Peruna on pyöreä!

Salaliittoteoreetikot ovat taas aktivoituneet somessa ja väittävät perunaa litteäksi.

Iltaa! Nyt on perunan harson istutusaika linjalla Nauvo-Parainen, joten otetaan käsittelyyn perusasia. Ensimmäiseksi yksi esimerkki. Zum Baseball, kun ihminen haudataan maahan, niin syntyykö siellä maan sisässä uusi vauva? Kun porkkana haudataan multaan keväällä, niin nouseeko sieltä uusi porkkana kesällä?

Peruna on samanlainen kasvi, kun kaikki Floora ja fauna maapallolla eli se kasvaa siemenestä. Siemenperuna ei ole siemen, vaan ihmisen tappaman kasvin osa! Peruna kyllä kukkii, tuottaa marjoja ja lopulta siemeniä. Ihminen voisi kantaa haalarintaskuissaan pellolle neljän hehtaarin kylvöön tarkoitetut perunansiemenet. Näin tehtiin ennen, mutta EU- virkamiehet päättivät, että perunaa kasvatetaan ainoastaan kuolleesta lajikumppanista. Tämä johtaa tautien leviämiseen ja huonotasoisempaan laatuun, sekä vähempään vitamini- ja hivenainepitoisuuksiin!

Tässä suomalainen EU- byrokraatti välttelee onnistuneesti kysymystä:
https://www.youtube.com/watch?v=H2cwspRo9GU

Tämä kehitys johtaa eittämättä tapahtumaketjuun, joka koettiin maassamme suurten kuolonvuosien aikaan 1965- 67:
https://www.youtube.com/watch?v=CWdh7IFMueY

Vanha perinne eli pottujen tervaus kannattaisi ottaa taas uudestaan käyttöön, sillä jos kaikki menee pieleen tässä evoluution uhmaasimessamme, niin meillä olisi varasto lähes ikuisesti säilyviä pottuja keskuudessamme:
https://youtu.be/tnrRUL6GIg8?t=17

6

1335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tähän pätee sama kuin maapallon väitettyyn pyöreytyeen tai lättänäisyyteen todellisuus on jostakin sieltä puolivälistä eli SOIKEA!

• Anonyymi

Wtf!? (joo siis kyl ymmärsin ehkä)

• Anonyymi

Mitäs jos... "Peruna on pyöreä, peruna on soikea, peruna kolmio....". Illuminatissa on kolme kulmaa, peruna on kolmio jossa on kolme kulmaa. Epämuodostuneessa perunassa on neljä kulmaa. Puhutaan yhdestä perunasta. Kun numerosta 4 miinustetaan numero 1 vastaus on 3 eli 4-1=3. Vastaus on kolme ja illuminatissa on kolme kulmaa ja perunassa on kolme kulmaa. Sattumaako? Empä usko. Perunajauhoista voi tehdä kääretortuja. Kääre tortussa on/voi olla kolme kulmaa. Illuminatissa on kolme kulmaa, perunassa on myös kolme kulmaa, kääretortussa on/voi olla kolme kulmaa. Sanassa peruna on kolme tavua, kolme konsonanttia ja kolme vokaalia. Sattumaako? Empä usko. Sanan peruna kolmas kirjain on r. Kirjaimessa r on kolme kulmaa. Tiedättekö mitä tämä tarkoittaa? No, minä kerron.... PERUNA ON ILLUMINATI CONFIRMET!!! Ei vasta väitteitä.

• Anonyymi

Peruna on litteä silloin jos tekee röstiperunoita. Nam.

• Anonyymi

Uunipottu on soikea sanokaa mitä sanotte jo riittää K-linja!

• Anonyymi

Peruna on epämääräinen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      97
      4178
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      28
      2273
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      46
      2051
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1424
    5. 28
      1263
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      1173
    7. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      10
      966
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      47
      955
    9. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      76
      940
    10. Peuran liikenne ajovaloissa

Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup
      Ähtäri
      31
      789
    Aihe