Venäläiset olivat sotaharjoituksissa rajan lähettyvillä, kun Suomen puolelta kuului huuto pusikon takaa: "Yksi suomalainen vastaa kymmentä ryssää!"
Tästä suivaantuneena venäläiskenraali lähetti kymmenen sotilasta tekemään suomalaisesta selvää.
Sotilaita ei kuulunut takaisin, mutta hetken kuluttua kuului rajan takaa uusi huuto: "Yksi suomalainen vastaa sataa ryssää!"
Kenraali ajatteli, että sehän nähdään ja lähetti sata sotilasta lisää rajan taakse.
Vieläkään ei sotilaita kuulunut takaisin, mutta sama suomalainen huusi jälleen:
"Yksi suomalainen vastaa tuhatta ryssää!"
Nyt kenraali suuttui lopullisesti ja lähetti taas tuhat sotilasta lisää. Tällä kertaa hän pelasi varman päälle ja lähetti vielä yhden ylimääräisen sotilaan.
Kului hieman pidempään ja jonkin ajan kuluttua yksi venäläinen sotilas ryömi henkitoreissaan takaisin puskien läpi ja huohottaen sanoi kenraalille:
"Se oli ansa, niitä olikin kaksi!!"
1 Suomalainen vastaa 10 venäläistä !!
Anonyymi
2
677
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolla suomalaisten mentaliteetilla koko maailman ilmastokin "pelastetaan".
- Anonyymi
Vai yksi kymmeneen taitaa olla oikea suhde yksi vähintään sataan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243