Paskan haju aamuisin nenässä

Anonyymi

Hajua tuntuu olevan mahdotonta paikallistaa mutta aina kun aamulla herään tuoksahtaa nenässä kevyt paska. Hygienia kunnossa. Voiko hajua tulla nielusta?

16

1472

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän nielun/kurkun kautta voi tulla erilaisia hajuja.
      Jos on närästystä tai jotain muuta vaivaa ruokatorvessa, voi sekin aiheuttaa sen että hajut, joskus mautkin, nousevat kurkun kautta suuhun, jonka aistii myös nenässään.

      Toki kurkussakin voi olla jotain vikaa, tulehdusta tms. joka aiheuttaa pahaa hajua mutta silloin on jo muitakin oireita yleensä.

      Ja saattaa kuulostaa vitsiltä mutta myös yön aikana saattaa suolesta tulla ilmaa ulos ja haju voi jäädä huoneeseen " leijailemaan ". En tarkoita tätä pahalla, tuli vaan mieleen yhtenä mahdollisuutena.

    • Anonyymi

      Korvan taustat?

      • Anonyymi

        Jos oot syöny jotain paskaa, kuten pitsaa tai kebabbia, nii tottakai haisee ainaki henkitys.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hae kaupasta uudet tyynyt ja patjat ja pese peitto.

    • Anonyymi

      Käytätkö hammaslankaa tai hammasväliharjoja? Jos et, niin putsaa hammasvälit sekä kieli hampaiden lisäksi. Nenää voi hoitaa nenähuuhteluilla (nenäkannu). Oikeasti mahaperäisiin syihin en usko, sillä oireilevan mahan kyllä huomaa. Suu on hyvä selittäjä.

      Jos kämppään tulee naapurin tupakan, ruuan ja pesuaineiden haju, niin tulee paskankin. Näin meillä. Tosin ei se voimakas ole, mutta haisee kuitenkin.

      • Anonyymi

        "Jos kämppään tulee naapurin tupakan, ruuan ja pesuaineiden haju, niin tulee paskankin. Näin meillä. Tosin ei se voimakas ole, mutta haisee kuitenkin."


        voi olla totta, jos on ovet kiinni, asunnossa voi olla alipaine, jonka takia tulee jostain raosta ilmaa. Meilläkin vanhan saunan aikana aina saunanhajua, silloin piti pitää joku ikkuna auki, jotta asinnossa ei ollut alipainetta.

        testaa myös , jos ikkunasi on kiinni, minkälainen virtaus on asuntosi ulko-ovessa, rappukäytävästä päin vai rappukäytävään päin, jos asut kerrostalossa.


      • Anonyymi

        Käyn saunassa vain kerran kuussa, Oon jo sitä kautta tottunut lievään uloon.
        Kissanhiekat vaihdan myös kerran kuussa.
        Vastustuskyky tauteihin on huippuluokkaa Mulla ja kissalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn saunassa vain kerran kuussa, Oon jo sitä kautta tottunut lievään uloon.
        Kissanhiekat vaihdan myös kerran kuussa.
        Vastustuskyky tauteihin on huippuluokkaa Mulla ja kissalla

        Käyn saunassa vain kerran kuussa..... nyt varmaan huijaat!


    • Anonyymi

      unissa piereskely / jos nenää on käytetty jonkun perseessä?

    • Anonyymi

      Voisiko olla että hajuaistisi on herkimmillään aamulla.

      Jos niistät, tuleeko hyytynyttä verta nenästä. Jos tulee, syötkö kerran viikossa jotain josta saat c-vitamiinia. Jos et syö, osta c-vitaa kaupasta ja ota sitä 2-3 pilleriä viikossa.

      voiko makuuhuoneessa olla niin huono ilmankierto.

      KORONAN ensioire on haju- ja makuaistin menetys, ,,,,,,,,, onko ongelmasi uusia.

      • Anonyymi

        -------- lisään. Minulla on talinen, rasvainen nenä, jos sitä hieman puristaa, aina tulee talia ulkoapäin, joka haisee sitten , sillä hetkellä nenässäni, ei tosin pas....lle. , mutta pahalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -------- lisään. Minulla on talinen, rasvainen nenä, jos sitä hieman puristaa, aina tulee talia ulkoapäin, joka haisee sitten , sillä hetkellä nenässäni, ei tosin pas....lle. , mutta pahalle.

        Hyi hitto ja tulet tänne kertomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi hitto ja tulet tänne kertomaan.

        Ei minulle ainakaan tullut tämän paskan hajun lukemisesta hajua nenääni. Ihan asiallinen juttu. Kyllä minun nenänikin paskan haistaa kun veskissä niissä asioissa käyn, mutta sehän on normaalia. sanontahan on " ei oma paska pahalle haise"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulle ainakaan tullut tämän paskan hajun lukemisesta hajua nenääni. Ihan asiallinen juttu. Kyllä minun nenänikin paskan haistaa kun veskissä niissä asioissa käyn, mutta sehän on normaalia. sanontahan on " ei oma paska pahalle haise"

        Minäkin haisen joskus paskalle, sitten vaan lippaan paskat housusta ja ei enää haise yhtä pahalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin haisen joskus paskalle, sitten vaan lippaan paskat housusta ja ei enää haise yhtä pahalle?

        Minkälaatusia sävelmiä perseenne säveltää? Humppaa vai tankoo. Joskus ehkä Schubertia kun on kypärä päässä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe