Tappoviruksia sisältävää mainospostia!

Anonyymi

Taas tipahti luukusta nivaska mainoksia!
En uskalla niihin koskea kun sanovat että virus voi elää esineissä ties kuinka kauan. Voin teipata postiluukun kiinni ja polttaa mainokset kylppärissä mutta onko se luvallista?

11

73

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meidän talon mainokset jakaa mulattipoika. Ties missä kätensä ovat käyneet.

• Anonyymi

Eikös se koko viruskohu olekkaan vain valeita ja pelottelua?

Uskallatko nuoleskella kaiken postilaatikosta tulevan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se koko viruskohu olekkaan vain valeita ja pelottelua?

Uskallatko nuoleskella kaiken postilaatikosta tulevan?

Nuoletko itse Hesaria vai pyyhitkö sillä vain perseen, kun vessapaperi on loppu koronapaniikin takia?

• Anonyymi

laita oveesi, että ei mainoksia, niin homma hoituu, kolmeen vuoteen ei ole tuulut yhtäkään lippusta

• Anonyymi

Kerros osoite missä asut niin käyn pudottamassa sinulle litteämaa raktaatin postiluukusta :)

• Anonyymi

Mainosten jakaja on yllättävän hyvä työ näin poikkeusaikana, saa liikkua ulkona vaikka tulisi ulkonaliikkumiskielto ja pääsee työterveyshuoltoon jos sairastuu ei tarvii työttömien ja eläkeläisten kunnallisessa terveydenhuollossa jonottaa.

• Anonyymi

ne jättää lehden postiluukkuun että koronaairosoli varmasti leviää huoneistoon

• Anonyymi

Mun rapussa postinjakaja heitti yhden kerran päiväpostit ovien eteen ei uskaltanut koskea postiluukkuihin. Tosin en oo sitä jakajaa enää nähnyt sen jälkeen töissä tällä alueella.

• Ei mainosten- ja postien jakajissa enää muita olekaan kuin matuja.
        Palkat on painettu niin alhaisiksi ettei niillä tule toimeen.

Matut ovat töissä max. viikon kaksi kunnes toteavat ettei tämä ole valkoisen miehen hommaa.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Ei mainosten- ja postien jakajissa enää muita olekaan kuin matuja.
        Palkat on painettu niin alhaisiksi ettei niillä tule toimeen.

Matut ovat töissä max. viikon kaksi kunnes toteavat ettei tämä ole valkoisen miehen hommaa.

Kuriirifirmoilla sentään on paljon myös suomalaisia töissä, ainakin ulkomaisista verkkokaupoista tilattuja paketteja tuoneet DHL:n miehet ovat yleensä olleet muistaakseni kantasuomalaisia. Mutta niillä varmaan onkin paremmat palkat kuin Postin työntekijöillä.

Mutta joo, ei se ole hyvä juttu, että täällä on suuri määrä halpatyövoimaa, jonka avulla voidaan polkea palkkoja alas. Postin jakaminen on tärkeää työtä, ja kyllä suomalaisetkin sitä varmasti tekisivät ihan mielellään edelleen, jos palkat olisivat järkevällä tasolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      612
      1590
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      857
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      483
      735
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      701
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      642
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      548
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      31
      516
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      484
    Aihe