Voi että! Ruattalaiset alkoivat mamoilemaan!

Ei ne olleetkaan yhtä kovia kuin minä ja Maks!

Pärkkele!

9

234

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

https://www.svd.se/lena-hallengren-och-folkhalsomyndigheten-har-presstraff

Nyt (siis kuinka monta viikkoa liian myöhään) antavat ohjeita vanhemmille ihmisille että pitäisi välttää julkisen liikenteen käyttämistä.

Kun itse aiheutettujen ylimääräisten kuolemantapausten määrä on aikanaan arvioitu niin seuraavista parlamenttivaaleista tulee Ruotsissa mielenkiitoiset.

Onko ruotsindemokraatit vaatineet koko ajan tiukempia toimenpiteitä vai olivatko hiljaa? Suomessahan persut ovat vaatineet tiukkaa linjaa.

• Anonyymi

Ruotsidemokraatit ovat varmasti ihmetelleet miksei Ruotsissa toimita niin tarmokkaasti ja määrätietoisesti kuin esimerkiksi Suomessa.

• Freudenthalin kunniaksi karsivat heikompaa ainesta kovalla kädellä.

Turhat syöjät vähenevät ja eläkeläisten määrä pienenee.

Saanevat 100 000 raatoa eli tavoitteensa.

Heil Freudenthal!!!

• Anonyymi

Eilen Ruotsin hallitus jyrähti ja vahvasti suositteli, että vanhusten hoitodeissa ei käytäisi vierailuilla jos se suinkin on mahdollista eikä kenellekkään tule siitä kovin paha mieli. Nopeaa toimintaa. Vasta vähän yli 200 kuollut muta heti sännätään antamaan lähes velvoittavia suosituksia.

• Anonyymi

kyllä minä Min Stainpäkki tiedän parhaiten! Kot mun partaa vaikka

• Tarkoitatko Pikku-Asseria? Jankuttajaa ja omahyväistä paskiaista?

• Anonyymi

ruotsalaiset eivät kohtele koronaa rasistisesti. Kaikki mahtuvat monikulttuuriseen unelmamaahan.

• Anonyymi

Ruotsi oli tekemässä kansanmurhaa. Paine kävi liian suureksi tehdä jotain.

• Börjethän aloittivat harvennuksen somaleista. Mutta aikeet kävivät liian selviksi ja vaaleilta sosiaalidemokraateilta loppui uskallus oikeaan kansanmurhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      85
      935
    2. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      66
      873
    3. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      59
      851
    4. 50
      692
    5. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
      Ikävä
      27
      686
    6. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
      Maailman menoa
      264
      675
    7. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
      Ikävä
      17
      522
    8. En tiedä sinusta

Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?
      Ikävä
      38
      512
    9. Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!

Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid
      Ikävä
      39
      511
    10. Ikä ei tule yksin

Huomaan, että olen rupsahtanut kasvoista aika paljon.
      Ikävä
      58
      498
    Aihe