Emättimen syvähieronta

Anonyymi

Täällä 45 vitonen nainen kirjoittaa, ja olen elämässäni kokeillut yhtä ja toista seksissä.
Kuuluuko tämä tänne? En tiedä, mutta kirjoitan nyt henkilökohtaisesti emättimen hieronnasta, jota himoitsen usein nykyään.

Minulla on ollut siis orgasmiongelmia ja yhdyntäkipuja. Olen myös synnyttänyt alateitse eikä kivuille ole löytynyt syytä. Tapasin tuntemattoman miehen, joka ehdotti sitä minulle saavuttuamme hänen asuntoonsa.. Olin yllättynyt, koska ainahan miehet haluavat sitä yhdyntää ja kyllä he myös minulle orgasmin on antaneet.
Hän siis alkoi hieroa koko vartaloani ensin öljyllä ja siirtyi reisiini sekä ulkoisiin sukuelimiini pikkuhiljaa. Hän alkoi hieroa hiljaa sormella ja painoi myös emättimeni seinämiä, se tuntui jopa kivuliaalta vaikka painaminen oli todella hellää. Myös hän sormilla käsitteli kohdunkaulaani! sitä herkkää aluettani, se tuntui todella vastenmieliseltä alkuun. Tunsin, kuinka minusta olisi lähtenyt patoutumia ulos, itkinkin vähän en kivusta kuitenkaan. Hieronta oli siis todella voimakasta ja taas rauhallista, etsi samalla minun g-pisteeni ja ihan oikeesti se toimi. En välittänyt mistään tuossa vaiheessa, olin täysin miehelle avoin, ja en tiedä tuliko virtsaa...sitä tuli paljon! tai mitä mutta sain huikean orgasmini. Siihen mies oli valmistautunut, allani oli paksu pyyhe. Hän myös kehoitti antamaan "periksi" kun ensin vastustin, sitä tunnetta että en kestä. Eli antamaan nautinnolle vallan ilman estoja.
Myöhemmin päädyimme normiyhdyntään, joka oli todella herkempi kokemus tämän hieronnan jälkeen, enkä tuntenut mitään yhdyntä kipuja.
Mies asuu toisella paikkakunnalla ja olemme harjoittaneet tätä hierontaa aina kun tapaamme seksin merkein, meillä ei ole muuta. Aina myös squirttaan kun saan hieronnan.
Tämä hieronta on auttanut minua laukeamaan nyt herkemmin, kun harrastan seksiä miesten kanssa. Kukaan toinen ei ole osannut tehdä tätä käsittelyä, kuten tämä mies.
Kysynkin täältä, ovatko miehet tietoisia tästä emättimen käsittelystä, jonka ei siis tarvitse johtaa yhdyntäänä? Se oikeesti auttaa meitä naisia!!!

8

1084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos löytyisi mies joka osaa tuon, en vastustelisi :) Taitavasorminen mies on ainakin oman kokemuksen perusteella muutenkin harvinainen aarre.

• Moi, ota yhteyttä treffi toiminnan kautta nimim. nalyk52 niin taivas aukeaa

• Anonyymi

Voisin tehdä ja sulla imisin klitorista saisit huketa orgasmit !

• Anonyymi

Hhmm, olen päässyt muutamaa naista useamman kerran hieromaan, hyväilemään sisältäkäsin ja aina on tuloksena ollut huikeat orgasmit ja squirttaaminen. Itseäni tuo kiihottaa suunnattomasti, kun nainen supistelee orgasmin kourissa käteni ympärillä. -M47JKL

• Anonyymi

Ihaninta mitä mies voi naiselle tehdä👄 olen sopinut intiimi hieronnan jonka toteutan kun ebidemia laantuu..

• Anonyymi

Haaveena kokea tuo naisena siis..

• Anonyymi

Aivan ihana nautinto😋 tiedän hieronta johtaaa yhdyntään lopuksi olen antanut ymmärtää myös tän hierojalle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan ihana nautinto😋 tiedän hieronta johtaaa yhdyntään lopuksi olen antanut ymmärtää myös tän hierojalle..

Saa johtaa se on kaunista ja ihanaa!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6804
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4572
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      32
      3768
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      63
      3081
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1646
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1630
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1187
    Aihe