Alan jo sekoamaan kun en saa naista. Tullut jo hulluksi yksin.
T. allu
Alan sekoomaan ku en saa naista.
113
<50
Vastaukset
No tämä Koronajuttu tässä ei varmasti helpota yhtään. Paitsi jos ymmärtäisit, että nyt ei voikaan kotvaan kukaan olla tekemisissä toisten kanssa....ymmärtänet, että se on valtion säätämä homma. Ei kiinni sinusta, vaan maailmassa jylläävästä viruksesta. 🤔
Tiedän. Mutta antaa olla. Kun kerta ihmiset on haukkunu oot ruma ja kehitysvammainen kaljuuntunut luuseri asia on selvä.
- Anonyymi
Allu85 kirjoitti:
Tiedän. Mutta antaa olla. Kun kerta ihmiset on haukkunu oot ruma ja kehitysvammainen kaljuuntunut luuseri asia on selvä.
Rinkula keskellä päälakea tapaus? Jaha.
Allu85 kirjoitti:
No täällä olet helppo kohde. On sinulle sen moni sanonut, mutta ei he sinua oikeasti tunne.
Otahan ihan iisisti ja nyt sulla on oikeasti tilaisuus keskittyä ihan itseesi. Nyt ei vähään aikaan kukaan muukaan saa olla tekemisissä toisten kanssa. Jokainrn joutuu olemaan pienissä piireissä. Et tosiaankaan ole ainoa, eikä tämä tilanne johdu sinusta. 😊Anonyymi kirjoitti:
Rinkula keskellä päälakea tapaus? Jaha.
Nämä tälläiset on juuri niitä perseilijöitä.... ne koettaa vain kiusata, elä usko niihin.
Disse kirjoitti:
No täällä olet helppo kohde. On sinulle sen moni sanonut, mutta ei he sinua oikeasti tunne.
Otahan ihan iisisti ja nyt sulla on oikeasti tilaisuus keskittyä ihan itseesi. Nyt ei vähään aikaan kukaan muukaan saa olla tekemisissä toisten kanssa. Jokainrn joutuu olemaan pienissä piireissä. Et tosiaankaan ole ainoa, eikä tämä tilanne johdu sinusta. 😊Hienosti kirjoitettu 😊
Lillis2020 kirjoitti:
Hienosti kirjoitettu 😊
Tänään irtos tuollaista, joku toinen päivä jättäisin kommentin kirjoittamatta.
Humaaninen ilta tänään. 😬Disse kirjoitti:
Tänään irtos tuollaista, joku toinen päivä jättäisin kommentin kirjoittamatta.
Humaaninen ilta tänään. 😬😅..
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Otahan ihan iisisti ja nyt sulla on oikeasti tilaisuus keskittyä ihan itseesi. Nyt ei vähään aikaan kukaan muukaan saa olla tekemisissä toisten kanssa. Jokainrn joutuu olemaan pienissä piireissä. Et tosiaankaan ole ainoa, eikä tämä tilanne johdu sinusta. 😊" Nyt ei vähään aikaan kukaan muukaan saa olla tekemisissä toisten kanssa."
Ja kukahan sitäkin valvoo? Herätys aitoon elämään. Anonyymi kirjoitti:
" Nyt ei vähään aikaan kukaan muukaan saa olla tekemisissä toisten kanssa."
Ja kukahan sitäkin valvoo? Herätys aitoon elämään.No eipähän ainakaan itse tule edes ajateltua jotain treffejä, tuskimpa kovin moni nainenkaan näinä päivinä niitä miettii... mutta eipä kukaan valvokaan...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No eipähän ainakaan itse tule edes ajateltua jotain treffejä, tuskimpa kovin moni nainenkaan näinä päivinä niitä miettii... mutta eipä kukaan valvokaan...
Juu varmasti aina löytyy joukosta niitä Darwin-palkinnosta kisaajia, jotka lähtevät tapaamisiin näistä vallitsevista ohjeista huolimatta.
Itse en edes jatkaisi juttelua tyypin kanssa, joka tällä hetkellä vonkuisi tapaamista. Sehän vaan osoittaa ettei tyypillä olisi mitään kiinnostusta huolia omasta tai muiden turvallisuudesta ja terveydestä.
- Anonyymi
Toiv vain korona tappais mut. Nii mustaki rumasta vammaisesta päästään eroon kun en naista koskaan tule saamaan. Ja myls duunipaikat menee alta.
