Israelin heimojen taival, osa 2

Anonyymi

1. Kun. 8:
1 Sitten Salomo kokosi Israelin vanhimmat ja kaikki sukukuntien johtomiehet, israelilaisten perhekunta-päämiehet, kuningas Salomon luo Jerusalemiin, tuomaan Herran liitonarkkia Daavidin kaupungista, se on Siionista.
10 Ja kun papit lähtivät pyhäköstä, täytti pilvi Herran temppelin,
11 niin että papit eivät voineet astua toimittamaan virkaansa pilven tähden; sillä Herran kirkkaus täytti Herran temppelin.

Daavidin jälkeläinen Salomon sai liiton arkin, jotta sana pysyisi puhtaana ja liitto turmeltumattomana, niinkuin Jumalan liitto käskyssä ja Jumalan Sanassa on säätänyt.

1. Kun. 8:
19 kuitenkaan et sinä ole sitä temppeliä rakentava, vaan sinun poikasi, joka lähtee sinun kupeistasi, hän on rakentava temppelin minun nimelleni'.
39 niin kuule silloin taivaasta, asuinpaikastasi, ja anna anteeksi ja tee niin, että annat jokaiselle aivan hänen tekojensa mukaan, koska sinä tunnet hänen sydämensä-sillä sinä yksin tunnet kaikkien ihmislasten sydämet-
40 jotta he sinua pelkäisivät niin kauan kuin he elävät tässä maassa, jonka sinä olet meidän isillemme antanut.

Herra lupasi Salomonille kaikkea, jos hän noudattaisi käskyjä, niinkuin Daavid oli toiminut uskollisesti Herran edessä.
Älkää palvelvelko muita jumalia, älkääkä ottako vaimoja, jotka harjoittavat ja uskovat muihin jumaliin.

(Herran profeetta, psta)

52

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1. Aik. 17:
      22 Ja sinä olet asettanut kansasi Israelin omaksi kansaksesi ikuisiksi ajoiksi, ja sinä, Herra, olet tullut heidän Jumalaksensa.
      24 Silloin sinun nimesi on oleva vahva ja tuleva suureksi ikuisiksi ajoiksi, ja se on oleva: Herra Sebaot, Israelin Jumala, Jumala Israelissa. Ja palvelijasi Daavidin suku on pysyvä sinun edessäsi.

Jaakobin 10 sukukunnan heimon jäännöksen siemen, joka on iankaikkisesti siunattu Jumalan edessä. Ne, jotka karkoitettiin neljään eri ilmansuuntaan pakkosiirtolaisuudesta. Israelin kansa ei Minua Jumalaansa kunnioittanut muuta kuin huulillaan, mutta heidän sydämensä oli kaukana Minusta.
      Silloin, kun ihminen on vilpitön, hänen sydämensä täyttää Jumalan lakia ja käskyjä.
      Arkki, joka on kiertänyt paikasta toiseen, lupaus noudattaa Hänen käskyjä ja kunnioittaa sitä liittoa, jonka Jumala teki Aabrahamin , Iisakin ja Jaakobin kanssa.
      Israelin kansa eli, niinkuin kuninkaat heitä johdattivat, eivätkä tehneet ja täyttäneet Jumalan tahtoa, siksi kansa hajoitettiin ja molemmat puoliskot joutuivat käymään pakkosiirtolaisuudessa ja vasta lopun ajalla Jaakobin siemen armahdetaan.
      Missä on liiton arkki?
      Ihmiset ovat tutkineet, eivätkä tiedä. Liiton arkkia ei enää pidetty maan päällä, kun Israelin kansa petti ja hylkäsi Jumalan liiton.

(Herran profeetta, psta)

• Anonyymi

Jer.3:16 Ja kun te lisäännytte ja tulette hedelmälliseksi maassa niinä päivinä, sanoo Herra, niin ei enää puhuta Herran liitonarkista, se ei enää ajatukseen astu, eikä sitä enää muisteta; ei sitä enää kaivata, eikä sellaista enää tehdä. Jer.31:33.

• Anonyymi

odotan lisää kirjoituksia. Herran Profeetalta.. Kiitos

• Anonyymi

Jaak. 1:
      1 Jaakob, Jumalan ja Herran Jeesuksen Kristuksen palvelija, lähettää tervehdyksen kahdelletoista hajalla asuvalle sukukunnalle.
      Juud. 1:
      3 Rakkaani! Kun minulla on ollut harras halu kirjoittaa teille yhteisestä pelastuksestamme, tuli minulle pakko kirjoittaa ja kehoittaa teitä kilvoittelemaan sen uskon puolesta, joka kerta kaikkiaan on pyhille annettu.
      Ilm. 20:
      6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
      12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
      15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.
      Ilm. 21:
      2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
      3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
      22 Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.

1000 vuotisessa valtakunnassa toisessa ylösnousemuksessa ovat he, jotka näkevät liiton arkin. Silloin on vielä tässä rauhan valtakunnassa mahdollista valita ottaako vastaan Jeesuksen valtakunnan, koska liiton kirjat ovat Herran edessä. Jokainen voi ymmärtää sen, että Jumalan liitto, jonka Hän teki Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin kanssa, että jokainen, joka uskoo ja antaa elämänsä Herralle. Ei näe toista kuolemaa. 1000 vuotisessa valtakunnassa on vielä teuras uhreja, solmitaan avioliittoja ja syntyy lapsia.
      Siksi on vielä mahdollisuus valita Jeesus Herraksi ja päästä kotiin taivaaseen, mutta edelleen on oma vapaa tahto, joka on jokaisella, kunnes tuhat vuotta on täyttynyt ja taivaan elämän kirjat avataan ja tuomio alkaa. He, joiden nimeä ei elämän kirjasta löydy ovat menevä ikuiseen tuleen. Ja jonka nimi löytyy elämän kirjasta pääse toiseen ylösnousemukseen taivaan kartanoihin.
      Aamen, aamen, aamen

(Herran profeetta, psta)

• Anonyymi

Mitä syntejä sovitetaan teurasuhreilla 1000 vuotisessa valtakunnassa? Pilkkaat Jesuksen ristintyötä!

Olet väärä profeetta ja toraisti-messiaaninen!

• Anonyymi

Jaak. 2:
      5 Kuulkaa, rakkaat veljeni. Eikö Jumala ole valinnut niitä, jotka maailman silmissä ovat köyhiä, olemaan rikkaita uskossa ja sen valtakunnan perillisiä, jonka hän on luvannut niille, jotka häntä rakastavat?
      14 Mitä hyötyä, veljeni, siitä on, jos joku sanoo itsellään olevan uskon, mutta hänellä ei ole tekoja? Ei kaiketi usko voi häntä pelastaa?
      17 Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut.

Leeviläisten joukko on Efraimin seassa. Leeviläiset, joka ovat Israelin kansa, jotka lähtivät neljään ilmansuuntaan. Jumala johdatti heitä, niinkuin muinoin Egyptistä kohti luvattua maata. Leeviläiset olivat kaikkien 12 sukukunnan kanssa siellä, minne Jumala itsekunkin lähetti. Leeviläisistäkin lankesi osa muihin jumaliin ja Jumalan tuomio kävi kaikkien Israelin sukukuntien ylle.
      Leeviläiset puhdistettiin yhdessä muiden kanssa. Leeviläiset ovat opettajien opettajia, siksi he ovat maattomia ja he ovat Jumalan lähettiläitä. Monet kansat, joihin Israel on sekoittuneena, saavat opettaa opettajia puhtaan raamatun sanan kautta.
      Syntivelka, joka Israelin päällä oli, on annettu anteeksi ja Herra valmistaa ja vahvistaa omat opettajain opettajat, sillä Herra Jeesus Kristus on kutsunut, opettanut ja siunauksensa antanut, että he olisivat valmiit lopun ajan pelastustyöhön.
      Raamattu on totuus ja synnit pitää itsekunkin itsessään tunnistaa ja tunnustaa. Pyhittäköön Herra heidät itsekunkin omaan työhönsä. Monet papit, pastorit, evankelistat, opettajat ja profeetat, jotta he pysyisivät raamatun sanassa.

(Herran profeetta, psta)

• Anonyymi

Tämä "profeetta" on toraisti-messiaaninen. He rakentavat Jerusalemiin temppelin antinristukselle. Siellä he uhraavat eläinuhreja syntiensä sovitukseksi. Heillä on leeviläinen ylimmäinen pappi. Temppelissä on pyhä, joten tietä kaikkein pyhimpään ei ole (Hepr-kirje).
        Hellä on lupa kivittää ihmisiä.

• Anonyymi

Ps.90:4 Sillä tuhat vuotta on sinun silmissäsi niinkuin eilinen päivä, joka meni ohitse, niinkuin öinen vartiohetki. Ps.119:148.

• Anonyymi

Missä on liitonarkki, kysyttiin edellä. Ilmestyskirja kertoo sen olevan tallessa, eli taivaassa. Ei se ole koskaan hävinnyt mihinkään. Sen sisällä on se laki, jota meidän täytyy noudattaa ja kunnioittaa. Kerran liitonarkki avataan.

• Anonyymi

Tämänhän voi jokainen itse lukea:
        Johanneksen ilmestys 11
        19 Ja Jumalan temppeli taivaassa aukeni, ja hänen liittonsa arkki näkyi hänen temppelissään, ja tuli salamoita ja ääniä ja ukkosenjylinää ja maanjäristystä ja suuria rakeita.

• Anonyymi

On mielenkiintoista luettavaa... Mutta samalla puhuttelevaa. KUNNIA JUMALALLE

• Anonyymi

10 kadonnutta heimoa ja niiden olin paikat:

Irlanti kokonaisuudessaan, Usa, Kanada, Etelä-Afrikan valkoinen Eurooppalais väestö, Hollanti, Norja, Ruotsi, Suomi, Tanska, Islanti, Uusi-Seelanti. Australiassa ja Britanniassa erityisesti Joosefin pojan Efraimin jälkeläsiä ja Usa:ssa, toisen pojan Manassen jälkeläisiä.
      Belgia, Luxemburg, Sveitsi, (lähinnä ns. friisit pohjanmeren rannalla)
      Esim. Japanissa joukko innokkaita liittää kansakunnan Israelin heimoihin.
      Yleensä myös Saksan pohjois osa luetaan Israelilaisiksi.

