Jumalan sana mm. kulkutaudeista

Anonyymi

13 Jos minä suljen taivaan, niin ettei tule sadetta, jos minä käsken heinäsirkkain syödä maan tahi jos minä lähetän ruton kansaani,
14 mutta minun kansani, joka on otettu minun nimiini, nöyrtyy, ja he rukoilevat ja etsivät minun kasvojani ja palajavat pahoilta teiltänsä, niin minä kuulen taivaasta ja annan anteeksi heidän syntinsä ja teen heidän maansa jälleen terveeksi. -2.aikakirja 7:13-14

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mutta minun kansani,
      joka on otettu minun nimiini, nöyrtyy,
      ja he rukoilevat
      ja etsivät minun kasvojani
      ja palajavat pahoilta teiltänsä,
      niin minä kuulen taivaasta
      ja annan anteeksi heidän syntinsä j
      a teen heidän maansa jälleen terveeksi.

    • Anonyymi

      Eli korona on jumalan luomus eikä evoluution. Itse uskon evoluution luovan muunnoksia, jos lisääntymispinta monistetaan 7miljardiin.

    • Anonyymi

      Jumalan sanan julistaminen epidemian aikana on johtanut Ranskassa kuolemiin. Samoin yksi lahkolainen Amerikassa on pitänyt jumalanpalveluksia valtion kokoontumissääntöjä vastaan. Nyt pitää ottaa suora yhteys Jumalaan ilman muita päällepäsmäreitä ja selittäjiä.

      • Anonyymi

        Jumala ei kuule syntistä. Ainoa välittäjä ihmisen ja Jumalan välillä on Jeesus Kristus Jumalan Poika. Jeesuksen sovituksen kautta Jumala näkee parannuksen tehneen syntisen synnittömänä.


      • Anonyymi

        "Nyt pitää ottaa suora yhteys Jumalaan ilman muita päällepäsmäreitä ja selittäjiä."
        Ei ainoastaan nyt, vaan aina olisi pitänyt.
        Jolla ei ole Poikaa sillä ei ole isääkään. Joka ei siis usko Jeesusta, kun hän sanoo: "etsikää ensin Jumalaa ja Hänen valtakuntaansa, niin kaikki muukin tarvittava tullaan antamaan" on silloin kaukana Jumalan valtakunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei kuule syntistä. Ainoa välittäjä ihmisen ja Jumalan välillä on Jeesus Kristus Jumalan Poika. Jeesuksen sovituksen kautta Jumala näkee parannuksen tehneen syntisen synnittömänä.

        "Jumala ei kuule syntistä."On tuossakin taas sellainen ihmisviisaus.
        "Jeesuksen sovituksen kautta Jumala näkee parannuksen tehneen syntisen synnittömänä."
        kuin myös tällainen sanonta.
        Se on totta, että silloin, kun ihminen tahtoo elää omaa syntistä uskon elämäänsä, niin ei Jumala silloin ihmistä johdata, vaan aivan joku muu.

        Mutta silloin kun syntinen ihminen on hätääntynyt tilastaan ja näkee: minä hukun ellei Jumala minua armahda, niin TOTISESTI Jumala kuulee tällaista ihmistä jos tällainen ihminen kääntyy HÄNEN puoleensa, etsimään, anomaan ja kolkuttamaan... Jeesus EI valehdellut kun sanoi: "etsikää, anokaa, kolkuttakaa, niin te löydätte, te saatta ja teille taivasten valtakunnan ovi avataan."


    • Satuja nämäkin. Uskominen ei vaikuta koronaan mitään, oma käyttäytyminen taas vaikuttaa paljonkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1158
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1097
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1084
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1083
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1075
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1066
    9. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    10. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    Aihe