- Anonyymi
Höpsis nyt kyllä jokaiselle on joku et vain ole vielä löytänyt sitä oikeaa naista.
- Anonyymi
Joo sitä mäkin toivon että korona tappais mut ja mahdollisimman pian. Taidankin tästä kohta lähteä hankkimaan sitä koronaa itselleni kun kyllästyny omaan elämääni ja tähän saatanan vouhotukseen!!!
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sitä mäkin toivon että korona tappais mut ja mahdollisimman pian. Taidankin tästä kohta lähteä hankkimaan sitä koronaa itselleni kun kyllästyny omaan elämääni ja tähän saatanan vouhotukseen!!!
KilttiMies89Sitä ennen tartutan sen tahallani niin moneen naiseen kuin ehdin.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ennen tartutan sen tahallani niin moneen naiseen kuin ehdin.
KilttiMies89Huhhuh, tosi "kilttiä" tuommonen...
Itekää seksiä yli vuoteen saanu mut ei pysty samaistuu miten te jotkut flippaatte noin pahasti pillunpuutteesta. Terveet kädet ja vilkas mielikuvitus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis nyt kyllä jokaiselle on joku et vain ole vielä löytänyt sitä oikeaa naista.
Se voi olla. Täälä porukka väittää etten koskaa tulis löytään.
- Anonyymi
Pillua pitää saada oli korona tai ei mut nyt joutuu oleen saatana ainakin puoli vuotta eristyksissä neljän seinän sisällä.
KilttiMies89 - Anonyymi
Melkein jo vuosi kun viimeksi on saanut ja taitaa mennä vielä toinenkin vuosi tällä menolla.
KilttiMies89 - Anonyymi
Mullaki joku vuosi, eihän naiset halua sekaantua yksinäiseen rumaan lihavaan mieheen.
- Anonyymi
Tinderis ei tuu osumia ku ruma. Sama meno jatkuu. Yksinäisenä kotona. Yksinäisen miehen elämä on paskaa.
- Anonyymi
Haluat siis parisuhteen.
- Anonyymi
Miten sulla voi tulla tinderissä osumia rumien kanssa? Kun siis sittenhän sä olet itse antanut tykkäyksen rumalle? Miksi et anna tykkäyksiä vaan sellaisille jotka on susta nättejä? Ei tulisi sitten osumia rumien kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat siis parisuhteen.
Haluan naisen kainaloon ja vähän seksiä:)
- Anonyymi
Käyt töis tai kaupas. Sit tuijotat vaa ruutua.
- Anonyymi
Harvemmin naiset sanonu kuitenkaa olet ruma tai vastaavaa. Silti niitä ei kiinnosta. Monesti ihmettelen. En ole nirso. Etsin suht sopivasti lihavaa naista.
- Anonyymi
Pitäiskö mun tulla auttamaan sua etsinnöissä vai..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö mun tulla auttamaan sua etsinnöissä vai..
Emmä tajua
- Anonyymi
Olen itsekki lihonut. Niin käy ihan tavallinen nainen. Mutta en ymmärrä. Annan semmosille osumia mitä saisin. Sit ne ei puhu mitää eikä kiinnostu. Antaa olla. Selviää paremmin kun käy kerra 2 kk huorissa.
- Anonyymi
Annat siis tykkäyksiä naisille, joihin omasta mielestäsi sun tasosi pitäisi riittää.
Koska et saa matchia heidän kanssaan, et selvästi ole riittävän tasokas, ja kurottelet turhan korkealle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annat siis tykkäyksiä naisille, joihin omasta mielestäsi sun tasosi pitäisi riittää.
Koska et saa matchia heidän kanssaan, et selvästi ole riittävän tasokas, ja kurottelet turhan korkealle.Öö olen kyllä. Ja olen saanutkin osuman. Mutta naisia ei kiinnosta edes pitkä mies joka käy töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö olen kyllä. Ja olen saanutkin osuman. Mutta naisia ei kiinnosta edes pitkä mies joka käy töissä.
Siinä tapauksessa tähtäät liian korkealle. Sun oman tasosi määrittää se, millaisia naisia saat, vai saatko ollenkaan. Mikäli tavoittelemasi naiset eivät susta kiinnostu, niin tähtäät liian korkealle. Realismia peliin poikaseni.
- Anonyymi
Kreikan rajalta tulossa helpotusta yksinäisyyteen.
Kaikille halukkaille kosteille ja liukkaille naisille.
Sinkkumiehen kohtaloa ei käy kateeksi.
Työttömän sinkun 40 miehen tulevaisuus on musta aukko.- Anonyymi
Minä en ole työtön. Omistan auton ja hienon kodin.
- Anonyymi
Rumat naiset haluaa komeita miehiä. Nykyään se vaan on niin ennen ruma mies sai rumia naisia mutta nyt ei enää koska on tinderit ja muut deittipalvelut. Naisista tullut nirsoja.
- Anonyymi
Juu se on harmi kun nykyään naisten ei oo enää pakko hankkiutua naimisiin kenen tahansa kanssa, jotta saa talousasiat kuntoon. Ikävää kun ne tienaa sen verran että pärjäävät vaikka yksin, ei tarvitse väkipakolla suhteeseen ruveta. Höh.
- Anonyymi
Todellaki naisista on tullut sika nirsoja ja vielä tää korona.
- Anonyymi
Ala vemputtaan. Sitä nämä kaikki palstamiehet tekevät. Ihan jokainen.
- Anonyymi
Aamen! Mistä tulikin mieleeni...
- Anonyymi
No joo sitä tässä ollaan jo tehty liikaa. Kun ei naista saa.
- Anonyymi
Ajattelepas, että jos korona epidemia kestää loppuvuoteen saakka, niin edessä on 9 kuukauden naisettomuus paasto.
Yksi asia on varma, jos korona kestää noin pitkään, niin varmana on luvassa ennen näkemätön raiskaus aalto, kun puutteessa olevat miehet viimeinkin pääsevät korona epidemian jälkeen liikkeelle ja naisen nähdessä hullaantuvat ja käyvät päälle.
Naisilla ei vastaavaa puutetta ilmene, naisethan pärjää ilman miestä vallan hyvin, kun niin ovat aina kehuskelleet.- Anonyymi
Niinhän ne pärjää joo..
- Anonyymi
Jaa että miehet taantuisi luolamiehiksi nyt koronan aikaan?
Eipä ole palstaväellä korkeat käsitykset miehistä...
- Anonyymi
Rumille ei ole naisia tarjolla ellet ole hävyttömän rikas. Rumien pitää elää yksin ja käydä huorissa jos nekään edes huolii rumaa miestä päällensä ähkimään. Kai joku huolii säälistä jos tarpeeksi maksat mutta sitä ei voi sanoa seksiksi sitten.
- Anonyymi
No edelleen edelleen 100 kerta jo. Mä en ole ruma.
- Anonyymi
Mjoo
Tämä on vaikeaa. Ymmärrän sen.
Jos Sinä sekoat, niin kuinka ne muut sekoavat?
(Passivista naurua) - Anonyymi
Olisi se edes kiva päästä baariin, mutta seki viedään saatana, ei pääse baariin.
Allu olemmehan jutellut.
Muista nyt, kehittyä sinun pitää kehittyä, että saat pidettyä naiset olen nähnyt että oot naisen saanut ja kaunis on.
Kauniimpi kuin minä.- Anonyymi
EI kiinnosta, mulle kelpaa vain kaunis nainen, mutta pyöree voi olla, mutta ehkä helpointa ruman miehen olla aina yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI kiinnosta, mulle kelpaa vain kaunis nainen, mutta pyöree voi olla, mutta ehkä helpointa ruman miehen olla aina yksin.
Minkä määrität kauniiksi?
Puhutaanko nyt Miss Suomi-tyyppisistä Alina Voronkovista vai ministeri-tyyppisistä Li Andersoneista?
Miss Plus Size-tyyppisistä Miina Varjosista vai radiojuontaja-tyyppisistä Tinni Wikströmeistä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä määrität kauniiksi?
Puhutaanko nyt Miss Suomi-tyyppisistä Alina Voronkovista vai ministeri-tyyppisistä Li Andersoneista?
Miss Plus Size-tyyppisistä Miina Varjosista vai radiojuontaja-tyyppisistä Tinni Wikströmeistä?En nyt jaksa. Kyö mä tinniä panisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt jaksa. Kyö mä tinniä panisin
Jos sinä jaksat täällä päivästä toiseen kirjoittaa samat laulut, niin jaksat kyllä samalla vaivalla kertoa mikä sun käsityksesi on "kauniista". Kauneus kun on vahvasti katsojan silmässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä jaksat täällä päivästä toiseen kirjoittaa samat laulut, niin jaksat kyllä samalla vaivalla kertoa mikä sun käsityksesi on "kauniista". Kauneus kun on vahvasti katsojan silmässä.