(Herran profeetta, psta)

• Ihan sama mitä larppaavat. Geenitutkimusten mukaan Palestiinan arabit ovat lähinnä Vanhan Testamentin israelilaisia ja asuneet alueella aina. Valewannabeet pysykööt lestissään!

• Anonyymi
        KTS kirjoitti:

Ihan sama mitä larppaavat. Geenitutkimusten mukaan Palestiinan arabit ovat lähinnä Vanhan Testamentin israelilaisia ja asuneet alueella aina. Valewannabeet pysykööt lestissään!

Kunnes Jumala antaa koko maansa Israelille.

• Anonyymi kirjoitti:

Kunnes Jumala antaa koko maansa Israelille.

Et sitten tajunnut yhtään mitään mutta antaa olla.

• Anonyymi
        KTS kirjoitti:

Ihan sama mitä larppaavat. Geenitutkimusten mukaan Palestiinan arabit ovat lähinnä Vanhan Testamentin israelilaisia ja asuneet alueella aina. Valewannabeet pysykööt lestissään!

KTS on Hamasin trolli.
        Hamas pitää Gazalaisia panttivankeina!

• Anonyymi

Mal. 4:
      4 Muistakaa minun palvelijani Mooseksen laki, jonka minä Hoorebilla hänelle säädin koko Israelia varten käskyiksi ja oikeuksiksi.
      5 Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennenkuin tulee Herran päivä, se suuri ja peljättävä.
      6 Ja hän on kääntävä jälleen isien sydämet lasten puoleen ja lasten sydämet heidän isiensä puoleen, etten minä tulisi ja löisi maata, vihkisi sitä tuhon omaksi.

Käskyt ja rakkauden laki ovat voimassa ja se, että jokaisen tulisi täyttää Herran tahtoa ajatuksissaan ja teoissaan.

Dan. 2:
      43 Että sinä näit rautaa olevan saven seassa, se merkitsee, että vaikka ne sekaantuvat toisiinsa ihmissiemenellä, ne eivät yhdisty toinen toiseensa, niinkuin ei rautakaan sekaannu saveen.
      44 Mutta niiden kuningasten päivinä on taivaan Jumala pystyttävä valtakunnan, joka on kukistumaton iankaikkisesti ja jonka valtaa ei toiselle kansalle anneta. Se on musertava kaikki ne muut valtakunnat ja tekevä niistä lopun, mutta se itse on pysyvä iankaikkisesti,

Näin on ja tulee aina olemaan. Israelin kansa ei tule koskaan sekoittumaan muihin kansoihin. Jumala on pyhittänyt tämän kansan itselleen, vaikka se haajantui neljään ilman suuntaan. Silti on se siemen aina oleva Israel. Miksi näin? Koska dna ei sekaannu muihin, näin on asia.
      Jumala yksin tietää, keitä he ovat ja missä he ovat. Minä Herranne teille sanon, ette te hukkaan joutuneet, vaikka kärsitte rangaistuksen, sillä siemen on ja pysyy iankaikkisesti.

(Herran profeetta, psta)

• Anonyymi

"Silti on se siemen aina oleva Israel. Miksi näin? Koska dna ei sekaannu muihin, näin on asia."

Heh heh. Kaikenlaista hölmöilyä. Tottakai dna sekoittuu, kun naidaan ei-juutalaisia. Juutalaisuus periytyy äidin kautta. Uskonto voidaan lapsilla säilyttää, jos äiti kääntyy juutalaiseksi. Mutta geeniperimään sillä ei ole tietenkään mitään vaikutusta

"Israel ja siemen" ovat loppupeleissä vertauskuvallisia. Raamatun mukaan uuden Israelin muodostavat aikanaan Israelin kansan jäännös ja Jeesuksen kautta siihen liitetyt uskovat. Mietiskelepä tätä:

"Kristus on meidän rauhamme. Hän on tehnyt nämä kaksi ihmisryhmää (=juutalaiset ja pakanat) yhdeksi ja kuolemallaan hajottanut niitä erottaneen vihollisuuden muurin. Hän on kumonnut lain käskyineen ja säädöksineen, jotta hän omassa itsessään loisi nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, ja näin hän on tehnyt rauhan. .....Te ette siis enää ole vieraita ja muukalaisia, vaan kuulutte Jumalan perheeseen, samaan kansaan kuin pyhät. "

• Anonyymi

Ilm. 7:
      4 Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:
      Ilm. 16:
      15 -Katso, minä tulen niinkuin varas; autuas se, joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi! -

Minä kokoan ja Minä puhdistan seurakunnat. Häpeä on se, jos olet siellä missä Minä olen ja et silti tunne sanaa.
      Sanassani on totuus ja totuus tekee vapaaksi. Sinä, joka tunnistat ja tunnustat syntisi Minulle. Olet vaatetettu ja kun kasvat sanassa, sinä synnyt uudesti ja sinulle puetaan valkeat vaatteet, jotka ovat tahrattomat. Sinä valvot itseäsi ja näet , milloin ajatuksissa väärin ajattelet. Valvot, ettet vääryyden tielle hairahdu. Kaikki ne, jotka ovat valitut, ovat kutsutut.
      Sinä, ota vastaan ja tule. minä sanassa sinua kasvatan, jos sinä et suostu, vaan käännyt heitä vastaan, jotka sanaa sinulle tarjoavat. Joudut ruohoa syömään, taudin vaivaamaksi. Oman väärän valintasi tähden, jos opin tuojalle käännät selkäsi, silloin Minulle sinä selkäsi käännät. Voi sinua! Palaja takaisin, koska sinä valitsit ja vain sinun tahtomisesi ja tekemisesi punnitaan ja tekojesi mukaan sinut myös tuomitaan.

(Herran profeetta, psta)

• Anonyymi

(Herran profeetta, psta) olet jumalaton eksyttäjä ja maailman ihminen ja kirjoitelet oman turhuuutesi pöhötykseksesi.

• Anonyymi

Käytit aiemmin nikkejä kirjakäåröt ja dogmatik(os), luuletko etten tunne sinua ja sinun pahuuttasi???

• KTS

Nää itse itsensä profeetoiksi korottavat narsistit ei muuten koskaan saiskaan ääntään kuuluville kuin yleisillä foorumeilla kekkaloimalla.

• Anonyymi

Aamen KTS. Kiva että joku pitää palestiinalaistenkin puolta.

• Anonyymi

KIITOS HERRAN PROFEETTA, NÄISTÄ SANOISTA.. KIITOS HERRALLE.

• Anonyymi

Ilm. 3:
      7 Ja Filadelfian seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Pyhä, Totinen, jolla on Daavidin avain, hän, joka avaa, eikä kukaan sulje, ja joka sulkee, eikä kukaan avaa:
      8 Minä tiedän sinun tekosi. Katso, minä olen avannut sinun eteesi oven, eikä kukaan voi sitä sulkea; sillä tosin on sinun voimasi vähäinen, mutta sinä olet ottanut vaarin minun sanastani etkä ole minun nimeäni kieltänyt.

Lopun ajan enkelit, jotka tulevat seurakunnissa erottamaan jyvät ja akanat. Jyvät, jotka pysyvät ja tekevät Jumalan sanan mukaan. Akanat, jotka hajottavat, levittävät, vääryyttä tekevät ja puhuvat vääryyttä. Valehtelevat ja ja tekevät syntiä.

Ilm. 3:
      10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.
      11 Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.
      12 Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

Te, jotka luulitte, että nämä seurakunnat olivat vain vanhaan aikaan. Ilmestys kirja on ja pysyy niin kauan, kuin maailmassa sana on. Lopun ajalla vasta kaikki kohdalleen asetetaan, kuka kuuluu mihinkin. Te näette, synti, joka on sukupolvesta toiseen seurannut. Myöskin enkelit, jotka syntyivät tavallisiin peerheisiin, ovat synnin alaiset.
      Minä Kristus olen valinnut heidät omiin tehtäviin. Heidät, jotka tulen läpi kuljetettiin oman tehtävänsä tähden. He joutuivat käymään kovat tiet. Yksikään heistä ei helpolla pääse. On heitä, jotka saippualla pestiin. He tulevat tekemään työtä omilla alueillaan. He joutuvat itse valitsemaan aivan samoin, kuin ihmisetkin, mutta enkeleitä Minä kasvatan erityisellä tarkkaavaisuudella.
      Hekin voivat kieltäytyä puhdistuksesta ja olla täyttämättä Herran tahtoa. Silloin heillä ei ole Pyhää Henkeä opettamassa, koska he kapinoivat. He kuitenkin joutuvat niittämään kaiken sen pahan, mitä tekevät.
      Se tie on heille valinnan paikka edelleen, suostuvatko he kääntymään? He itse valitsevat oman sisimpänsä teot ja ajatukset. Sinun on valinta ja tietoinen ole siitä, että et voi loputtomasti kapinoida. Käskyt ja rakkauden laki ovat voimassa sinullekin niinkuin kaikille, jotka tahdotte elää Jeesuksen edessä ja olla uskolliset sanalle.

(Herran profeetta, psta)

• Anonyymi

Hes. 11:
      17 Sano sentähden: Näin sanoo Herra, Herra: Minä kokoan teidät kansojen seasta ja kerään teidät maista, joihin teidät on hajotettu, ja annan teille Israelin maan.
      Joel 2:
      27 Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.

Efraim, Minun lempi lapseni. Sinä, joka olet siinä Minun silmäini edessä. En sinua kadottanut. En Minä antanut sinua hävittää sodan aikana, jolloin koko kansa huusi Minun puoleeni. Minä Herra sanon, kun katsotte kompassiin Israelista käsin. te näette, Suomi on kompassin neulassa ikään kuin keskeltä juuri se paikka, minne Minä teidät asetin.

Sak. 2:
      6 Voi, voi, paetkaa pohjoisesta maasta, sanoo Herra! Sillä minä olen hajottanut teidät neljään taivaan tuuleen, sanoo Herra.
      8 Sillä näin sanoo Herra Sebaot: Kunniaksensa hän on lähettänyt minut pakanakansojen luokse, jotka ovat teitä saalistaneet. Sillä joka teihin koskee, se koskee hänen silmäteräänsä.

Jokainen, joka uskoo Kristukseen ja seuraa Häntä. Ymmärrys lisääntyy ja avartuu sanan kautta. Sana todistaa kaikille sen, minne katosi se kansan osa, joka on Efraim. Miten voidaan sauva yhdistää? Ei ennen, ennen kuin he, jotka ovat Efraim, itse tiedostavat olevansa osa Israelia. Jumala kuljetti heidät turvaan ja Hän myös tietää, missä he ovat.

(Herran profeetta, psta)

• Anonyymi

Eikö jo oman napasi ympärillä pyöriminen ja lihasi pöhötys riitä sinulle??? Sinulla, jumalattomalla ei ole mitään osuutta eikä ymmärrystä Jumalan SanaaN. Olet vuosikymmeniä näytellyt uskovaa ja kristtittyä, mutta et ole koskaan kääntynyt Jumalan puoleen, vaan olet pimeyden palvelija ja tuot palstalle antikristillisyyttä oman pimeän mielesi syvydestä.

• Anonyymi

KIITOS JÄLLEEN HERRAN PROFEETTA...

• Anonyymi

Mal. 3:
      6 Sillä minä, Herra, en muutu, ettekä te, Jaakobin lapset, herkeä:
      16 Silloin myös Herraa pelkääväiset puhuvat toinen toisensa kanssa, ja Herra tarkkaa ja kuulee; ja muistokirja kirjoitetaan hänen edessänsä niiden hyväksi, jotka Herraa pelkäävät ja hänen nimensä kunniassa pitävät.

Autuas olet sinä, joka uskot, että Kristus meni sinun puolestasi ristille ja että sinun syntisi ovat Hänessä anteeksi annettu.

Ilm. 18:
      4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
      5 Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa.

Näin tapahtui Nooan aikana. minä hukutin sen saastuneen paikan. he pilkkasivat Jumalaa ja näin on tänäkin päivänä. Ihmiset, jotka pilkkaavat teitä, joiden päälle on lausuttu Minun Kristuksen nimi.
      He, jotka pilkkaavat. tulevat.tietämään, Minä sinua rakastan. totisesti jokainen, joka suostuu pahaan, saa pahan palkan, koska viimeisellä tuomiolla avataan elämän kirja, jonka hyviä tekoja ei löydy, koska siellä on vain hyvät teot, jotka elämän kirjasta löytyvät. Silloin, jos jonkun nimeä ei elämän kirjasta löydy, hänet on tuomittu iankaikkiseen tuleen.

(Herran profeetta, psta)

• Anonyymi

Taas kerran lapioit sontaasi palstalle.

• Anonyymi

Ilm. 21:
      8 Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
      12 siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
      27 Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.

Ilm. 22:
      6 Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää.
      7 Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"
      9 Ja hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi, profeettain, kanssapalvelija, ja niiden, jotka ottavat tämän kirjan sanoista vaarin; kumartaen rukoile Jumalaa".

Herramme Jeesus Kristus, Isä, Poika ja Pyhä Henki, kolmiyhteinen Jumala.
      Kaikkien polvien tulee notkistuman Herran edessä. Kuka suurin tahtoo olla, olkoon kaikkien palvelija. Herralle kunnia kuuluu. Hän on herrojen Herra ja kuningasten Kuningas.
      Herra on antanut lahjat omillensa. Hän on säätänyt kaiken ja Hän on rakkaus. Hän kokoaa omansa. Hän on kaiken pää. Hän on usko ja rakkaus ja Hän kokoaa omansa Kristuksen ruumiin jäseniksi. Hän kokoaa Jaakobin hajallaan asuvat heimot. Tahdotko tulla Kristukseen ilman synnin taakkaa?
      Älä uuvu, vaan jaksa loppuun asti, sillä maailma on käyvä heitä vastaan, jotka totuutta julistavat.
      Raamattu on totuus. Älä kumarra enkeleitä, äläkä sanan julistajia, vaan ainoastaan Herraa, joka on kunnian saava, koska hän on opettaja ja on pyhittänyt sanan omalla ristin työllään.

(Herran profeetta, psta)

• Anonyymi

Teidätkö mitä Jumalan Sana ilmoittaa sinusta, hameen helmojen valhepastori? Koska sinä olet hylännyt minut, hylkään minäkin sinut, et saa enää olla pappinani.

• Anonyymi

Ottakaa nämä kirjoitukset todesta...KIITOS KOLMIYHTEISELLE JUMALALLE..
      Kiitos kuuluu myöskin Herran Profeetalle, AAMEN..

• Anonyymi

Odotan uusia kirjoituksia...

• Anonyymi

Jaak. 3:
      14 Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.
      15 Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.
      16 Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.
      17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.
      18 Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.

Jaakobin siemen, joka olet siinä, etkä sinä kuollut, koska Minä niin lupasin. Israelin kansa tulee aina olemaan Minun Jumalan viisaudessa. Teidät piilotin pakanoiden sekaan ja te olette siinä ja Minä olen kanssanne.
      Enkeli Miikael on kansani suojana. Kukaan ei voi koskea silmäterääni. Siksi te, jotka harjoitatte vääryyttä. Te. jotka toivotte pahaa sydämessänne. Te joudutte vastaamaan kaikesta Herranne edesssä. Kun te tartutte miekkaan, se ei satuta, kun te eksytätte, se kääntyy teitä itseänne vastaan. Tee parannus, Herra Jeesus tulee pian tuhansine pyhineen.
      Veri ja vesi. Kristuksen veri vuoti maahan, kun Hän oli ristillä. Hän on synnitön uhri, joka kävi ristin kuolemaan meidän syntien ja meidän sairauksiemme tähden, kun me tunnistamme ja tunnustamme syntimme.
      Kasva pois maailmasta, jolloin kivisydämen tilalle tulee lihasydän ja kun lihasydän on sanan täyttämä, on sisällä elävän veden virrat.
      Elävä vesi virtaa suoraan taivaasta ja virvoittaa vanhurskaan sydäntä. Antaa uutta, sillä vanha on mennyt. Älä palaa vanhaan elämään, sillä kaikki on anteeksi annettu.
      Jumalan rakkaus, käskyt ja rakkauden laki. Sana tekee sinut vapaaksi, siksi tee Jumalalle soveliaita tekoja. Ajattele oikeudenmukaisesti. Raamatun sana Pyhän Hengen kautta ohjaa.

(Herran profeetta, psta)

• Anonyymi

Sinulla on Karitsan sarvet, mutta piilottelet pahuuttasi ja sitä että olet uskosta osaton pilkkaaja ja pelkkä näyttelijä.
        Sana varoittaa sinusta, jolla on jumalallinen ulkokuori, mutta et ole koskaan uudesti syntynyt, vaan oppisi mukaan maallinen kastevesi on sinut uudesti synnyttänyt ja olet noussut lammastarhaan, et Jeesus-ovesta, vaan kastealtaasta. Olet raateleva susi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on Karitsan sarvet, mutta piilottelet pahuuttasi ja sitä että olet uskosta osaton pilkkaaja ja pelkkä näyttelijä.
        Sana varoittaa sinusta, jolla on jumalallinen ulkokuori, mutta et ole koskaan uudesti syntynyt, vaan oppisi mukaan maallinen kastevesi on sinut uudesti synnyttänyt ja olet noussut lammastarhaan, et Jeesus-ovesta, vaan kastealtaasta. Olet raateleva susi.

Oletpa outo kanssakulkija. Ihmistä, joka tuo raamatunopetuksia sanot raatelevaksi sudeksi. Mistä päättelet hänen kastealtaasta nousseen lammastarhaan?
        Et taida olla uskossa ollenkaan, sillä uskovaiset eivät ajattele ja puhu noin kuin sinä teet.

• Anonyymi

Kiitos HERRAN PROFEETTA.

• Anonyymi

Matt. 25:
      13 Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.
      31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
      32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
      33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
      34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      1. Moos. 2:
      7 Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieramiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.
      21 Niin Herra Jumala vaivutti ihmisen raskaaseen uneen, ja kun hän nukkui, otti hän yhden hänen kylkiluistaan ja täytti sen paikan lihalla.
      22 Ja Herra Jumala rakensi vaimon siitä kylkiluusta, jonka hän oli ottanut miehestä, ja toi hänet miehen luo.
      24 Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi.
      1. Moos. 17:
      7 Ja minä teen liiton sinun kanssasi ja sinun jälkeläistesi kanssa, sukupolvesta sukupolveen, iankaikkisen liiton, ollakseni sinun ja sinun jälkeläistesi Jumala,
      Jaak. 1:
      1 Jaakob, Jumalan ja Herran Jeesuksen Kristuksen palvelija, lähettää tervehdyksen kahdelletoista hajalla asuvalle sukukunnalle.

Voi tätä sukukuntaa, joka kulkee sokein silmin, maailman himojen mukaan. Herramme Jumalamme on luonut miehen ja naisen.
      Mitä on tämä saastunut sukupolvi tehnyt. Mies, joka menee miehelle ja nainen naiselle. Ja veläpä papit siunaavat sen synnin. He itse itsensä vikapääksi tekevät. Homous ja lesbous ole oleva merkki siitä, että teitä ei asetettu avioliittoon, eikä siunauksen alle. Vaan olemaan yksin hyväksyen sen itsellenne, niinkuin Jumala sen asetti.

