Miksi ateisteilla ei ole omia temppeleitä?

Anonyymi

Kristityillä on katedraaleja, tuomiokirkkoja ja muita palatseja, mutta me ateistit kokoonnumme takahuoneissa ja kellareissa.

Onko se oikein, mitä? Me olemme kuitenkin fiksumpia.

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä muakin harmittaa.

    • Anonyymi

      Kaikki korkeat tai erikoiset rakennukset ovat evoluution temppeleitä.
      Ateistit ei palvo mitään olemattomia.

      • Anonyymi

        Niin niin, mutta miksi ateistit kokoontuvat peräkammareissa? Niidenhän pitäisi olla yhteiskunnan kermaa, vaikka ei se siltä näytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin, mutta miksi ateistit kokoontuvat peräkammareissa? Niidenhän pitäisi olla yhteiskunnan kermaa, vaikka ei se siltä näytä.

        Levität pahaa oloasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin, mutta miksi ateistit kokoontuvat peräkammareissa? Niidenhän pitäisi olla yhteiskunnan kermaa, vaikka ei se siltä näytä.

        Kerro lisää noista kokoontumisista. Olet ilmeisesti ollut mukana?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää noista kokoontumisista. Olet ilmeisesti ollut mukana?

        Tämä oli minulta, systeemi linkosi yllättäen ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin, mutta miksi ateistit kokoontuvat peräkammareissa? Niidenhän pitäisi olla yhteiskunnan kermaa, vaikka ei se siltä näytä.

        Tarkoitatko asuntojen korkeita hintoja, maalla voi rakentaa vaikka millaisen talon.
        Sosiaalihuolto tarjoaa mahdollisuuden asua hienossa vuokratalossa keskustoissa.
        Nyt alkaa taas se aika, kun omaisuuksia pistetään uudelleen jakoon.
        Aika elää, aika kuolla / aika ostaa, aika myydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin, mutta miksi ateistit kokoontuvat peräkammareissa? Niidenhän pitäisi olla yhteiskunnan kermaa, vaikka ei se siltä näytä.

        Ateismi ei ole uskonto, tämä on asia josta monessa uskonnollisessa yhteisössä ilmeisesti valehdellaan korvat heiluen koska tänne tulee niin paljon viestejä uskovilta jotka luulevat sen olevan.


    • Anonyymi

      G4G ei ole vielä ymmärtänyt, että ateismi ei ole uskonto. Ehkä sitten vuosik,ymmenen päästä on älliä kertynyt sen verran. Uskon, että tämä on vain hitaan oppijan mukana seuraamista.

    • Anonyymi

      Typerää kretutrollia typerämpi voi olla vain toinen vielä typerämpi kretutrolli.

      • Anonyymi

        Lopeta sitten olemasta typerä.


    • Anonyymi

      Hölmöähän se olisi rakennella pytinkejä tyhjänpäiten.

    • Anonyymi

      Olet väärässä, emme kokoonnu.

      • Anonyymi

        Aloittaja on vain ääliö, joka kuvittelee ateisteista milloin mitäkin ja yrittää valheilla maalata ateisteista omituisia kuvia. Hän vain rakastaa valehtelua ja ateistien mustamaalaamista, sekä uskonnon puolustamista ja kreationismin edistämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on vain ääliö, joka kuvittelee ateisteista milloin mitäkin ja yrittää valheilla maalata ateisteista omituisia kuvia. Hän vain rakastaa valehtelua ja ateistien mustamaalaamista, sekä uskonnon puolustamista ja kreationismin edistämistä.

        Ei tartte valehdella. Ateistit on outoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tartte valehdella. Ateistit on outoja.

        Jos ei tarvitsisi, niin miksi valehtelet silti? Ei minulla ainakaan ole tarvetta valehdella ateisteista.


    • Anonyymi

      Jos olisit oikea ateisti niin tuntisit temppelimme. Jotkut kutsuvat meitä myös vapaamuurareiksi, koska meillä on kyky hallita maailman tietoja.
      Olemme onnistunut vangitsemaan Jahven kuten muutkin jumalat, jonka takia ne eivät vastaakaan uskovaisille.
      Oikeasti loimme tämän maailman suuren Spagettihirviön voimin, koska muut jumalat olivat liian onnettomia tunareita siihen. Jopa juoppo G4G huonoine trollauksineen on meidän luoma.

      • Anonyymi

        Nyt oli vähän parempaa trollausta. Jossain salaliittosekoilija piireissä todellakin uskotaan jotain tuon suuntaisia.


    • Anonyymi

      Maailma on vakavan pandemien kourissa ja ihmisiä kuolee laumoittain, mutta kreationistipelle G4G ei keksi mitään järkevää tai hyödyllistä tekemistä, vaan ainoastaan trollailee palstan täyteen säälittävän typeriä aivopierujaan.

      • Anonyymi

        Itseäni ainakin ahdistaa se mitä nyt Italiassa ja Espanjassa koetaan ja tietysti täällä koto-Suomessa, mutta täällä ei niin äärimmäistä. Tunnen surua uhrien perheiden ja läheisten puolesta. En usko, että tämä G4G välittää tuollaisesta. Sentään saa mielen pois siitä mille en voi mitään, kun seurailee näitä toilailuja.


      • Anonyymi

        Tämän luettelon omaavaan ihmiseen sopii myös luonnehdinta, Narsisti.


    • G4G:llä on kirkonmenoinaan tyhmyyden ylistys...

    • Anonyymi

      Joko löysit oman amispojan?

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Vain satuolentoja palvovat tarvitsevat temppeleitä. Koska mitään palvottavaa ei ole olemassa, eivät ateistit tarvitse temppeleitä, vaan keskittyvät olennaiseen.

    • Anonyymi

      Meillä on kirjastot ja museot esim.

      • Anonyymi

        No eiväthän ole.


    • Anonyymi

      Alkoholin ostamiselle ja nauttimiselle on omat liiketilat. Jos ei osta eikä nauti alkoholia, tälle tarkoitukselle ei ole omia liiketiloja. Jumalanpalvomiselle on omat tilat. Jos ei palvo jumalaa (eikä edes usko siihen), tälle ei ole omia tiloja.

    • Anonyymi

      Planetaario, delfinaario, apinaario.

    • Anonyymi

      Ateistille riittää paskahuusi,se on heidän kunnioituksen ja muistelun kohde.

      • Anonyymi

        Ihmettelen miksi valehtelet ateisteista? Osaatko kertoa, vai onko se vain sinusta Jumalan käsky?


    • Anonyymi

      Nyt keksin ateismin temppelin, se on ihminen itse. Harjoitetaan fyysistä kehoa siis tarkoitan normaalia kuntoa ja aivoja stimuloidaan peleillä, kaikenlaisilla tehtävillä.

      Uskovaiset auttaa kaikkia vajakkeja ja rikollisia jeesuksen anteeksiannolla.
      Kaikki tämä tehdään yhteisestä verokassasta siis Kelan rahoista.

      • Anonyymi

        SE 0n totta ateismin temppeli on ihminen itse, eikä kuvitellulle hahmolle rakennettu palatsi, kirkko tai muu kolossi. Aikanaan itäsaksassa muuttivat kirkot sikaloiksi että niissä olisi järkevää toimintaa.


      • Anonyymi

        En minä ainakaan silloin kun olin ateisti pitänyt kehoakaan sen enempää temppelinä kuin vain kehona. Jos tärkeintä olisi silloin kysytty niin kyllä se olisi ollut perhe ja suku.


    • Anonyymi

      Jokainen baari, pubi ja kaljakuppila on ateisteille pyhä paikka. Samoin alkot.

      Ei viinanhuuruinen ateistielämä muuten onnistu.

      Selvänä ei ateistin kärsi olla, saattaa tulla vielä uskoon krapulassa syntejään katuessaan.

      • Anonyymi

        Valehtelet kuin kreationisti. Osaatko kertoa miksi valehtelet ja uskotko Jumalan käskevän siihen sinua? Vai koetko, että Jumala ei erityisesti nauti siitä että valehtelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet kuin kreationisti. Osaatko kertoa miksi valehtelet ja uskotko Jumalan käskevän siihen sinua? Vai koetko, että Jumala ei erityisesti nauti siitä että valehtelet.

        Kyllä Allah auttaa!


    • Anonyymi

      Koska ateisteilla ei ole rahaa, intelligenssia eikä yhteiskunnallista vaikuttavuutta.

    • Anonyymi

      Ateismi ei ole uskonto, miten sillä olisi temppeleitäkään?

    • Anonyymi

      Minä olen aloittanut koronavälttelykuurin. Istun omassa seurassani ja mumisen yksinäni Herralle. Välillä lyön itseäni Raamatulla päähän. Käytän sitä ikään kuin kärpäslätkänä tappaakseni viruksia. Tämä on hauskaa, halleluja!!!

      Herra pitää omistaan huolen, halleluja!!!!

    • Anonyymi

      Se mitä uskovat pitävät Pyhänä...elämääkin suurempana korkeampana voimana. Vaatii luonnollisesti Pyhitetyn yhteisen paikan missä voidaan osoittaa sekä kiitosta...että kunnioitusta

      Miksei ateistikin voisi tulla kokeilemaan kunhan tämä infektio hellittää. Muuten ateismissa ei taida olla elämää suurempaa tekijää mutta voi silti kokoontua vaikka evoluution kunnioittamiseen. Se on samalla Jumalan kunnioittamista vaikka Jumala kielletään.

      • Anonyymi

        Kirkot ovat etupäässä tyhjiä paikkoja, jonne tyhjäpäät kokoontuvat ylistämään tyhjää.

        Ateistit ovat rakentaneet kirjastoja, yliopistoja, sairaaloita ja tiedekeskuksia, eli paikkoja jotka hyödyttävät ihmiskuntaa ja tuottavat tietoa, kehitystä ja sivistystä. Uskovat rakentavat hyödytöntä tyhjyyttä joka tuottaa maailmaan ahdasmielistä suvaitsemattomuutta ja taikauskoista tyhmyyttä.


      • Anonyymi

        Evoluutio ja ateismi eivät kulje käsi kädessä... eivätkä kaikki ateistit usko evoluutioon. Suurin osa teisteistä kuin ateisteistakin kehittyneissä maissa tietää evoluution olevan totta.


    • Anonyymi

      Ateisteilla ei ole temppeleitä koska ne eivät palvo mitään menninkäisiä joita varten niitä pitäisi rakentaa.

    • Anonyymi

      Kehottiko Jeesus muka seuraajiaan rakentamaan mahtipontisia katedraaleja? Minä vähän luulen, että jos se Jesse todellakin tulisi takaisin, niin hän olisi erittäin suivaantunut nähdessään kaikki järjettömän kalliit ja mahtipontiset katedraalit, joista yhdenkin hinnalla olisi pyörittänyt isoa yliopistoa ja keskussairaalaa sata vuotta.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_katedraaleista_ja_tuomiokirkoista

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe