerätä yhteen ja hävittää. Juuri homoseksuaalisuus vetää kirousta Suomen ylle

    • Anonyymi

      Minä en rukoile Jumlalianne, vain arkkienkeiltä oikealta Jumalalta korona-viruksen puolesta toivon että kaikki turha varallisuus katoaa valheellisilta pastoreilta.

      • Anonyymi

        Olet eksyttäjä! Poistu rakkaan vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen nimessä palstalta11 Amen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet eksyttäjä! Poistu rakkaan vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen nimessä palstalta11 Amen!

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:5 "Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta."
        -
        Pavele rehellisesti kristittyjen omia herroja heidän nimellään niin et eksytettynä pilkkaa Lait antaneita Kaikkivaltiaita Lain antaneita Jumalaa ja Jeesusta:
        Matt.24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        -
        KAIKKIVALTIAAN ANTAMA KIELTO KOSKEE NÄITÄ HERROJA:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        -
        Kieltoa tottelemattomat ovat jo saaneet ansioittensa mukaan....
        Matteuksen evankeliumia: 7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        Matteuksen evankeliumia:23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Kaikkivaltiaan Jeesuksen antama tuomio:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        7:23 25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


    • Anonyymi

      Voitelijoita kuunteleville....
      Markuksen evankeliumi 12:38-40
      12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
      12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

    • Anonyymi

      Jumalalle ei ole mieleen, naisten pappeilu.

      Jumalan säätämä vallanalaisuus on tämä: Jumala on Kristuksen pää, Kristus seurakunnan pää, ja mies vaimon pää.

      On häpeällistä naisen puhua seurakunnassa. Jumala ei ole epäjärjestyksen Jumala.

      1234567---

      • Anonyymi

        Tämä juuri vetää Suomen ylle kirousta! Jumala ei hyvällä katso naisten pastorina toimimista! Samoin homous ja onania loukkaa Jumalaa


    • Anonyymi

      JEESUS AUTA RAKAS SUOMEA JA SIUNAA SUOMEA.ANNA RAKKAUTESI JA ARMOSI TULLA SUOMEN YLLE JEESUS KRISTUS VAPAHTAJA! JEESUKSEN VEREN VIHVOMAN NIMESSÄ AMEN

      • Anonyymi

        Amen! Voitelu tuntuu rukouksessasi! Amen!


    • Anonyymi

      Lisää vain rukoilua voitelussa. Jo nyt näkyy että koronaviirus heikkenee mitä enemmän rukoillaan. Luottakaa Jeesukseen kaikkina aikoina myös koronan aikana

      • Anonyymi

        Tämä se on eriskummallinen oppi, voideltu tarkoittaa Kristusta tai kuningas Daavidia yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä se on eriskummallinen oppi, voideltu tarkoittaa Kristusta tai kuningas Daavidia yms.

        Jeesuksen seuraajat ovat voideltuja: "se, joka lujittaa meidät yhdessä teidän kanssanne Kristukseen ja joka on voidellut meidät, on Jumala".


    • Anonyymi

      Mistä erottaa voidellun ja voitelemattoman lahkosaarnaajan, jos kylällä ei ole voideltua pastoria? Luulisi jonkinlaisen lahkosaarnaajankin kelpaavan.

      • Anonyymi

        Asianmukaisesti rasvatun lahkolais-saarnaajan tunnistaa rasvaisena kiiltävästä naamasta, sekä liukkaannäköisistä käden selkämyksistään. Kun taas kuivan, ja täysin rasvaamattoman narisevan saarnaajan tunnistaa hilseilevästä ja aivan karstaiseksi muuttuneesta ihostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asianmukaisesti rasvatun lahkolais-saarnaajan tunnistaa rasvaisena kiiltävästä naamasta, sekä liukkaannäköisistä käden selkämyksistään. Kun taas kuivan, ja täysin rasvaamattoman narisevan saarnaajan tunnistaa hilseilevästä ja aivan karstaiseksi muuttuneesta ihostaan.

        Vanha kansa tunsi hyvin voidellun ja voitelemattoman saarnaajan välisen eron sanonnasta: "Liukas kuin papin mulkku".


    • Anonyymi

      Nämä "voidellut" taitaa tehdä enemmän vahinkoa kuin kukaan muu, munaavat itsensä.

    • Anonyymi

      Jeesuksen vihvomaveressä käsken sinua korona POSTU RAKKAASTA SUOMESTAMME!! amen

      • Anonyymi

        Amen! Jo nyt olen kuullut että ympäri suomen pastorit käyvät rukoustaistoa koronaa vastaan ja se auttaa suomea enemmän kuin mitkään naamarätit tai hengitys koneet.amen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amen! Jo nyt olen kuullut että ympäri suomen pastorit käyvät rukoustaistoa koronaa vastaan ja se auttaa suomea enemmän kuin mitkään naamarätit tai hengitys koneet.amen!

        Korona viirus VÄISTY HERRAMME JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ pois Suomesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona viirus VÄISTY HERRAMME JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ pois Suomesta!

        Amen! Pois eksytys, homoilu ja korona suomesta HETI! JEESUKSEN nimessä! Amen!


      • Anonyymi

        Vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.


      • Anonyymi

        Vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.

        Sepä se. Tuo sana - vanhurskaan rukous - Jeesuksen nimessä rukoilemien. Tarkoittaa Suomeksi kaikkivaltiaan JUMALAN tahdon mukaisen asian vahvistamista - sen hyväksymistä.

        Jos esim. rukoilen. Jeesuksen nimessä; täytä reppuni euroilla, niin rukous on turha, koska aihe ja rukous ei ole JUMALAN aivoittama.

        Huomioiden, miten JUMALA on kaikkivaltias ja kaiken luoja ja kaiken näkevä ja kaiken tietävä, niin koko rukous alue on vain ihmistä varten - mielen rauhoittamista. Rukoillessa JUMALA ilmestyy tavalla jos toisella ja tämä rauhoittaa ihmistä - tiedsostaa ettei ole yksin.

        m.l


    • Anonyymi

      >>Nyt pitää kaikkien Suomalaisten vahvassa voitelussa olevien pastoreiden välittömästi aloittaa rukoustaistelu Suomen puolesta!! Pastorien tulee taukoamatta rukoilla että Jumala kaikkivoipaisuudessaan poistaa Suomesta koronaviruksen!<<

      Tässäpä hyvä aloitus, joka kuvaa ihmisen asennetta kaikkivaltiaaseen JUMALAAN. Ihmisellä on eritäin yleistä ajatella ja - siten toimia - ikään kuin kaikkivaltias JUMALA ei älyä tai ymmärrä asian vakavuutta mitä rukoilija ymmärtää ja näkee. Toteutukoo tässä käsite;Tapahtukoon sinun tahtosi".......... Ei.

      Ajatellen ihmisen elämää ja vastoinkäymisiä - haasteelisuutta - ja kaiken tämän yhdstäminen mielentasapainoon, niin ihminen elää hyvässä mielentasapainossa asennoituessaan ja rukoillessaan viisautta ....s-o-p-e-u-t-u-m-i-s-e-e-n....... kohtaamaansa tilanteeseen. Siis alistuen kaikkivaltiaan JUMALAN tahdon / aivooitustensa alaisuuteen.
      Tätähän juuri on käsite; Jeesus Kristus on Herra. JUMALA antoi kaiken vallan Jeeukselle ja tuo todellisuus on myös ihmisen tunustettava.

      Esim. jos / kun perheestä joku sairastuu erittäin vakavasti mm syöpäsairauteen, niin ihmeellistä on, miten juuri rukous; ohjaa mielentila sopeutumiseen ja hyvöksymään todelisuus, niin vaikuttaa ratkaisevasti.
      Ei kaikkivaltiaalta JUMALALTA ole unohtunut tai tietämätön asia.

      Tiedän, miten moni o rukoillut vuosikymmenen jonkun ongelmaisen asian puolesta ja elänyt siten pettymiksen viikkkoja / vuosia viikosta / vuodesta toiseen. Ei ole hyväksynyt ja siten sopeutuut todellisuuteen. Eiole toteutunut käsite;Jeesus Kristus on Herra.

      m.l

    • >>> JUMALA antoi kaiken vallan Jeeukselle ja tuo todellisuus on myös ihmisen tunustettava.

      Ajattelepa nyt ajan kanssa, mitä kirjoittamasi lause tarkoittaa. Mitä käytännössä tarkoittaa "antaa valta" jollekin toiselle ja miksi samanlaista valta ei ole annettu Pyhälle Hengelle?! Tarkoitan, onko Taivaissa tapahtunut sukupolvenvaihdos: vanha Isä ei enää jaksa (yksin)?

    • Anonyymi

      Mistä löytyy se pastori joka voitelussa saa suomesta poistumaan vihollisen lähettämän korona viiruksen? Eikö suomen pastoreilla ole tarpeeksi voitelua jotta korona viirus voitettaisiin??

      • Anonyymi

        Kyllä Suomessa on vahvassa voitelussa olevia pastoreita kuten Jari Pasanen mutta vihollinen vetää Suomen ylle kirousta homomarsseilla ja muulla homojen orgioilla ja sensaa korona viiruksen pysymään Suomessa. Rukoilu olisi ensisijaisesti suunnatttava kaikkea homoutta vastaan että siitä eheydyttäisiin ja sellainen miehimysten sodominen meno loppuisi. Silloin palaisi siunaus Suomen ylle ja korona viirus poistuisi. Amen


    • Anonyymi

      Nyt on välittömästi tehtävä seuraavat toimenpiteet että Suomi selviää koronaviruksesta

      1) Voidelluimmat pastorit kerättävä yhteen paikkaan ja jaettava kolmeen joukkoon. Sitten pastorit aloittavat taukoamattoman rukoilun 8 tunnin vuoroissa. Näin saadaan rukoustaistelua pidettyä yllä 24 tuntia vuorokaudessa

      2) Lailla kiellettävä kaikki homoseksuaalinen materiaali ja kerättävä lehdet, kirjat ja videokasetit yhteen kasaan jos niissä esiintyy homoseksualismia. Kasa poltettava ja tuhkat käytävä läpi ettei mitään jäänyt palamatta. Näin Suomen yltä poistuu osa kirouksesta

      3) Miesten esiintyminen naisena kiellettävä. Yli 40 numeroiset korkokengät ja muut naisten jalkineet laitettava vain lääkärintodistuksella sukupuolesta saataviksi. Miesten naismainen kävely ja puheääni kiellettävä. Tämäkin poistaa Suomen yltä kirousta

      Näillä kolmella keinolla saamme Jumalan siunauksen taas Suomen ylle ja pääsemme koronaviruksen kurimuksesta. Amen

    • Jos pohditaan sitä , onko tämän kaiken takana kaikkvaltias JUMALA, niin ajattelen; Kyllä.
      Jos tutkimme Suomen tilannetta, niin ihminen on ohjaantunut erittäin syvälle mielihyvän kokemiseen ja etääntynyt terveestä elämästä. Korostaen yksilö vapauttaan.

      Juuri tälle ihiselle tämä aikan - rajoitteisuus - on kauhistus ja erittäin paljon mieltä rassaava. Asiat ovat kärjistyneet - ovat tiedostuneet salaamiseta huolimatta.
      Nyt on puolisoilla yhteistä aikaa kuin myös lapsilla läsäolevaa vanhempien aikaa. Ravintolat ovat kiinni, matkustelu ei onnistu jne...... ihminen on ikään kuin pysäytetty paikalleen ja ajattelemaan. Juuri nup saman tekijät ovat autiooittaneet maamme maaseudun. Siellä on erittäin vaikea vietää arkeaan tämän päviän ihmien ( ennen koronaviruksen aikaa).

      Taas ihminen, joka on elänyt normaalia arkeaan ilman kapakka/ ravintola kulttuuria ja ihmisen mieltä voimaannuttavassa elinympäristössä - maalla, niin koko tämä korona viruksen aika ei ole muuttanut ihmisen arkea. Siis maassamme on selkeästi kaksi eri ryhmää. Toiselle ryhmälle tämä viruksen aika on erittäin ongelmoittava ja toinen ryhmä eii tiedä koko viruksen vaikutuksesta juuri mitään. Ei omaa lentoholistisuutta kuin myöskään "kulttuurisia" tapoja.

      Siis JUMALA ohjaa ohjaamalla ihmisiä .....a-j-a-t-t-e-l-e-m-a-a-n..... Raamatussa tätä tilaa kuvataan erämaa elinympäristöksi, jossa ihminen tutkii mm itseään. Aikaa on kun on johdatettu erämaahan. "Kannon nokalle istumaan".

    • Niin, pitää sitä melkoisessa voitelussa ihmisen olla, jos kuvittelee muuttavansa kaikkivaltiaan suunnitelia/ aivoituksia. Ikään kuin ihminen /hyvssä voitelussa oleva tietäisi asiooista paremmin kuin JUMALA itse.

      Uskokaa viimein. Koko rukoilu alueen JUMALA on tarkoittanut ihmisen mielen rauhoittamiseen ja erikoisesti sillä sopeuttamaan ihmisen uuteen tilanteeseen. JUMALAN tahdon hyväksymiseen.

      Ihminen yleensä rukoillessaan luulee, miten JUMALA on tietämätön hänen asiastaan tai peräti JUMALA on unohtanut koko asian. JUMALAN mieltä näin tulisi ihmisen virkistää. Eiköhän todella asia ole juuri päin vastoin. JUMALAN tulee virkistää ihmisesn mieltä mistä hän on aiemmin tiedottanut koko ihmislajilleen.

      • Anonyymi

        Etkö ymmärrä että tarkoitus on saada voideltujen pastoreiden rukouksilla Suomesta pois Jumalaa kauhistuttavat homomarssit ja muut luonnottomat transsuilut ja perverssisyydet jotka vetävät Suomeen kirousta ja sitä kautta avaavat portin korona viirukselle?

        Vai pidätkö sinä jotain metsässä homoilevaa miesparia Jumalaa ylistävänä näkynä? Tai naisten hameessa riettaasti kävelevää miestä sellaisena joka korottaa Jeesusta? Eksyttäjä olet jos sellaista opetat!

        Ainakin moni pastori tunnustaa sen että mitä vähemmän homoutta ja transsuilua niin sitä vähemmän kirousta ja sairautta. Vai oletko tästäkin eri mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä että tarkoitus on saada voideltujen pastoreiden rukouksilla Suomesta pois Jumalaa kauhistuttavat homomarssit ja muut luonnottomat transsuilut ja perverssisyydet jotka vetävät Suomeen kirousta ja sitä kautta avaavat portin korona viirukselle?

        Vai pidätkö sinä jotain metsässä homoilevaa miesparia Jumalaa ylistävänä näkynä? Tai naisten hameessa riettaasti kävelevää miestä sellaisena joka korottaa Jeesusta? Eksyttäjä olet jos sellaista opetat!

        Ainakin moni pastori tunnustaa sen että mitä vähemmän homoutta ja transsuilua niin sitä vähemmän kirousta ja sairautta. Vai oletko tästäkin eri mieltä?

        Ymmärrän, miten JUMALA on ensiksikin kaikkivaltias ja kaiken isä ja kaiken aivoittaja. Tuohon liittyen koko ihmislaji joutuu kokemaan ja kulkemaan kaiken sen läpi / olla osallisena mitä Raamattu ilmoittaa. JUMALA lähettää mm väkevän eksytyksen. Lyhyesti kaiken sen, mikä liittyy ihmisen syntiin lankeemukseen ja sen seuraamuksiin.
        Siis JUMALA voisi ottaa maailmasta kaiken kärsimyksen / maailman pahuuden pois, joka liityy ihmisen lihalisuuuteen.
        Ymmärrän,miten koko ihmislajin elämä tässä ajassa on eräänaista rangaistuksen alaista olotilaa. Kärsimystä , murhetta jne.....

