Tämä tiedetään nyt!

Vapaa valinta on illuusio! Kaikki voi tapahtua vain yhdellä tavalla! Jos toisin olisi, edes yhden pienimminkään hiukkasen kohdalla, niin siirtyisimme toiseen todellisuuteen! Kannattaa katsoa netistä vaikka BBC Newsiltä kolmiosainen sarja aiheesta.

Tästä johtuu, että esimerkiksi Asterixissa on ennustettu Coruna- virus jo aikoja sitten. Tässä tosite sivusta, jossa Coruna voittaa kilvanajot Italiassa:
https://www.youtube.com/watch?v=J8pUyeCzXSc

Myös Simpsoneissa on Coruna- virus ennustettu ja että Hunksit sairastuu siihen. Roni Bäck pääsi Aku Ankkaan! On varmaan vähäpätöisin henkilö ikinä, joka on akkariin päässy: https://youtu.be/oewyJU-o68E?t=453

Tämän päivän hallituksen tiedotustilaisuuden keskeisintä antia oli, että Aprillipäivä on peruttu! Poliisi valvoo, että kaikki kansalaiset puhuvat 1.4. totta. Uhkana on päiväsakko. Toinen asia, mikä tilaisuudessa tuli esille on, että poliisi repii kaikki asiattomat ihmiset junista ja busseista Uudenmaan rajalla, lusikka- haarukka- otteella ja jättää heidät siihen paikkaan. Ja jos paikka on Lohjan ja Salon rajalla, moottoritiellä, saavat he ulos mennessään rikesakon moottoritiellä, ilman asianmukaista kulkuneuvoa oleskelusta.

Voi KELA, etkö osta minulle Mercedes Benziä?
Kaikki ystäväni ajavat Porschesia, minun on tehtävä muutoksia.
Tein kovaa työtä koko ikäni, en saanut apua ystäviltäni,
Joten KELA, etkö osta minulle Mercedes Benziä?

Voi KELA, etkö osta minulle väritelevisiota?
Soittaminen dollareille yrittää löytää minut.
Odotan toimitusta joka päivä kolmeen asti,
Joten KELA, etkö osta minulle väritelevisiota?

Voi KELA, etkö osta minua yötä kaupunkiin?
Luotan sinuun, KELA, älä anna minua alas.
Todista, että rakastat minua ja ostaa seuraavan kierroksen,
Voi KELA, etkö osta minua yötä kaupunkiin?

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
        Ikävä
        84
        6965
      2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
        Ikävä
        35
        3751
      3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
        Ikävä
        44
        3278
      4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
        Ikävä
        40
        2502
      5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
        Kotimaiset julkkisjuorut
        205
        2220
      6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
        Suhteet
        122
        2172
      7. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
        Ikävä
        40
        2152
      8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
        Ikävä
        29
        2099
      9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
        Suhteet
        24
        1808
      10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
        Ikävä
        40
        1669
      Aihe