Esim Diandra Flores.
- Anonyymi
Se on tosi söötti tyttö! Hänen näköisillään naisilla vaan riittää ihailijoita pilvin pimein.
- Anonyymi
Mietin jos lähtisin jo huoriin ku ei saa naista.
- Anonyymi
Taitaa nekin olla hetkellisesti pois duuneistaan. Mutta kyllä maksullisilla käynti kannattaa jos piparinpuute vaivaa.
- Anonyymi
Nyt äkkiii tinderiin ja sanot että olet rikas mies
- Anonyymi
Rumuudesssa et voi huijata naisia.
- Anonyymi
Luonteen rumuus se vasta luotaantyöntävää onkin. Jos luonne on huono ja ikävä ni siinä ei kauniit kasvot, treenattu kroppa tai paksu lompakkokaan pelasta.
- Anonyymi
No mä en ole onneksi ruma ja olen pitkä mies. Äsken sain kehuja. Vedä sä vain vittuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä en ole onneksi ruma ja olen pitkä mies. Äsken sain kehuja. Vedä sä vain vittuus.
Kauneus on katsojan silmässä. Sinä oikein kerjäät kehuja, jolloin ihmiset tietävät pääsevänsä helpommalla kun kertovat sulle mitä haluat kuulla. He tietävät että jos suutut niin saatat reagoida aggressiivisesti. Parempi siis vaan myötäillä sua.
- Anonyymi
Kävin jo huorisssa.
- Anonyymi
42 venäläinen seksikäs isorintainen muodokas nainen aah, hän sanoi olen komea ja pitkä mies, ihmetteli miksen saa naista, koska juurikin olen pitkä mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
42 venäläinen seksikäs isorintainen muodokas nainen aah, hän sanoi olen komea ja pitkä mies, ihmetteli miksen saa naista, koska juurikin olen pitkä mies.
Maksullinen on vaan tyytyväinen ettet saa naisilta ilmaiseksi, sillähän niiden bisnes pyörii. Tottakai heidän kannattaa kehua asiakkaitaan jotta saavat lypsettyä jatkossakin rahaa heiltä. Maksulliset on fiksuja likkoja, ymmärtävät ottaa hintaa asiasta mitä miehet janoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksullinen on vaan tyytyväinen ettet saa naisilta ilmaiseksi, sillähän niiden bisnes pyörii. Tottakai heidän kannattaa kehua asiakkaitaan jotta saavat lypsettyä jatkossakin rahaa heiltä. Maksulliset on fiksuja likkoja, ymmärtävät ottaa hintaa asiasta mitä miehet janoaa.
Kyllä hän tarkoitti että olen komea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän tarkoitti että olen komea
Juu varmasti. Maksulliset osaavat olla vakuuttavia. Heidän leipänsä on siitä kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen tiedän,mutta hän tarkoitti että olen komea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos sun mieltä parantaa uskoa tuohon valheeseen, niin by all means. Maksulliset sanoo asiakkailleen vakuuttavasti vaikka ja mitä, jotta palkka juoksee.
- Anonyymi
Sanoi että olen pitkä komea mies. Ja ylipaino ja kaljuuntuminen ei haittaa..
- Anonyymi
Ei tietenkään haittaa, maksullinen lempii miehiä rahasta. Ei sitä kiinnosta muu kuin maksukykyisyys.
- Anonyymi
Silti pitkä mies kiinnostaa naisia. Oli millanen vaan:).
- Anonyymi
Olet jo vuosia jankuttanut olevasi pitkä, mutta se ei vaikuta auttaneen naisen löytämiseen. Tästä voisi siis tehdä päätelmän, että "millanen vaan" pitkä mies ei siis kiinnostakaan naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jo vuosia jankuttanut olevasi pitkä, mutta se ei vaikuta auttaneen naisen löytämiseen. Tästä voisi siis tehdä päätelmän, että "millanen vaan" pitkä mies ei siis kiinnostakaan naisia.
Öö en ole vuodia ja olen ollut parisuhteessa. Painukaa vain vittuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö en ole vuodia ja olen ollut parisuhteessa. Painukaa vain vittuun.
