sinkkuarabit narkkareita?

Anonyymi

Asun kerrostalossa jossa on myös maahanmuuttajia, lähinnä arabimiehiä. Ihan normaaleja ihmisiä, ei siinä mitään. Elokuussa kuitenkin alkoivat mannet pyöriä arabien asunnossa, ilmeisesti siellä myös tapeltiin.

Viimeiset kuukaudet ovatkin sitten olleet surullista seurattavaa. Sekaisin olevat arabimiehet tekevät mitä ihmeellisimpiä tempauksia, välillä lukitsevat jonkun alasti rappuun eivätkä päästä asuntoon. Mannet käyvät edelleen tuomassa aineita ja myös ihan paikallisia narkkeja on alkanut rapussa näkymään.

Niin meni tämäkin talo pilalle. Vuodenvaihteeseen asti jaksoimme puuttua normaalista elämästä poikkeavaan menoon, poliisikin kävi useampaan kertaan. Enää ei mikään hetkauta, aiemmin ystävälliset arabit eivät tervehdi, silmät kiiltäen tuijottavat vain vastaantullessa, eivät ole enää tässä tietoisuudessa läsnä.

No, onneksi koulu suljettu ja muutan kuukauden päästä kotiseudulle, sieltä voi tehdä etänä saman mitä täältä. Eilen irtisanoin vuokrasopimuksen.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen pahoillani siitä mitä olet joutunut kokemaan. Lohdutuksesi voin sanoa että tuhannet kantasuomalaiset ovat joutuneet kokemaan aivan saman.
      Määrätyiltä alueilta karkoitetaan tai joutuvat kantasuomalaiset lähtemään.
      Ihan sama oletko heille myötämielinen tai et. He haluavat sinut pois.

      On hienoa että sinulla ja perheelläsi on paikka minne paeta.

      • Anonyymi

        Älä väännä asiaa toiseksi. Ei, arabit eivät halua minua pois eikä minulla ole edelleenkään heitä vastaan yhtään mitään, olen vain surullinen heidän kohtalostaan. Terveenä selvisivät tänne Euroopan perille, täällä sitten joku manne tekee niistä narkkareita. Joskus kesällä vesisateessa annoin autolla kyydin, vastineeksi on käyty juomassa turkasen kuuma teetä ja tutustuttu muutenkin.

        Normaaleja nuoria, ehkä vähän laiskanpuoleisia, mutta muuten ei valittamista, ovat kaupunkilaisia, toinen ihan koulutettu ammattimies. Taloon tuli syksyllä muös muita ulkomaalaisia. Enkä syytä heitä talon muuttumisesta levottomaksi ja turvattomaksi. Minä syytän Romaanikulttuuria tai oikeastaan jos vielä syvemmälle mennään, erästa talon huoneistojen omistajaa, joka omistaa talosta 9 huoneistoa. Hän on huomannut, että kaupunki on paras vuokranmaksaja ja hän tarjoaa huoneistoja sosiaalitapausten asunnoiksi. Hän ei ole minun vuokranantajani.

        Taloon on majoitettu näitä rajatapauksia, sosiaalisissa ongelmissa olevia, henkisesti tai fyysisesti heikolla olevia. Meitä ns normaaleja, itse vuokransa maksavia tai oman osakkeensa omistavia, ei ole 4 rapussa enää kuin 5 asunnossa. Autot hajoitetaan parkkipaikalla, roskis on mitä sattuu jne. Taloyhtiön sauna suljettiin koska siellä yöpyi epämääräistä väkeä. Kellarissa en ole puoleen vuoteen käynyt, siellä on ilmeisesti manneilla huumekätkö, ainakin säännöllistä liikennettä sinne heillä pari kertaa viikossa.

        Ulkomaalaiset ovat pysyneet poissa viime elokuuhun asti, silloin tuli 2 asuntoon arabeja ja kahteen somaleja, sitten oli yksi erikoinen kolmen miehen ryhmä, olivatko venäläisiä tai jotain sen perän ihmisiä, en tiedä. Ystävällisiä ihmisiä ovat kaikki ulkomaalaiset olleet eivätkä nämä ongelmat ole heidän aikaansaannostaan.

        Pohjimmiltaan kyse on siis kaupunkimme ja talon osakkeiden omistajien välisestä sopimuksesta. Normaaleja vuokralaisia tai osakkeenomistajia tähän taloon ei enää varmastikaan saa, ilmeisesti sinänsä terve ja ehjä talo on nyt elinkaarensa loppupäässä. Enkä ole surullinen vain talon puolesta. Näiden arabimiesten, joilla oli syksyllä vielä pää täynnä kielen opiskelua ja suunnitelmia omasta tulevaisuudesta, kohtalo surettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä väännä asiaa toiseksi. Ei, arabit eivät halua minua pois eikä minulla ole edelleenkään heitä vastaan yhtään mitään, olen vain surullinen heidän kohtalostaan. Terveenä selvisivät tänne Euroopan perille, täällä sitten joku manne tekee niistä narkkareita. Joskus kesällä vesisateessa annoin autolla kyydin, vastineeksi on käyty juomassa turkasen kuuma teetä ja tutustuttu muutenkin.

        Normaaleja nuoria, ehkä vähän laiskanpuoleisia, mutta muuten ei valittamista, ovat kaupunkilaisia, toinen ihan koulutettu ammattimies. Taloon tuli syksyllä muös muita ulkomaalaisia. Enkä syytä heitä talon muuttumisesta levottomaksi ja turvattomaksi. Minä syytän Romaanikulttuuria tai oikeastaan jos vielä syvemmälle mennään, erästa talon huoneistojen omistajaa, joka omistaa talosta 9 huoneistoa. Hän on huomannut, että kaupunki on paras vuokranmaksaja ja hän tarjoaa huoneistoja sosiaalitapausten asunnoiksi. Hän ei ole minun vuokranantajani.

        Taloon on majoitettu näitä rajatapauksia, sosiaalisissa ongelmissa olevia, henkisesti tai fyysisesti heikolla olevia. Meitä ns normaaleja, itse vuokransa maksavia tai oman osakkeensa omistavia, ei ole 4 rapussa enää kuin 5 asunnossa. Autot hajoitetaan parkkipaikalla, roskis on mitä sattuu jne. Taloyhtiön sauna suljettiin koska siellä yöpyi epämääräistä väkeä. Kellarissa en ole puoleen vuoteen käynyt, siellä on ilmeisesti manneilla huumekätkö, ainakin säännöllistä liikennettä sinne heillä pari kertaa viikossa.

        Ulkomaalaiset ovat pysyneet poissa viime elokuuhun asti, silloin tuli 2 asuntoon arabeja ja kahteen somaleja, sitten oli yksi erikoinen kolmen miehen ryhmä, olivatko venäläisiä tai jotain sen perän ihmisiä, en tiedä. Ystävällisiä ihmisiä ovat kaikki ulkomaalaiset olleet eivätkä nämä ongelmat ole heidän aikaansaannostaan.

        Pohjimmiltaan kyse on siis kaupunkimme ja talon osakkeiden omistajien välisestä sopimuksesta. Normaaleja vuokralaisia tai osakkeenomistajia tähän taloon ei enää varmastikaan saa, ilmeisesti sinänsä terve ja ehjä talo on nyt elinkaarensa loppupäässä. Enkä ole surullinen vain talon puolesta. Näiden arabimiesten, joilla oli syksyllä vielä pää täynnä kielen opiskelua ja suunnitelmia omasta tulevaisuudesta, kohtalo surettaa.

        Kirjoituksesi on tyypillinen suvakkihöpinä, minkä takia esim arabeja, noita salskeita nuoria miehiä pidetään jotenkin kykenemättöminä päättämään itse mistään mitään!? Nytkin toinen ongelma porukka syyllistetään kun kultamunien suuhun ovat varmaan väkisin aineita kaataneet! Ja tuo mieletön paapominen ja sääli! Ei todellakaan ole ihme etteivät ole matut kotoutuneet eivätkä tule kaikesta palvelemisesta , rikosten peittelystä ja vähättelystä johtuen ikinä täysipäisiksi kansalaisiksi kotoutumaankaan!


    • Anonyymi

      Isis- terapiaa ennen mahdia.

    • Anonyymi

      provo tai ei

      äänestä oikein

    • Anonyymi

      koska suomi puhistettaan

    • Anonyymi

      nämä ulkomaalaiset eivät mielestäsi ole itse vastuussa elämästään vai? Suomalaiset tarjoavat heille huumeita? Vai ovatko matut diilareita? Kaikki ovat itse vastuussa tekemistään! Niin suomalaiset kuin matut.

      Kuulostaapa kauhealta kerrostalolta, ei hemmetti tuollaisessa kukaan normaali ihminen voi asua.

      Käräytä nyt kansalaisvelvollisuuteen vedoten mahdollinen huumekätkö poliisille!

    • Anonyymi

      tutustukaamme vieraisiin kulttureihin
      Ennakkoluulottomasti

      Miksi muslimit käyttää huumeita
      Syynä on islamin uskonto ja koraani
      Koraanissa kielletään alkoholin käyttö
      mutta huumeista ei kerrota mitään
      huumeet on harama eli sallittuja

      Vosiko joku opastaa mm hyysäreitä

    • Anonyymi

      Sinun mielestä ei muka ole mitään mamuongelmaa,koska matut ovat ihan olleet ystävällisiä sinulle???

      Huhhuh, tuota naurettavan typerää suvakkilogiikkaa!!!

      Oliskpo sinun aika vetää pääsi pois omasta takapuolestasi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe