Onko kenelläkään vinkkiä, miksi otsikon mukaiset boksit kadottavat tallenteet. Kokemus on jo kolmesta (3) eri laitteesta. Toimivat moitteettomasti jonkin aikaa. Sitten tallenteet vaan katoavat. Kovalevyllä kuitenkin tilaa. Mitkään lievemmät ohjekirjan ohjeet ei auta. Ei pysty palauttamaan tallenteita.
Finnsat FSC02PVR, FSC03PVR ja FSC05PVR tallentava digiboksi
Anonyymi
2
901
Vastaukset
Minulla ei FSC03PVR:ssä käynyt noin. Ainoa vika on, että joskus on tullut tallenteita, joita ei voi toistaa eikä poistaa. Aluksi vuonna 2015 noita tuli paljon,, mutta sitten ne lakkasivat ja on tullut ehkä kerran pari vuodessa.
- Anonyymi
Malliltaan toisesta Finnsatista on käyttäjien kokemuksia täällä:
https://www.dvdplaza.fi/threads/finnsat-fh05-hdr.86686/page-50
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823168
- 922895
- 532142
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151369
- 191334
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin251249