(Herran profeetta, psta)

• Anonyymi

1. Piet. 3:
      3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
      1. Piet. 2:
      1 Pankaa siis pois kaikki pahuus ja kaikki vilppi ja ulkokultaisuus ja kateus ja kaikki panettelu,
      11 Rakkaani, niinkuin outoja ja muukalaisia minä kehoitan teitä pidättymään lihallisista himoista, jotka sotivat sielua vastaan,
      Sak. :
      9 Sillä katso: kivi, jonka minä olen asettanut Joosuan eteen-siihen yhteen kiveen päin on seitsemän silmää! Katso, minä kaiverran kaiverrukset siihen, sanoo Herra Sebaot, ja otan pois tämän maan pahat teot yhtenä päivänä.

Ettekö tiedä, taivaaseen ei pääse yhtään epäpuhdasta! Sillä jokaisella on mahdollisuus Jeesuksen edessä tehdä parannusta. Synnin tie, johon väärin ajattelu ja teot johtavat, ovat täydellisen raamatun sanan mukaan pahuutta, jota eivät näe he, jotka paatuivat. Ja he tulevat näkemään, ettei heidän nimiään löydy elämän kirjasta ja he ovat tuomitut ikuiseen tuleen.
      Elämän kirjasta löytyy hyvät teot, mitän maan päällä teit. Sinä itse valitset jok`ikisenä päivänä hyvän ja pahan välillä.
      Raamattu kertoo sinulle, mikä on oikein ja mikä on väärin. Herra itse teke sydämen ympäri leikkauksen, jolloin henki ja liha tulevat erottumaan toisistaan. Hengellinen kasvaa sanan mukaan tunnustaen syntinsä. Lihallinen puhuu maailman mukaan ja tekee maailman tekoja.

(Herran profeetta, psta)

• Anonyymi

Ilm. 9:
      3 Ja savusta lähti heinäsirkkoja maan päälle, ja niille annettiin valta, niinkuin maan skorpioneilla on valta;
      15 Silloin päästettiin ne neljä enkeliä, jotka hetkelleen, päivälleen, kuukaudelleen ja vuodelleen olivat valmiina tappamaan kolmannen osan ihmisistä.
      21 He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan.

Ne ihmiset, jotka eivät parannusta tee. He eivät pysty elämään tekemiensä syntien kanssa, vaan he etsivät pakopaikkaa. He eivät saa rauhaa, pahat teot painavat heitä. He eivät löydä rauhaa ja lepoa, vaan ne pakevat heistä.
      Ihminen on sitä, mitä hän sanoo ja mitä hän tekee. Valehteleva keksii uusia valheita ja itse omiin valheisiinsa sotkeutuu. Rahan ahne sekoaa ahneuteensa. Tappaja ei tunnusta, vaan yrittää luikerrella ulos. Velho menee velhouteensa syvälle ja on saatanan sanan tuoja.
      Te, jotka palvotte muita jumalia ja kumarratte muita jumalia, kuin Isää, Poikaa ja Pyhää henkeä. Sinä itse olet vastuussa itsestäsi, omista sanoistasi ja teoistasi.

(Herran profeetta, psta)

• Anonyymi

Kiitos Herran Profeetta. Kirjoituksista.

• Anonyymi

Herran profeetta on pimeydenb lähettiläs. Se, että lainaa Raamatun jakeita ei tee kenestäkään Herran profettaa, vaan herran profeetta käyttää samaa tekniikaa kuin hänen isäntänsä, sielunvihollinen ja kiusaaja.

• Anonyymi

Ilm. 13:
      7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
      8 Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
      16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
      17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
      18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

Jumala Kaikkivaltias, Herramme Jeesus Kristus. Te, jotka olette siinä, Herramme Kristuksen valitut. Tehkää Herralle soveliaita hedelmiä, parannusta päivittäin. Rukoillen Isä meidän rukous Jeesuksen nimessä illoin ja aamuin.
      Tulee aika, jolloin erotetaan maailma ja uskovat toisistaan. Kun sinulla on usko, on se ojentautuminen sitä kohti, jota ei näy.
      Silloin voit uskossa erottautua heistä uskoen, että teillä on kaikki, mitä te tarvitsette. Uskovat pitävät yhtä, olkaa uskolliset, sillä te olette kalliisti ostetut, ettekä ole kenenkään orjia. Siksi uskokaa mitä sana sanoo. Te älkää ottako käteen tai otsaan merkkiä, koska teillä on otsassanne liiton merkki. Se suojelee teitä kaikkialla kaikelta.
      Liiton merkki asetettiin teihin silloin, kun te synnyitte, eikä sitä pois oteta. Te olette olleet valitut. Se merkki, jonka maaima antaa, on rahan, vallan ja oikeudettomuuden merkki ja se merkki antaa tehdä kaikkea pahaa.
      Usko ei häpeään saata. Usko on ensimmäinen ylösnousemus Jeesuksessa.
      Amen.

(Herran profeetta, psta)

• Anonyymi

Ilm. 11:
      1 Ja minulle annettiin sauvan kaltainen ruoko ja sanottiin: "Nouse ja mittaa Jumalan temppeli ja alttari ja ne, jotka siinä kumartaen rukoilevat.
      2 Mutta temppelin ulkopuolella oleva esikartano erota pois, äläkä sitä mittaa, sillä se on annettu pakanakansoille; ja he tallaavat pyhää kaupunkia neljäkymmentäkaksi kuukautta.
      Ilm. 17:
      15 Ja hän sanoi minulle: "Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä.
      17 Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät.

Jumala, joka antoi Pojallensa vallan tuomita heitä, jotka eivät täytä raamatun sanaa, käskyjä ja rakkauden lakia. He ovat tuomitut, koska he julistavat pedon kuninkuutta. He ovat valinneet vääriä jumalia, joita he palvovat menoin, eivätkä tunnusta Jeesusta lihaan tulleeksi. Eivätkä usko, että Hän on kuollut ristin puulla Golgatalla.
      Jumala on on erottava Israelin ja pakanat lopun ajalla, koska ne, jotka uskovat Jeesukseen ja ovat merkityt liiton merkillä, pääsevät sisimpään majaan ja he ovat myös uudesti syntyneitä Jeesuksen sanan kautta.
      Pakana uskovat ovat ulkopuolella majan, koska he eivät ole Israel, vaikka he ovat uskovia ja sanan kautta uudestisyntyneitä. Koska Herra on tämän näin säätänyt liitoksi ikuisiksi ajoiksi. Nämä 144 000 ovat Israelin liitto Jumalan kanssa ja liitto, joka tehtiin Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin kanssa.
      Se siemen, joka ei koskaan sekoittunut pakana kansoihin. Se ei sekoitu, koska dna on ja pysyy, vaikka maailman henki yrittää sekoittaa kansoja keskenään. Maailman henki ei kuitenkaan pysty sekoittamaan sitä, minkä Jumala on säätänyt. Se on ja pysyy iankaikkisesti.
      Amen.

(Herran profeetta, psta)

• Anonyymi

4. Moos. 8:
      1 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:
      2 "Puhu Aaronille ja sano hänelle: Kun nostat lamput paikoilleen, niin valaiskoot ne seitsemän lamppua seitsenhaaraisen lampun edustaa".
      14 Erota leeviläiset israelilaisten keskuudesta, että leeviläiset olisivat minun omani.
      16 Sillä he ovat kokonaan annetut minun omikseni israelilaisten keskuudesta; kaiken sen sijaan, joka avaa äidinkohdun, israelilaisten kaikkien esikoisten sijaan, minä olen heidät ottanut omikseni.
      17 Sillä jokainen esikoinen israelilaisten keskuudessa, niin ihmisten kuin karjankin, on minun omani; sinä päivänä, jona minä surmasin kaikki Egyptin maan esikoiset, minä pyhitin heidät itselleni.

Herra puhdisti Israelin leeviläisten suvun kautta, jotta Israellin esikoiset olisivat puhdistetut Jumalan edessä. Kaikki se elämän esikoisten alku, on puhdistettu Karitsan verellä. Vihitty Jumalalle ja he ovat kuin Jumalan sana A ja O., alku ja loppu.
      Sanasta alkaa esikoiset ja sanan kautta puhdistetut tulevat Kristuksen ruumiin jäseniksi. Jeesuksen veren kautta puhdistetut synnit ovat puhdistetut ja suuri on Herran armo jokaista Hänen omaansa kohtaan.
      Armosta te olette pelastetut, ette itsenne kautta. Ei kukaan, eikä mikään voi pelastua muuta, kuin Kristuksen veren kautta. Sillä tämä Jumalan suunnitelma on aukoton. Koska Hän itse sovitti itsensä kautta omakseen heidät, jotka suostuvat tekemään parannusta.
      Raamattu, jossa on totuus, joka ei pala tulessakaan. Te, jotka uskotte. Kieltäkää itseänne oman lihan teoista ja ajattelusta. Sillä te olette kalliisti ostetut Kristuksen viattoman veren kautta.
      Ilmestys kirja kertoo mikä on tämän maailman loppu ja mikä on pahan rangaistus. Tulimeri, se on totta, eikä kukaan siltä välty, joka toimii vääryydessä, eikä pysy totuudessa.
      Tämä on totta. Jokainen, joka tekee parannuksen, pääsee taivastielle ja pelastuu. Rakkaus on käskyt ja rakkauden laki.
      Amen.

(Herran profeetta, psta)

• Anonyymi

Voiko kukaan olla enää enempää itseään täynnä kuin sinä huru-ukko? Pyrit näköjään narsisminn maailmanennätykseen.

• Anonyymi

Amen.

• Anonyymi

Kiitos HERRAN PROFEETTA..AAMEN,

• Anonyymi

Tosiaan huru-ukko näyttää saavuttavat narsismin maailmanennätyksen. Edellä on vain joku hitler ja muutama muu.

• Anonyymi

KIITOS HERRAN PROFEETTA.

• Anonyymi

HERRAN PROFEETTA KIITOS..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      63
      1271
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      900
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      825
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      87
      702
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      644
    6. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      37
      589
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      574
    8. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      121
      536
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      534
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      523
    Aihe