Siis tuottaakseen happea joka on kaikelle elolliselle yli kahdentuhannen yhtaikaisten ja järjestyksellisten täsmällisesti keskenään ajoitettujen kemiallisten tuotantoreaktorioiden kanssa on evoluutioteorian sokean sattuman tuottama uskomaton IHME! Siis suurempi kuin Raaamatun ihmeet vai mitä?
Siis evoluutioteoria homoineen on totta vai mitä?
Mitä kertoo fotosynteesi?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä jos miettisit sitä, miksi haluat tukea pedarikulttiasi? Siinä sinulle pohdittavaa. Tämä käsitteellistä ajattelua vaativa homma ei oikein ole sinua varten.
- Anonyymi
Perse edellä puuhun. Fotosynteesi ei ole olemassa tuottaakseen happea joillekin toisille eliöille. Vaan ne toiset eliöt on sopeutuneet hyödyntämään fotosynteesin happea.
Happea tuottavat kasvit myös kuluttaa happea. Ei siis ole niin, ettei vain toiset tuottaa ja toiset kuluttaa happea.- Anonyymi
Tämä on huvittava puoli kaikilla evoluution kieltäjillä. Edes Raamattu ei väitä kaiken ilmaantumista samaan aikaan, mutta jostain syystä he itse kuvittelevat niin. Sitten he yrittävät mahduttaa sitä omaa maailmankuvaansa tieteeseen, joka ei tietysti siihen istu.
Ja heidän sivistys asiasta jota vastaan he tappelevat on suorastaan häkellyttävän huono. Ja kun eivät pärjää muuten, niin mukaan otetaan täysin itse keksittyjä olkiukkoja.
Aikojen alussa, yhteyttämisen tuloksena muodostunut happi oli haitallista monille eliöille siihen aikaan. Suunnittelumoka taas kerran!
- Anonyymi
Kyllä jyrrin kannattaisi jo suunnata homobaariin etsimään elämänkumppania, kun tuo homokiima ei tunnu talttuvan. Taas piti homoista ruveta puhumaan ihan muun asian yhteydessä.
Valitettavasti baarit on kiinni, mutta jos vaikka jostain treffipalvelusta löytyisi elämänkumppani?- Anonyymi
Jyrrrrihän on nyt motissa sillä ihanalla korallirannalla.
Ensimmäinen elämä Maapallolla ei osannut fotosynteesiä, ja kun evoluution kehittäminä ensimmäiset uudet eliötyypit (nykykäsityksen mukaan syanobakteerit) alkoivat yhteyttämään, vapautui Maapallon ilmakehään happea, joka tuhosi lähes kaiken muun elämän.
Lähes kaiken elämän Maapallolta tuhoava ilmiö onkin ihka oikea raamatullinen ihme, eikö vain? ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905187
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271907Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980