Emättimen syvähieronta

Anonyymi

Täällä 45 vitonen nainen kirjoittaa, ja olen elämässäni kokeillut yhtä ja toista seksissä.
Kuuluuko tämä tänne? En tiedä, mutta kirjoitan nyt henkilökohtaisesti emättimen hieronnasta, jota himoitsen usein nykyään.

Minulla on ollut siis orgasmiongelmia ja yhdyntäkipuja. Olen myös synnyttänyt alateitse eikä kivuille ole löytynyt syytä. Tapasin tuntemattoman miehen, joka ehdotti sitä minulle saavuttuamme hänen asuntoonsa.. Olin yllättynyt, koska ainahan miehet haluavat sitä yhdyntää ja kyllä he myös minulle orgasmin on antaneet.
Hän siis alkoi hieroa koko vartaloani ensin öljyllä ja siirtyi reisiini sekä ulkoisiin sukuelimiini pikkuhiljaa. Hän alkoi hieroa hiljaa sormella ja painoi myös emättimeni seinämiä, se tuntui jopa kivuliaalta vaikka painaminen oli todella hellää. Myös hän sormilla käsitteli kohdunkaulaani! sitä herkkää aluettani, se tuntui todella vastenmieliseltä alkuun. Tunsin, kuinka minusta olisi lähtenyt patoutumia ulos, itkinkin vähän en kivusta kuitenkaan. Hieronta oli siis todella voimakasta ja taas rauhallista, etsi samalla minun g-pisteeni ja ihan oikeesti se toimi. En välittänyt mistään tuossa vaiheessa, olin täysin miehelle avoin, ja en tiedä tuliko virtsaa...sitä tuli paljon! tai mitä mutta sain huikean orgasmini. Siihen mies oli valmistautunut, allani oli paksu pyyhe. Hän myös kehoitti antamaan "periksi" kun ensin vastustin, sitä tunnetta että en kestä. Eli antamaan nautinnolle vallan ilman estoja.
Myöhemmin päädyimme normiyhdyntään, joka oli todella herkempi kokemus tämän hieronnan jälkeen, enkä tuntenut mitään yhdyntä kipuja.
Mies asuu toisella paikkakunnalla ja olemme harjoittaneet tätä hierontaa aina kun tapaamme seksin merkein, meillä ei ole muuta. Aina myös squirttaan kun saan hieronnan.
Tämä hieronta on auttanut minua laukeamaan nyt herkemmin, kun harrastan seksiä miesten kanssa. Kukaan toinen ei ole osannut tehdä tätä käsittelyä, kuten tämä mies.
Kysynkin täältä, ovatko miehet tietoisia tästä emättimen käsittelystä, jonka ei siis tarvitse johtaa yhdyntäänä? Se oikeesti auttaa meitä naisia!!!

8

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos löytyisi mies joka osaa tuon, en vastustelisi :) Taitavasorminen mies on ainakin oman kokemuksen perusteella muutenkin harvinainen aarre.

      • Moi, ota yhteyttä treffi toiminnan kautta nimim. nalyk52 niin taivas aukeaa


      • Anonyymi

        Voisin tehdä ja sulla imisin klitorista saisit huketa orgasmit !


    • Anonyymi

      Hhmm, olen päässyt muutamaa naista useamman kerran hieromaan, hyväilemään sisältäkäsin ja aina on tuloksena ollut huikeat orgasmit ja squirttaaminen. Itseäni tuo kiihottaa suunnattomasti, kun nainen supistelee orgasmin kourissa käteni ympärillä. -M47JKL

      • Anonyymi

        Ihaninta mitä mies voi naiselle tehdä👄 olen sopinut intiimi hieronnan jonka toteutan kun ebidemia laantuu..


    • Anonyymi

      Haaveena kokea tuo naisena siis..

      • Anonyymi

        Aivan ihana nautinto😋 tiedän hieronta johtaaa yhdyntään lopuksi olen antanut ymmärtää myös tän hierojalle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ihana nautinto😋 tiedän hieronta johtaaa yhdyntään lopuksi olen antanut ymmärtää myös tän hierojalle..

        Saa johtaa se on kaunista ja ihanaa!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe