Teuvo Suni: VAROKAA VÄÄRYYDEN IHMISIÄ!

Heidän kaikki aloituksensa ovat Pyhän Hengen herjausta!

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • He eivät esiinny omalla nimellä, vaan anonyymeinä tai nimimerkillä.

      Heille ei ole Kristus ilmestynyt:

      "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

      Eivät ole päässeet sisään ahtaasta portista ja ovesta:

      "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen."
      "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene."

      Eivät ole saaneet Kristukselta Pyhää Henkeä eikä tehtävää:

      "Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi:
      "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
      Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."
      Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"
      Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.
      Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

      Heitä ei kukaan vihaa:

      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.

      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

      Minun koko elämäni, avoimesti kerrottuna:
      https://www.facebook.com/teuvo.suni
      - - -
      Vääryyden ihmisen valttikortit:
      VERI
      VALHE
      ARMO
      RAKKAUS
      JEESUKSEN NIMI
      KAIKKI PELASTUVAT
      "Usko Herraan Jeesukseen, niin pelastut, sinä ja sinun perhekuntasi."

      • Anonyymi

        Olen ,tai olin yli 20 vuotta tietoturva-asiantuntija.
        Kehoitan jokaista netinkäyttäjää varomaan paljastamasta oikeaa henkilöllisyyttään netissä muutoin kuin virallisissa asioinneissa ollessaan,kuten nettikaupat ym.
        Silloinkin luottokortilla maksaessanne vpn yhteyden kautta verkkokaupassa asioidessa.
        Nimeäni ei ole koskaan löytynyt hakupalveluilla,eikä muutoinkaan,ei edes puh luettelossa.
        Ai niin kyllä,minulle on ilmestynyt Jeesus Kristus,ja silloin Hän oli iloinen,en tiedä onko vielä,tai nyt.Joten älä poju puhu paskaa nimimerkeistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ,tai olin yli 20 vuotta tietoturva-asiantuntija.
        Kehoitan jokaista netinkäyttäjää varomaan paljastamasta oikeaa henkilöllisyyttään netissä muutoin kuin virallisissa asioinneissa ollessaan,kuten nettikaupat ym.
        Silloinkin luottokortilla maksaessanne vpn yhteyden kautta verkkokaupassa asioidessa.
        Nimeäni ei ole koskaan löytynyt hakupalveluilla,eikä muutoinkaan,ei edes puh luettelossa.
        Ai niin kyllä,minulle on ilmestynyt Jeesus Kristus,ja silloin Hän oli iloinen,en tiedä onko vielä,tai nyt.Joten älä poju puhu paskaa nimimerkeistä.

        Tässäkin sivussa on 12 vakoiluohjelmaa,jotka törkeästi vakoilevat täällä kävijöitä.
        Estän kyllä ne kaikki,ja niin teen aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkin sivussa on 12 vakoiluohjelmaa,jotka törkeästi vakoilevat täällä kävijöitä.
        Estän kyllä ne kaikki,ja niin teen aina.

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi. "


    • Heidän ainut tehtävä on tämä:

      "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset!
      Te teeskentelijät!
      Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä.
      Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät."

    • Anonyymi

      Vääryyden ihmisen valttikortit:
      VERI
      VALHE
      ARMO
      RAKKAUS
      JEESUKSEN NIMI
      KAIKKI PELASTUVAT
      "Usko Herraan Jeesukseen, niin pelastut, sinä ja sinun perhekuntasi."

      Enpä tiedä onko kyse vääryydestä. He ovat vain lukeneet enemmän apokryfisiä evankeliumeja ja kirkkoisiä kuin muut. Noitahan ei ole saatavana suomen kielellä. Vaan he toistavat oppeja, jotka ovat latinan kielellä ja englannin kielellä selviöitä, mutta täällä Suomessa vielä tuntematommia kun kirkkoisiäkään ei vielä ole käännetty. HEILLÄ ON TIETOA ENEMMÄN. SEKÄ PYHISTÄ KIRJOITUKSISTA, ETTÄ MYÖS TULEVASTA SEURAKUNTIEN KEHITYKSESTÄ.

