Voi että! Ruattalaiset alkoivat mamoilemaan!

Ei ne olleetkaan yhtä kovia kuin minä ja Maks!

Pärkkele!

9

67

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      https://www.svd.se/lena-hallengren-och-folkhalsomyndigheten-har-presstraff

      Nyt (siis kuinka monta viikkoa liian myöhään) antavat ohjeita vanhemmille ihmisille että pitäisi välttää julkisen liikenteen käyttämistä.

      Kun itse aiheutettujen ylimääräisten kuolemantapausten määrä on aikanaan arvioitu niin seuraavista parlamenttivaaleista tulee Ruotsissa mielenkiitoiset.

      Onko ruotsindemokraatit vaatineet koko ajan tiukempia toimenpiteitä vai olivatko hiljaa? Suomessahan persut ovat vaatineet tiukkaa linjaa.

      • Anonyymi

        Ruotsidemokraatit ovat varmasti ihmetelleet miksei Ruotsissa toimita niin tarmokkaasti ja määrätietoisesti kuin esimerkiksi Suomessa.


      • Freudenthalin kunniaksi karsivat heikompaa ainesta kovalla kädellä.

        Turhat syöjät vähenevät ja eläkeläisten määrä pienenee.

        Saanevat 100 000 raatoa eli tavoitteensa.

        Heil Freudenthal!!!


    • Anonyymi

      Eilen Ruotsin hallitus jyrähti ja vahvasti suositteli, että vanhusten hoitodeissa ei käytäisi vierailuilla jos se suinkin on mahdollista eikä kenellekkään tule siitä kovin paha mieli. Nopeaa toimintaa. Vasta vähän yli 200 kuollut muta heti sännätään antamaan lähes velvoittavia suosituksia.

    • Anonyymi

      kyllä minä Min Stainpäkki tiedän parhaiten! Kot mun partaa vaikka

      • Tarkoitatko Pikku-Asseria? Jankuttajaa ja omahyväistä paskiaista?


    • Anonyymi

      ruotsalaiset eivät kohtele koronaa rasistisesti. Kaikki mahtuvat monikulttuuriseen unelmamaahan.

    • Anonyymi

      Ruotsi oli tekemässä kansanmurhaa. Paine kävi liian suureksi tehdä jotain.

      • Börjethän aloittivat harvennuksen somaleista. Mutta aikeet kävivät liian selviksi ja vaaleilta sosiaalidemokraateilta loppui uskallus oikeaan kansanmurhaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe