Sananvapaus on kaiken kehityksen ja hyvinvoinnin perusasioita.
Varsinkin kun yhteiskuntamme keskeiset vaikuttajat esiintyvät julkisissa tiedotusvälineissä, tulisi heidän olla tasapuolisia ja mahdollisuuksiensa mukaan totuudessa. Mm. tänään kuunnellessani oikein pahaa teki yksipuolinen mielikuvamarkkinointi.
Varsinkin kun vedotaan mielikuvamarkkinoinnin vahingollisuuteen.
Vain puolitotuuksien informaatio on suurinta mielikuvamarkkinointia.
Julkisissa vastuullisissa yhteiskunnan tehtävissä toimivien vastuullisuutta ja totuudenmukaisuutta pitäisi valvoa ja sanktioida, sillä informaatiossa ei missään tapauksessa saisi olla vääristynyttä mielikuvamarkkinointia.
Virheellistä mielikuvamarkkinoitia
Anonyymi
2
121
Vastaukset
- Anonyymi
Sananvapaus on uhattuna, kun moni vaatii eri mieltä olevien vaientamista. Eri mieltä olevien vaientaminen ei lisää yhteiskunnan koheesiota, ennemminkin lisää vain katkeruutta.
Monilla on myös harhakuvitelmia esim. siitä, että tiede olisi totuus. Tiede on peliä, jonka sääntöjä noudattamalla voidaan löytää uusia tieteellisesti hyväksyttäviä väittämiä. Edes tieteellä ei voi siksi vaientaa sananvapautta. - Anonyymi
Katkeruuden juurien ei pitäisi antaa kenenkään kasvaa. https://yle.fi/tekstitv/txt/162_0001.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023484
- 623137
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342644- 802433
- 842406
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094- 962086
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686