Yleensä silti naiset haluaa aina pitkän miehen. Monessa ilmoituksessa lukee....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai vuosia olen seurustellut kuule tässä välissä kauniin naisenkaa. Ihme vedätyksiä sullaki on nauraa:):)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä silti naiset haluaa aina pitkän miehen. Monessa ilmoituksessa lukee....
Sä olet itse hyvä todiste siitä ettei pelkkä pituus vielä hurmaa naisia. Itsehän sä täällä koko ajan vingut että et kelpaa vaikka olet pitkä. Sehän vaan todistaa että pelkkä pituus ei tee naisiin vaikutusta.
- Anonyymi
Voi Allu-reppana. :( Olet sinä kyllä tosi säälittävä, ihan oikeasti.
Kun ihminen ei itse tajua omaa tilaansa. Mutta ehkäpä sitten se että et tajua, suojaa sinua tajuamasta tätä pilkkaa ja naurua jota saat näillä vuodatuksillasi.
Olet palstan pelle ja itse lisäät pökköä pesään ja bensaa liekkeihin kiusaajille.
Elät jonkinlaisessa kehittämässäsi haavetodellisuudessa. Uskottelet itsellesi kaiken laista ja alat uskoa siihen tosissaan.
"42 venäläinen seksikäs isorintainen muodokas nainen aah, hän sanoi olen komea ja pitkä mies, ihmetteli miksen saa naista, koska juurikin olen pitkä mies". Ihan varmasti sanoi, ja oli valmis sanomaan paljon muutakin. Katsos raha ei haise!- Anonyymi
Onhan tuo todella surullinen hahmo. Olen pohtinut että pakko olla osittain trollaaja, en jaksa uskoa että kukaan ihan tosissaan palaisi kerta toisensa jälkeen palstalle nälvittäväksi.
- Anonyymi
Alkaa jo riittää nää kusipäät pellet.
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaan lakkaisit käymästä täällä palstalla, ei tulisi sitten paha mieli.
- Anonyymi
Lamppu on jo vaihdettu, enkä pudonnut jakkaralta, muttaah nyt tuli paha kuhmu päähän, laastariakin....
- Anonyymi
Olikos Ville allu vai allu olikin Ville, ei ota selvää.
- Anonyymi
En kuule kerro nimeeni. Koska ei jaksa näitä haukkujia. Onneks olen pitkä ja suht komea mies.
- Anonyymi
Painan alle 110 kg. Joo olen todella lihava.. hahah
- Anonyymi
Ja mun terapiatäti sanoi että ihan hyvin sä voit löytää naisen. Ei ole sun kaljuuntumisesta ja tyhmyydestä ja ylipainosta kiinni..
- Anonyymi
Sen tädin liksa on kiinni siitä että olet mahdollisimman pitkään hänen asiakas. Tietenkin hän tsemppaa sua jotta jatkat käyntejä ja hänellä palkka juoksee.
- Anonyymi
IHme paskanjauhajia suurin osa täälä. muka sanoo et mun elämä on täyttä paskaa, voi kuule, just joo,, on rahaa ja töitä autot ja asunnot isot telkkarit oon terve, haistakaa suurin osa pitkä vittu.
- Anonyymi
Näissä ketjuissa on jotain tosi tragikoomista vaikka vakavasta asiasta on sinällään kyse :D
- Anonyymi
En ymmärrä silti miks haukutaa, oot kaljuuntunut, joo tiedän sen itsekki, oot läski,, tiedän sen itsekki, en ole ees kovin läski ja tyhmä. tiedän sen itsekki, silti se loukkaa minua etten koskaa voi saada nättiä naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä silti miks haukutaa, oot kaljuuntunut, joo tiedän sen itsekki, oot läski,, tiedän sen itsekki, en ole ees kovin läski ja tyhmä. tiedän sen itsekki, silti se loukkaa minua etten koskaa voi saada nättiä naista.
Käyt itse vapaaehtoisesti palstalla kertomassa avoimesti elämästäsi.
Tarinasi eivät pysy ruodussa, vaan vaihtuvat aina mielialojesi mukaan.
Olet helppo kohde palstan tylsistyneille kirjoittelijoille.
Oikein kaivat verta nenästäsi ja sitten ihmettelet miksi nokka vuotaa...
