Tappoviruksia sisältävää mainospostia!

Anonyymi

Taas tipahti luukusta nivaska mainoksia!
En uskalla niihin koskea kun sanovat että virus voi elää esineissä ties kuinka kauan. Voin teipata postiluukun kiinni ja polttaa mainokset kylppärissä mutta onko se luvallista?

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meidän talon mainokset jakaa mulattipoika. Ties missä kätensä ovat käyneet.

      • Anonyymi

        Eikös se koko viruskohu olekkaan vain valeita ja pelottelua?

        Uskallatko nuoleskella kaiken postilaatikosta tulevan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se koko viruskohu olekkaan vain valeita ja pelottelua?

        Uskallatko nuoleskella kaiken postilaatikosta tulevan?

        Nuoletko itse Hesaria vai pyyhitkö sillä vain perseen, kun vessapaperi on loppu koronapaniikin takia?


    • Anonyymi

      laita oveesi, että ei mainoksia, niin homma hoituu, kolmeen vuoteen ei ole tuulut yhtäkään lippusta

      • Anonyymi

        Kerros osoite missä asut niin käyn pudottamassa sinulle litteämaa raktaatin postiluukusta :)


    • Anonyymi

      Mainosten jakaja on yllättävän hyvä työ näin poikkeusaikana, saa liikkua ulkona vaikka tulisi ulkonaliikkumiskielto ja pääsee työterveyshuoltoon jos sairastuu ei tarvii työttömien ja eläkeläisten kunnallisessa terveydenhuollossa jonottaa.

    • Anonyymi

      ne jättää lehden postiluukkuun että koronaairosoli varmasti leviää huoneistoon

    • Anonyymi

      Mun rapussa postinjakaja heitti yhden kerran päiväpostit ovien eteen ei uskaltanut koskea postiluukkuihin. Tosin en oo sitä jakajaa enää nähnyt sen jälkeen töissä tällä alueella.

      • Ei mainosten- ja postien jakajissa enää muita olekaan kuin matuja.
        Palkat on painettu niin alhaisiksi ettei niillä tule toimeen.

        Matut ovat töissä max. viikon kaksi kunnes toteavat ettei tämä ole valkoisen miehen hommaa.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Ei mainosten- ja postien jakajissa enää muita olekaan kuin matuja.
        Palkat on painettu niin alhaisiksi ettei niillä tule toimeen.

        Matut ovat töissä max. viikon kaksi kunnes toteavat ettei tämä ole valkoisen miehen hommaa.

        Kuriirifirmoilla sentään on paljon myös suomalaisia töissä, ainakin ulkomaisista verkkokaupoista tilattuja paketteja tuoneet DHL:n miehet ovat yleensä olleet muistaakseni kantasuomalaisia. Mutta niillä varmaan onkin paremmat palkat kuin Postin työntekijöillä.

        Mutta joo, ei se ole hyvä juttu, että täällä on suuri määrä halpatyövoimaa, jonka avulla voidaan polkea palkkoja alas. Postin jakaminen on tärkeää työtä, ja kyllä suomalaisetkin sitä varmasti tekisivät ihan mielellään edelleen, jos palkat olisivat järkevällä tasolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1713
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      191
      766
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe