Todella moni on nyt kotona ja olisi hyvää aikaa mukaviin keskusteluihin ja tarinoihin. Vaikea löytää asiallista seuraa mistään. Elämässäni on ollut jo jonkin aikaa tilaa uusille kavereille. Ikä ja sukupuoli ei ole olennainen juttu. Hyväntuulista asiallista keskustelua maan ja taivaan välistä hakusessa.
Laita alle missä sinä juttelet mukavia.
Mistä löytyisi mukavaa keskusteluseuraa?
4
67
Vastaukset
- Anonyymi
Töissä näkee ihmisiä ja läppä lentää. Toisin olisi, jos olisi etätyössä.
- Anonyymi
Minä juttelen ja puhun missä ja milloin sattuu. Siis ei minua satu, mutta.... ymmärtänet.
Minulla on paljon kavereita, ja heidän kanssa juttelen mitä ja milloin vaan.
Yksi erikoisuus tässä on. Kukaan ei ole nähnyt tai kuullut kaveriani, kenelle juttelen.
Aikoinaan minua pidettiin omituisena. Ei nykyään. Kiitos nykypuhelin tekniikan.
Kukaan ei enää ihmettele kun höpisen omiani julkisilla paikoilla. Minähän olen puhelimessa...... vai olenko sittenkään ???- Anonyymi
Siis handsfree.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis handsfree.
En käytä moista............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764