- Anonyymi
Se looukkaa niin saatanasti että musta on tullut todella vittupää naisia ja miehiä ja ihmisiä kohtaan olen todella sairas joo ja ilkee ja haukun koska kaipaan naista kainalooni ja nättiä... en voi saatana ymmärtää ihmiset on hulluja!!
- Anonyymi
Niin, tuo että olet v.ttupää kaikkia kohtaan on varmasti isoin syy miksi olet yksin.
Ilkeät haukkujat eivät saa naisia, vaikka kuinka sellaista mieli tekisi.
- Anonyymi
Edelleen en voi mitää että olen kehari ollut emu koulussa, ei voi mitää..
- Anonyymi
En voi sille mitään. Että voin huonosti ja oo sekasin. En syö lääkkeitä. Haukun ihmisiä. Tosi paha olla. Koskaan kukaan ei ota yhteyttä. Äiti vain soittelee. Muuten oon yksin. Se tuntuu tosi pahalta. En tiedä kauanko jaksan tätä elämää yksin.
- Anonyymi
Ilmeisesti kannattaisi sitten alkaa syömään jotain lääkkeitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti kannattaisi sitten alkaa syömään jotain lääkkeitä...
Tai ehkä kuolla koronaan. Mitä mä olen edes olemassa kun ei ketään kiinnosta.
- Anonyymi
Oon täs miettiny onko millään enää mitään väliä ku oon aina yksin ja koskaa naiset ei kiinnostu. En tiedä kauanko ees työt kestää. Sit jään ihan yksin.
- Anonyymi
Kaikki vain haikkuu jatkuvasti ot oon rum ja todella tyhmä. Arvaa tuntuuko se pahalta. Ja olla yksin vaan. Ehkä pitäs lopettas työt ja erakoitua loppuelämäksi kotiin.
- Anonyymi
Paskaa tää elåmä on. Ehkä odotan et korona vie mut. Nii pääsee tästä yksinäisestä paska elämästä.
- Anonyymi
Parempi ku oon hiljaa meen kattoo netflixiä. Muutakaa elämää ei ole.
- Anonyymi
Aika herkästi sekoatte. En ole seurustellu moneen vuoteen enkä ole lähellä eläkeikää. Yksin pystyy moneen ja oppii ainakin tuntemaan itsensä.
- Anonyymi
Heikoilla kantimilla on kavereitten elo, jos pelkästä naisen saamisesta on mielen hyvinvointi kiinni. Mutta hauskahan näitä on lukea, tulee kovasti tasapainoisempi olo itelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikoilla kantimilla on kavereitten elo, jos pelkästä naisen saamisesta on mielen hyvinvointi kiinni. Mutta hauskahan näitä on lukea, tulee kovasti tasapainoisempi olo itelle.
Paskaako elämä on yksinäistä aina yksin ja teeveetä. Sama se heittää kirveet kaivoon.
- Anonyymi
Olen vain syönyt herkkuja kun tiedän olevani ruma ja läski ei oo muutakaa elämää kun ei naista saa, niin syön lisää herkkuja.
- Anonyymi
Ei tästä mun elämästä tule yhtään mitään...
- Anonyymi
Samapa se hirttäiskö ittensä. Menen nukkumaan.
- Anonyymi
Ei niinku mun elämästä tuu mitää. En saa mistää töitä. Mulla on työ. Muttakun ei ne kestä kk ollu ja odotan vain koska saan potkut. Ja naisjutut kusee koko suomi mut tuntee jo..
- Anonyymi
Velkaantunut ihan vitusti ja tuntuu että en saa velkojani maksettua. Ostin auton ja nyt siihen menee 500 e remonttiin. Tää elämä yhtä helvettiä. Kun on yksinäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Velkaantunut ihan vitusti ja tuntuu että en saa velkojani maksettua. Ostin auton ja nyt siihen menee 500 e remonttiin. Tää elämä yhtä helvettiä. Kun on yksinäinen.
Laittanu jo 200 e maksullisiin rahaaki kun ei saa naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittanu jo 200 e maksullisiin rahaaki kun ei saa naista
Alkanu jo tosissani miettiin kuolemaa
- Anonyymi
Ei ees ketää kiinnosta, meenpäs vittu töihin.. ihan sama enää ja takas kotiin yksin ja takas yksin töihin, samaa rataa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5810407Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174361Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323646Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht1073054Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4362176Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142160Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2501587FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01381Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu771220Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101145