Oli varattu matka Kanarialle pääsiäiseksi. Meillä oli ostettuna peruutusturva, mutta koska matkan alkuun oli enää viisi viikkoa, niin varausmaksu eli reilut tuhat euroa (!) jäi saamatta. Matkustuskielto tuli vasta reilu viikko meidän perumisen jälkeen.
TUI ei palauta rahoja, koska he katsovat, ettei asiakkaalla ollut perustetta perua matkaa koronapelon-vuoksi, vaikka mukana oli yli 70 vuotiaita eläkeläisiä ja koronavirus oli jo räjähtänyt Italiassa käsiin.
Asia lienee juridisesti oikein, mutta en matkusta TUI:lla enää jatkossa.
TUI ei palauta matkarahoja, jos perui matkan koronan takia.
3
2110
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri laistesi ansiosta TUI pysyy pystyssä.....
- Anonyymi
Miksi meni perumaan? Jos matkanjärjestäjä ei matkaa suorita, olisit saanut joka sentin takaisin. Sinun pitäisi boikotoida itseäsi omasta tyhmyydestäsi ja bannata itseltäsi kaikki matkat loppuelämäksesi.
- Anonyymi
Jos ei oltaisi peruttu tuolloin, niin matkaehtojen mukaan TUI ei palauta penniäkään - eli perumisen takaraja tuli vastaan. Tuolloin ei ollut varmuutta, että koronavirus räjähtäisi käsiin näin nopeasti. Toki uskoimme, että pääsiäisenä tilanne tulee olemaan sellainen, ettei eläkeläisten ole turvallista matkustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740