Mitä helluntalainen sanoisi selitykseksi

Tälle korona-aallolle?Miksi? Ihmeellistä, yleensä katastrofit koetaan jossakin kaukana, mutta tämä koskettaa meitä jokaista.
Täällä Nummelassa on vain 7tapausta.kun alettiin vasta puhumaan Uudenmaan eristämisestä viime viikolla tautitapauksia oli nolla. Kaikki syyt eristää tämä mun kotikunta. Vaan ei ne meistä välitä.
Olen asunut täällä koko elämäni. No pikku harharetkiä muuallekin muutama mutta aina tänne palaan.ja tänne mut haudataan....syömishäiriöt ja kerran viikkoon kännit.ei töitä koronan vuoksi.miten sulla menee?ihminen ihmiseltä kysyn. 😇varmasti paremmin ku mulla.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luukas 21:10,11 antaa kyllä vastauksen.

      • En ole nähnyt merkkejä taivaalla.kerran ajelin tosin naapurikunnasta kotiin kun kuu oli niin iso että ihan pelästyin.miten pärjäilet?Tämä koronamyllytyskin on pelottavaa.


    • Anonyymi

      Uskovaiset voivat olla levollisin mielin kuten tähänkin saakka, mutta tällä palstalla kirjoittaa muitakin kuin uskovaisia.

      • Niin että vaikka kuolo korjaisi niin ei hetkauta? Kuulostat jotenkin flegmaattiselta.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Niin että vaikka kuolo korjaisi niin ei hetkauta? Kuulostat jotenkin flegmaattiselta.

        Onhan tämä ollut jo pitkään tiedossa, että jotain tulee! On ollut uhkia pakolaisten ja terroristien vuoksi. Katovuosia on ollut jo perätysten useita ja Suomi ei ole omavarainen jos kriisi jatkuu ja kesän sato menetetään. Kun on jo ikääkin jonkin verran ja perinnöllistä alttiutta lyhyeen ikään, niin lähtöön osaa varautua. No ei meistä olisi vielä kuukausi sitten kukaan uskonut, että ollaan tässä. En tulevaisuutta ja koronaa pelkää. Ei tietenkään halua sairastua ja tekee voitavan ettei saa tartuntaa. Kun on turva Jumalassa, turvassa on paremmassa! Jeesuksen tulo voi hyvinkin tapahtua jo minun elinaikana! Ihan levollisin mielin tässä mennään!


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Niin että vaikka kuolo korjaisi niin ei hetkauta? Kuulostat jotenkin flegmaattiselta.

        Tosiasioiden hyväksyminen on viisautta, ei flegmaattisuutta.:) Itselläni ei ole tapana kysyä miksi. Elämä on. Virukset, ym. taudit ovat osa elämää. Ja uskoa eletään todeksi elämän keskellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tämä ollut jo pitkään tiedossa, että jotain tulee! On ollut uhkia pakolaisten ja terroristien vuoksi. Katovuosia on ollut jo perätysten useita ja Suomi ei ole omavarainen jos kriisi jatkuu ja kesän sato menetetään. Kun on jo ikääkin jonkin verran ja perinnöllistä alttiutta lyhyeen ikään, niin lähtöön osaa varautua. No ei meistä olisi vielä kuukausi sitten kukaan uskonut, että ollaan tässä. En tulevaisuutta ja koronaa pelkää. Ei tietenkään halua sairastua ja tekee voitavan ettei saa tartuntaa. Kun on turva Jumalassa, turvassa on paremmassa! Jeesuksen tulo voi hyvinkin tapahtua jo minun elinaikana! Ihan levollisin mielin tässä mennään!

        Jatkan tuohon kirjoittamaani tekstiin. Että saamme Jeesuksen omina nostaa päämme, sillä vapautuksemme on lähellä. Kyllä Jumala on tässä hetkessä mukana. Levollinen olen. Salopuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan tuohon kirjoittamaani tekstiin. Että saamme Jeesuksen omina nostaa päämme, sillä vapautuksemme on lähellä. Kyllä Jumala on tässä hetkessä mukana. Levollinen olen. Salopuu

        Saat mut kyllä hämmennyksiin. .. sinulta kuulisin ensimmäisenä,että onko sinunkin mielestä tuo,kun esitit totuutena valheen ns.italialaisesta lääkäristä. .ihan ookoo...?Eikö hävetä?
        Isä opetti mut rehellisyyteen..Olet vastakohta hänestä.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Saat mut kyllä hämmennyksiin. .. sinulta kuulisin ensimmäisenä,että onko sinunkin mielestä tuo,kun esitit totuutena valheen ns.italialaisesta lääkäristä. .ihan ookoo...?Eikö hävetä?
        Isä opetti mut rehellisyyteen..Olet vastakohta hänestä.

        Arska, lerssis on kuivunut, muttei tarvi Salopuuta kiusata vai haluutko olla nettikiusaaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arska, lerssis on kuivunut, muttei tarvi Salopuuta kiusata vai haluutko olla nettikiusaaja?

        Miksi salopuu valehteli tuosta lääkäristä?

        LippuHelvettiinKiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi salopuu valehteli tuosta lääkäristä?

        LippuHelvettiinKiitos

        Uuu ,,hän ei suinkaan valehdellut, vaan hän kertoi teille totuuden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi salopuu valehteli tuosta lääkäristä?

        LippuHelvettiinKiitos

        Ketään yksittäistä kirjoittajaa moittimatta.
        Ikävä kyllä, kriisejä käytetään hyväksi.
        Tehdään juttuja, jotka eivät pidä paikkaansa.
        En ymmärrä miksi ihmiset toimivat niin, mutta niin vain toimivat ja se on ymmärrettävä sekin. Ehkä kiertojuttuja ei kannata laittaa eteenpäin, jos ei pysty menemään takuuseen että kaikki on totta sellaisena kuin on kerrottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuu ,,hän ei suinkaan valehdellut, vaan hän kertoi teille totuuden

        Siis valeuutisten kertominen on uskovaisille totuus. Kiitos, että todistit tämän.

        LippuHelvettiinKiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis valeuutisten kertominen on uskovaisille totuus. Kiitos, että todistit tämän.

        LippuHelvettiinKiitos

        Et pysty vastaansanomattomasti totistamaan että kirjoitus olisi vale.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pysty vastaansanomattomasti totistamaan että kirjoitus olisi vale.

        Toisessa ketjussa tämä on jo todistettu valheeksi... itse asiassa jo kahdessa.
        Nimimerkkiä (rekattu) en muista, mutta myös linkki ollut esillä, josta käy ilmi totuus.
        Mutta eihän teitä uskovaisia totuus kiinnosta, jos on hyvä satu.

        LippuHelvettiinKiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisessa ketjussa tämä on jo todistettu valheeksi... itse asiassa jo kahdessa.
        Nimimerkkiä (rekattu) en muista, mutta myös linkki ollut esillä, josta käy ilmi totuus.
        Mutta eihän teitä uskovaisia totuus kiinnosta, jos on hyvä satu.

        LippuHelvettiinKiitos

        Kuka totistaa? Minä totistan, se voi hyvinkin olla totta. Se että sanoo jonkun toisen totistaman todistaa että sanojan todistus ei ole pätevä koska hän todistaa itsestänsä ja omista luuloista käsin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka totistaa? Minä totistan, se voi hyvinkin olla totta. Se että sanoo jonkun toisen totistaman todistaa että sanojan todistus ei ole pätevä koska hän todistaa itsestänsä ja omista luuloista käsin

        Kukaan toinen ihminen ei voi toista tuomita.

        Armo. On kristinuskon ydinsanoma.

        Armahdetut eivät jaa armottomuutta.

        Vai kuinka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan toinen ihminen ei voi toista tuomita.

        Armo. On kristinuskon ydinsanoma.

        Armahdetut eivät jaa armottomuutta.

        Vai kuinka?

        Kommenttisi liittyi mihin , miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttisi liittyi mihin , miten?

        Mitä väliä.
        Eikö se ole kuitenkin painavaa asiaa?


    • Anonyymi

      Jeesusta vihattiin aikansa. Hän itse kuitenkin sanoi maailmanlasten olevan viisaampia silloin, joten aika käy. Messias on tulossa.

    • Anonyymi

      Mitä on puhdas pyyteettömyys?

      Mietityttää maailman tilanne.
      Tästä on tutkijat varoittaneet jo vuosia, kyseisen kaltaisesta uhasta, se ei ole ehkä yllätys tutkijoille ollut, jotka ovat työskennelleet asioiden parissa.

      Todellisuus on kuitenkin, ei tällaista ikinä toivoisi joutuvansa näkemään. Aikamoinen tilanne. Toivottavasti ihmiset osaisivat ottaa asiat vakavasti.
      Miten sinulla?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      181
      4157
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2656
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2234
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2195
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1910
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      109
      1391
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1061
    Aihe