Maahanmuutto ja ruotsin kieli.
Kummankin takana on samat tahot.
Suomessa on kaksisuuntainen kustannuserää
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nimenomaan! Sekä pakkoruotsitus että -mamutus ovat selvästi suomalaisvastaisia käytäntöjä. RKP on molempien takana.
- Anonyymi
Ulkomaalaistaustaiset ruotsinkieliset (ruotsinkielisiksi itsensä ilmoittaneet) 31.12.2018
- Syntymämaa Suomi 1.068
- Syntymämaa ulkomaat 4.966
Yhteensä 6.034
- Anonyymi
Suomessa on kaksi suurta menoerää PAKKOENGLANTI ja PERUSSUOMALAISET.
- Anonyymi
Olet oikeassa, on kaksi suurta menoerää. Ensinnäkin pakkoruotsi ja toisekseen ruotsinkieliset, etenkin Suomen verovaroja eniten kuluttava Ahvenanmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, on kaksi suurta menoerää. Ensinnäkin pakkoruotsi ja toisekseen ruotsinkieliset, etenkin Suomen verovaroja eniten kuluttava Ahvenanmaa.
Svekotrollit valehtelevat, että Suomessa olisi pakkoenglanti. On vain pakkoruotsi. Suomalaiset ovat tunteneet pakkoruotsin nahoissaan 1970-luvulta alkaen, kun Koiviston hallitus kaivoi sen koipussista esiin vuonna 1968 RKP:n vaatimuksesta hallitusyhteistyön ehtona..
Pieni ruotsinkielinen vähemmistö määrää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Svekotrollit valehtelevat, että Suomessa olisi pakkoenglanti. On vain pakkoruotsi. Suomalaiset ovat tunteneet pakkoruotsin nahoissaan 1970-luvulta alkaen, kun Koiviston hallitus kaivoi sen koipussista esiin vuonna 1968 RKP:n vaatimuksesta hallitusyhteistyön ehtona..
Pieni ruotsinkielinen vähemmistö määrää.Mannersuomessa ruotsinkielisiä on 4,78 % väestöstä. Se on alle 270.000 henkeä. Näistäkin suurin osa puhuu myös suomea. Käytännössä 1 - 2%:n vähemmistön takia koko mannerta,
etelästä pohjoiseen ja lännestä itään, joudutaan pyörittämään kahdella kielellä.
RKP haluaisi luopua maahanmuuton tarveharkinnasta, sillä ruotsinkieliset eivät halua kerätä kurkkuja nollapalkalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905147
- 534046
- 252159
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271817Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271217Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980