        Siis ihmisen turmeltuneisuudesta lähtevää pahuutta ei rukouksella voi poistaa. Kuten Raamattu ilmoittaa, niin JUMALA on sulkenut KAIKKI ihmiset tottelemattomuuden tilaan ja Raamatusta löytyy vastaus miksi.

        Lyhyesti. Tämä ilmoitus on kollektiivinen eli kaikkiin ihmisiin kohdistuva koko ihmislajissa.

        9 Ihmisen sydän aivoittelee hänen tiensä, mutta Herra ohjaa hänen askeleensa. Snl 16

        Siis kaikkkivaltias JUMALA on aivoitellut miten ihminen joutuu ajattelemaan ja käsittelemään kaiken sen, mitä arjessaan tulee tilanteiden kautta kohtaamaan. Oman itsensä ja ympäristönsä jne.... ja Herra on taho, joka ohjaa näitä eteen tulevia asioita. Esim. tämä koronavirukseen liittyvät asiat ihminen joutuu ajattelemaan ja käymään läpi, koska JUMALA on aivoitellut tämän asekeleen / tilan, jonka keskellä me nyt olemme.

        Kuten Raamatussa JUMALA opettaa, niin JUMALA antaa ihmiselle haasteita / vastoinkäymisiä, mutta JUMALA tahtoo ihmisen sopeutuvan uuteen tilanteeseensa / arkeensa,
        Esim. JUMALA kasvattaa ihmistä vaikkapa läheisen ihmisen menetysen avulla. JUMALA ei tahdo, että ihminen nääntyisi murheensa alle ja menehtyisi murheensa alle. Takka olisi ollut liia raskas.
        JUMALA tahtoo ihmisen sopeutuvan uuteen tilanteeseen ja kasvavan jälleen kohti mielentasapainoa ja ioisuutta ja tyytyvöisyyttä. Itse olen oppinut ja kokenut. Kun JUMALA antaa vastoinkäymisen / läheisen ihmisen vakavasti sairastumisen. En ala JUMALAA opettaa rukoilemalla - ja muuttamaan tahtoaan - vaan rukoilen saada voimaa hyväksymään asian ja sopeutumaan uuteen tilanteeseen. JUMALAN tahdon alaisuutta on - miten asiat jatkuvat, jota ihminen ei tiedä. Todellisuutta on ihmisen mahdoton muuttaa, koska ihminen ei ole kaikkivaltias - JUMALA taas on.

        m.l


    • Anonyymi

      Transsuilu on yksi suurimmista kirouksen Suomen päälle vetäjistä. Rukoukset transsuilua vastaan ovat rukouksia Suomen puolesta!

      • Anonyymi

        Amen! Transsuilu on vasten Jumalan lakeja kaikilla tavoilla!


    • Anonyymi

      Kyllä pitää kaikkien jotka uskovat Jeesukseen rukoilla ja paastota että tämä menee nopeasti ohi, ja että ihmiset kääntyvät Jumalan puoleen, "Anova saa, etsivä löytää, kolkuttavalle avataan on raamatun lupaus.

    • Anonyymi

      Tämä koronavirus olisi jo voitettu, jos näiden liukkaiksi rasvattujen pastorien lisäksi kaikki Suomalaiset olisivat rukoilleet, mukaanlukien myös jahven todistajat.

    • Anonyymi

      Itse aloitan päivän väkevällä rukoilulla. Vähintään tunti voideltua rukoilua ennen aamiaista. Töissä rukoilen ruokatauolla ja samalla paastoan. Kotiin tullessa ylistän tunnin ja rukoilen tunnin ennen kuin syön illallisen. Ennen levolle laskeutumista rukoilen vähintään tunnin ja ylistän saman verran. En ole pastori vaan tavallinen seurakuntalainen. Toivon että pastorit rukoilevat ja ylistävät minua enemmän Jeesusta Kristusta.

      • Anonyymi

        Amen🙏🙏🙏


      • Anonyymi

        Minä taasen olen hyvinkin liukkaaksi rasvattu, sekä vimmatusti rukoileva pastori, ja suosittelen tavoistani poiketen tällä kertaa seurakuntani aivan tavalliselle rukoilevalle alamaiselleni hyvin kevyttä sivelyä vaikka rypsiöljyllä, vähän ennen levolle laskeutumistaan, tämä siksi, että öljy ehtisi imeytyä eikä tahri vuodevaatteita. Yleensä en suosittele minkäänlaista voitelua seurakuntani rahvaalle, koska he ovat lähes hyödyttömiä muutenkin, olivat sitten öljyssä tai kuivina hilseileviä, paitsi kymmenyksien maksajina. Tällä kertaa kuitenkin kyseessä on harvinaisen ahkera rukoilija ja siksi suosittelen hänelle väliaikaista voitelua. Terv. Pastori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taasen olen hyvinkin liukkaaksi rasvattu, sekä vimmatusti rukoileva pastori, ja suosittelen tavoistani poiketen tällä kertaa seurakuntani aivan tavalliselle rukoilevalle alamaiselleni hyvin kevyttä sivelyä vaikka rypsiöljyllä, vähän ennen levolle laskeutumistaan, tämä siksi, että öljy ehtisi imeytyä eikä tahri vuodevaatteita. Yleensä en suosittele minkäänlaista voitelua seurakuntani rahvaalle, koska he ovat lähes hyödyttömiä muutenkin, olivat sitten öljyssä tai kuivina hilseileviä, paitsi kymmenyksien maksajina. Tällä kertaa kuitenkin kyseessä on harvinaisen ahkera rukoilija ja siksi suosittelen hänelle väliaikaista voitelua. Terv. Pastori.

        Lopeta rienaaminen ennenkuin syntivelkasi täyttyy ja Jumala joutuu ravistelemaan tomumajaasi


    • Anonyymi

      NYT JEESUKSEN NIMESSÄ RUKOILEMAAN SUOMELLE JEESUKSEN VEREN SUOJAA ENNEN KUIN VIHOLLISEN LÄHETTÄMÄ KOROONA VIIRUS SAA LIIAN SUUREN VALLAN!! TARVITAAN TAUOTONTA RUKOILUA! PERHEISSÄ JAETTAVA RUKOILU VUOROT ETTEI YÖKSIKÄÄN RUKOILU KESKEYDY!! VIHOLLINEN VAHVISTAA KOROONA VIIRUSTA JA VAIN RUKOUS JA JEESUKSEN VEREN SUOJA SITÄ HEIKENTÄÄ!

      • Anonyymi

        Otahan nyt ne rauhoittavat lääkkeesi ja mene nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otahan nyt ne rauhoittavat lääkkeesi ja mene nukkumaan.

        Minun puolestani saavat pastorit olla vaikka minkälaisessa öljyssä ,
        tai kirkkoviinistä pöllyssä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun puolestani saavat pastorit olla vaikka minkälaisessa öljyssä ,
        tai kirkkoviinistä pöllyssä!

        Sisäiseen voiteluun Madeira (kirkkoviinin kaltainen), ulkoiseen voiteluunTummeli ja kalaöljy E-EPA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisäiseen voiteluun Madeira (kirkkoviinin kaltainen), ulkoiseen voiteluunTummeli ja kalaöljy E-EPA.

        No mutta... E-EPA on myös sisäiseen voiteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta... E-EPA on myös sisäiseen voiteluun.

        VIHOLLINEN TAPPAA USKOVIA KOROONA VIIRUKSELLA JA EKSYTTÄJÄT VAIN JAKSAVAT VÄÄNTÄÄ HUONOA VITSIÄ. EI TARVITSE MIETTIÄ MISTÄ HENKIVALLOISTA NUO VITSIT KUMPUAA.


    • Anonyymi

      Poistu korona virus Suomesta JEESUKSEN KRISTUKSEN nimessä! Amen

    • Anonyymi

      Ovatko pastorit jo vaihtaneet voiteluöljynsä talvilaatuun?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe