Kukaan, eikä mikään muu

Anonyymi

voi ihmistä pelastaa, vaikka mitä tekisi ja sanoisi, jollei hän anna Jeesuksen pelastaa itseään. Jeesus voi armahtaa syntisen, koska hän on kärsinyt ja kuollut Golgatan ristillä syntiemme takia, mutta koska hän on myös ylösnoussut kuolleista!

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistakaa taikauskoiset huutaa jeesusta apuun jäihin pudottuanne, niin tiedän ottaa videota maailman ensimmäisestä jeesuksen suorittamasta pelastuksesta.

      • Anonyymi

        Toinen käsky:
        "Sinun ei ole lupa videolaitteellasi kuvata muuta kuin Youtube-videoitani ne arkistoidaksesi."
        - Jane Fonda -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen käsky:
        "Sinun ei ole lupa videolaitteellasi kuvata muuta kuin Youtube-videoitani ne arkistoidaksesi."
        - Jane Fonda -

        Jopahan oli taas kommentti, miten liittynee käsiteltävään pelastustoimeen?


    • Anonyymi

      Jeesus pelastaa hänen tykönsä tulevan katuvan syntisen!

      • Anonyymi

        ”Herra elää! Kiitetty olkoon minun kallioni ja ylistetty minun pelastukseni Jumala,”


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Herra elää! Kiitetty olkoon minun kallioni ja ylistetty minun pelastukseni Jumala,”

        Jos esittämäsi valhe olisi totta ei sinun tarvitsisi epäjumalasi puolesta tuota valhetta esittää.

        Oikean jumalan esittämän lausuman puolesta ei maan matonen edes julkeaisi toistaa tuoa sanomaa, joten voit olla varma että puhut paskaa epäjumalan puolesta.


    • Anonyymi

      ”mutta nämä ovat kirjoitetut, että te uskoisitte, että Jeesus on Kristus, Jumalan Poika, ja että teillä uskon kautta olisi elämä hänen nimessänsä.”

      • Anonyymi

        ”Kiitetty olkoon Herra, Israelin Jumala, iankaikkisesta iankaikkiseen. Amen. Amen.”


      • Anonyymi

        ”Laulakaa Jumalalle, veisatkaa hänen nimensä kiitosta. Tehkää tie hänelle, joka kiitää halki arojen. Hänen nimensä on Herra, riemuitkaa hänen kasvojensa edessä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Laulakaa Jumalalle, veisatkaa hänen nimensä kiitosta. Tehkää tie hänelle, joka kiitää halki arojen. Hänen nimensä on Herra, riemuitkaa hänen kasvojensa edessä.”

        ”Vanhurskaus ja oikeus on sinun valtaistuimesi perustus, armo ja totuus käy sinun kasvojesi edellä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kiitetty olkoon Herra, Israelin Jumala, iankaikkisesta iankaikkiseen. Amen. Amen.”

        ”Herrassa on pelastus; sinun siunauksesi tulkoon sinun kansallesi. Sela.”


      • Anonyymi

        ”Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.”


      • Anonyymi

        ”Ja he ristiinnaulitsivat hänet ja jakoivat keskenään hänen vaatteensa heittäen niistä arpaa, mitä kukin oli saava.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Laulakaa Jumalalle, veisatkaa hänen nimensä kiitosta. Tehkää tie hänelle, joka kiitää halki arojen. Hänen nimensä on Herra, riemuitkaa hänen kasvojensa edessä.”

        ”kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!”

        Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta."


      • Anonyymi

        Ja sinä päivänä sanotaan: "Katso, tämä on meidän Jumalamme, jota me odotimme meitä pelastamaan; tämä on Herra, jota me odotimme: iloitkaamme ja riemuitkaamme pelastuksesta, jonka hän toi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.”

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.”

        Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, on oleva meidän kanssamme, totuudessa ja rakkaudessa.


    • Anonyymi

      Mikäs sulla on hätänä kun yhtenään olet kurja pelastusta vailla. Soita112 äläkä tänne kirjottele.

      Itellä ei hädän päivää kun ei ole jumalia riesana.

      • Anonyymi

        En ole pelastusta vailla. Jeesus on pelastanut minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole pelastusta vailla. Jeesus on pelastanut minut.

        ”Sillä hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle.”


    • Anonyymi

      Helou. Onko Jeesus Padasjoen Auttoisilta kotoisin?

    • Anonyymi

      Vain Jeesuksessa on pelastus!

      • Anonyymi

        Voividdu. Sitten peli on kyllä jo menetetty.


    • Anonyymi

      Järkyttävää luettavaa...
      -
      järjettömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'

      Ymmärtämättömyydenne:
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

      Ihmisyydestänne luopuminen:
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      Ero Kaikkivaltiaista Jumalasta ja Jeesuksesta. Saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi.
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
      ((syntisenä = rikollisena / 1 Johanneksen kirje 3:4))
      Kaikkivaltiaista, Jeesuksesta luopuminen on sovituksesta luopumisen seuraus ja tähän uskominen ei pelasta:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."

      Oppikaa ymmärtämään Kaikkivaltiaan Jeesuksen antama uskomisen kielto rikkomisen seuraukset:
      Matteuksen evankeliumi:
      7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

      Oppikaa ymmärtämään Kaikkivaltiaan Jeesuksen antama uskomisen kielton rikkomisen TUOMIO:
      Matteuksen evankeliumi:
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      • Anonyymi

        syntinen = rikollinen ja rikoksia ei Kaikkivaltias Jeesus sovittanut vaan tuomisi laittomuuden tekijät uskossaan Saatanaan ja Barjeesukseen.
        Tätä uskossa olevat rikkoo...
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        KIELTO koskee tähän kristittyjen profeettaan uskomista:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        KIELLON hyljänneiden tuomio...
        Matteuksen evankeliumi:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2152
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1691
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1352
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      902
    Aihe