      Pelkän raamatun varassa ei pitkälle pötkitä. Mistä tekin olette saaneet sellaisen käsityksen, että RAAMATTU YKSIN RIITTÄÄ. Lutheriltako? Ja kuitenkin hän käänsi oman saksankielisen raamattunsa omalla tavallaan ja julkaisi paljon teoksia raamatun lisäksi. Vielä sanoo Profeetta Daniel, että ERÄÄT LIITYVÄT LUTHERIIN PETOLLISESTI ELI HE ESTÄVÄT HÄNTÄ SAAMASTA KÄSIINSÄ KANONISTA LAKIA YMS. ELINTÄRKEITÄ KIRJOITUKSIA.

      • Miksi sinäkin olet jäänyt kirjoitusten tutkijaksi?

        "Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän

        En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

        Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi sinäkin olet jäänyt kirjoitusten tutkijaksi?

        "Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän

        En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

        Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

        Jaa, enpä tiedä. Tahdoin vain puolustella hieman noita vääryyden ihmisiä, vaikka eivät he luultavasti pöyhkeydessään ja ylitiedoissaan ja Kristuksen oppia pitemmälle menneinnä ansaitsekaan puolustelua. Lyötte välillä heitä melko kovalla kädellä ja minä pelkään että heille sen tähden tulee itku silmään ja .... housuihin.
        Toi mun kirjoitus oli tarkoitettu puolustamaan hädässä olevia vääryyden ihmisiä, jotka ovat ehkä vääryydessä vastoin omaa tahtoaan kun julistavat briteiltä ja Roomasta saamiaan oppeja orjallisesti vailla omaa tietoa.

        En vastusta teitä, vaan ainoastaan kättenne kovia lyöntejä hieman kehotan hillitsemään, jos mahdollista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, enpä tiedä. Tahdoin vain puolustella hieman noita vääryyden ihmisiä, vaikka eivät he luultavasti pöyhkeydessään ja ylitiedoissaan ja Kristuksen oppia pitemmälle menneinnä ansaitsekaan puolustelua. Lyötte välillä heitä melko kovalla kädellä ja minä pelkään että heille sen tähden tulee itku silmään ja .... housuihin.
        Toi mun kirjoitus oli tarkoitettu puolustamaan hädässä olevia vääryyden ihmisiä, jotka ovat ehkä vääryydessä vastoin omaa tahtoaan kun julistavat briteiltä ja Roomasta saamiaan oppeja orjallisesti vailla omaa tietoa.

        En vastusta teitä, vaan ainoastaan kättenne kovia lyöntejä hieman kehotan hillitsemään, jos mahdollista?

        Onhan tästä Raamatussa erittäin vaikuttava varoitus - mutta kukapa on tästäkään välittänyt:

        Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta! (myöskin nainen)

        Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu.

        Siunattu on se mies, joka luottaa Herraan ja panee turvansa häneen!

        Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää.

        Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton vailla vertaa! Kuka sen tuntee?

        Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan, miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät.

        Jos sinua alkaa totuus kiinnostaa ja se, miksi olen täällä ihmisten vihattavana. Ja miksi pystyin tietämättäni 48 vuotiaaksi saakka noudattamaan tätä Jeesuksen käskyä:

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Miksi elämäni on mennyt täsmälleen Jeesuksen ilmoitusten mukaan;

        RAAMATTU ON TOTTA

        https://www.facebook.com/teuvo.suni

        Se on julkinen profiili, jota kaikki saavat vapaasti lukea. Ei tarvitse liittyä näin inhottavan ihmisen kaveriksi.


    • Näistä Anonyymien kymmenistä avauksista en ole löytänyt ainuttakaan, jossa ei herjattaisi Pyhän Hengen ilmoituksia.

      Eli yhdessäkään ei julisteta totuutta.

    • TULI IHANA AIKA
      ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee.
      He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja.

    • "Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
      Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."

    • "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut,
      Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

    • Anonyymi

      Jeesus oli Profeetta Hoosean (Joosef) kirjan JISREEL. Jonka tehtävänä oli tuhota Israelista kuninkuus ja Joosefilta sotajousi.
      Efraim oli Joosefin poika ja Israelin kuningas. Mutta eräässä mielessä häntä pitivät ihmiset käärmeenä. Kristus tuli naisen siemenenä tallatakseen käärmeen pään. Se edellytti molempien Efraimin ja häntä puolustavan isän Joosefin tuhoamista tai typistämistä.
      Mutta Jeesus eli JISREEL saattoi vähän erehtyä kohteesta sillä apostoli Paavali opettaa, että Juudalaiset ovat ihmiskunnan pahimmat viholliset. Eli Jeshuan oma heimo, Juuda. Niin tai näin; Jeshua saattoi onnistua vähän siellä missä häntä ei otettu vastaan eli idässä. Sen sijaan läntisellä pallonpuoliskolla oli menossa 2300 vuotta kestävä jumalattomien valtakausi, jonka aikana ihmiskunta oli ahdingossa.

      Siellä missä Jeshua otettiin vastaan ihmiskunta oli vaikeuksissa ja ahdingoissa.
      Siellä missä Jeshua hylättiin ja ei otettu vastaan ihmiskunnan vointi oli luultavasti parempi.

      Lyhyesti: Immanuel syö maitoa ja hunajaa eikä tunne oikeamielisyyttä siihen asti kunnes Damaskos ja Samaria molemmat tuhoutuvat.

      Ketä ihmisen on kuunneltava Jeshuan asemesta? Itse olen löytänyt suurta apua Hare Krishna liikkeen kirjoituksista sekä Koraanista. Eli Krishna ja Allah olivat ihmiskunnalle luultavasti paremmat osoitteet. Myös Jehovan todistajien opetukset ovat auttaneet, mutta heitä ei pidetäkään kristittyinä muiden toimesta.

      MUTTA ENNEN KAIKKEA JESHUA TULI SAIRAITA VARTEN SILLÄ EIVÄT TERVEET TARVITSE PARANTAJAA VAAN SAIRAAT.

      • Elät ihanaa aikaa, kun olet löytänyt halujesi mukaisia opettajia.

        Niin elän minäkin:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."


    • "Lapseni, viimeinen aika on käsillä.
      Te olette kuulleet, että on tulossa Antikristus, ja niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut.
      Tästä me tiedämme, että viimeinen aika on käsillä."

    • "En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo." sanoi Paavali.

    • "Väärintekijä saa maksaa tekemänsä vääryyden, sillä Jumala ei tee eroa ihmisten välillä.":

      Sanoi Paavali, kun ristiin naulittiin

    • "Jos teitä jossakin paikassa ei oteta vastaan eikä kuunnella, lähtekää sieltä ja pudistakaa pöly jaloistanne. Tämä on oleva todiste heitä vastaan."

      • Anonyymi

        Hullut ovat hereillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hullut ovat hereillä.

        Siltä se minustakin näyttää, kun heidän herättäjäkin on herännyt.


    • Anonyymi

      Mun oli puolestaan Saatanan huonoja ja siksi noloksin niitä ja poistelin kaiken

      t. TeuvoSuni

    • Anonyymi

      Se on kevätaika kun Teuvokin alkaa taas kirjotteleen. Taitaa vaan Sunilla olla vähän kannattajia. Senverran kovaa tuomiota tulee tasasesti kaikille. Evankeliumista ja armosta tämä mies ei ymmärrä mitään.

    • Anonyymi

      Ei kristittyillä ole Pyhää Henkeä!
      Jos niin se on laittomuuden epäpyhää henki.

      Tällaisiksi ei kukaan ihminen ole syntynyt;
      https://katekismus.fi/uskontunnustus/uskontunnustus.html
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'
      'Meillä ei ole ymmärrystä'
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      ((TÄRKEÄÄ; lukekaa myös nämä...)
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      jne..
      SEKÄ:
      1.Joh. 3:4. Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja laittomuus on rikos."

      KUKAHAN sovitti kristittyjen kaikki synnit, Barjeesusko; ristillä Kaikkivaltiasta Jeesusta Pilkkaten?

    • Anonyymi

      Väärä profeetta josta ei kuulu enää mitään. Herjaaja oli hän.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4172
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1642
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe