Mattila lupaa: "Raamatun profetian äärellä, etteikö Jeesus Kristus voisi hakea omiansa vaikka jo tänä keväänä – tai tänään. Merkkejä on valtavasti toteutunut eikä niitä tarvitse väkisin etsiä, vaan lehtien etusivut ovat kuin lukisi Jeesuksen Kristuksen antamia omia sanoja ajanmerkeistä."
Monet odottavat nyt tätä Mattilan lupausta. On aikaa 2 kk. Pääsee eroon tästä kaikesta sairaudesta ja epävarmuudesta ja ennustuksista.
Ovatko Mattilan ennustukset toteutuneet? Toivon että tämä totetutuu. Muutenuskoni horjuu.
Mauno Mattila lupaa että Jeesus hakee hänet ja muut pyhät ehkä jo tänä keväänä tai tänään
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus sanoo
1. Tälle sukupolvelle
2. Minä tulen pian
3. Valvokaa
4. Yksi otetaan ja toinen jätetään (ylöstempaus) - Anonyymi
Mauno Mattila ilmoittakoon tarkan ajan ja paikan mistä ja milloin Jeesus hakee omansa jotta me syntiset voidaan tulla toteamaan asia paikan pääälle. Muussa tapauksessa hänen ennustuksillaan voi vähentää wc-paperin kulutusta.
- Anonyymi
Moni odottaa Jeesuksen tuloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni odottaa Jeesuksen tuloa.
Aika sekavaa keskustelua.
Totta jos puhutaan ei tiedä valehteletteko vai puhutteko totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika sekavaa keskustelua.
Totta jos puhutaan ei tiedä valehteletteko vai puhutteko totta.Ihan selvästi alussa luvataan Jeesuksen tuloa tämä keväänä
- Anonyymi
Mauno Mattila ei pääsee Jumalan valtakuntaan, koska Mattila on laittomuuden tekijä ja lain purkaja, jollaiset eivät pelastu.
Matt 5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Room 2:13 sillä eivät lain kuulijat ole vanhurskaita Jumalan edessä, vaan lain noudattajat vanhurskautetaan.
Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Room 2:27 Ja luonnostaan ympärileikkaamaton, joka täyttää lain, on tuomitseva sinut, joka lainkirjaiminesi ja ympärileikkauksinesi olet lainrikkoja.- Anonyymi
Missä hän on ollut laittomuuden tekijä ja lain purkaja? Linkkaa videon kohdat esille.
- Anonyymi
Toraisti-messiaaninen elää vanhassa liitossa. He rakentavat kolmannen temppelin Jerusalemiin ja uhraavat siellä eläinuhreja syntijensä sovitukseksi. Temppelissä on leeviläinen ylimmäinen pappi ja siellä on pyhä, joten tietä kaikkein pyhimpään ei ole (Hepr-kirje). He kivittävät myös ihmisiä Mooseksen lain mukaan. Onneksi Suomen laki suojelee meitä vielä.
Room 2 /27 luonnostaan pakana ,joka elää oikein tulee saamaan lakihenkiset syynalaisiksi ,ne jotka lain kautta luulee pelastuvansa ,mutta itse rikkovat lakia ja näin pettävät itsensä ja tulevat syyllisiksi.
Laki tuo kuoleman niille ,jotka siihen luottavat ja kuitenkin rikkovat sitä vastaan.
Armo kun on tullut tarkoituksella Jumalan suunnitelman mukaan ja ne ,jotka ottavat sen vastaan pelastuvat tunnustaessaan Jeesuksen Kuninkaakseen Herrakseen .
- Anonyymi
Mattila voisi lukea miten miehentuleee olla. Tiituksen kirja 3 ja 4.
- Anonyymi
Missä se Tiituksen kirjan 4. luku on?
- Anonyymi
Voisit kanssa itse lukea. Et tunne Raamattua ollenkaan.
- Anonyymi
Luku 3 jae 4?
Onko tää Titus kirjoittanut Tituksen kirjeen vai joku muu?
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Titus
- Anonyymi
Uskosi Mattilaan horjuu?
- Anonyymi
Mattila on monissa oikeassa mm joulu. Pyhät. Menestysteologia. Mutta tuleeko Jeesus nyt kuten lupaa
- Anonyymi
Eikä lupaa, käsitin väärin.
- Anonyymi
Ymmärtääkseni ei Mauno ole luvannut mitään koska ylösotto tulee, koska päivää ja hetkeä emme tiedä, mutta Raamattu antaa osviittaa siitä missä mennään. Sen takia meidän tulisi tuntea ajanmerkit mitä Raamatussa kerrotaan.
Itse odotan tempausta koska vain enkä halua kuulua tyhmien neitsyeiden joukkoon. Ilmastoaktivistit tulevat iloisiksi, kun mm. Mauno Mattilan mustaa savua tupruttava sylttytehdas lopettaa toimintaansa ja lakkaa saastuttamasta ympäristöä.
Rauhan tervehdys.
"Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan ja sanovat: 'Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta.' Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen." - 2. Pietarin kirja 3:3-6
Tässä on lopunajan ihmisten piirteet:
1) He ovat pilkallisia, mitä tulee suhtautumisesa vakaviin hengellisiin asioihin eivätkä he ota vastaan Jumalan sanaa.
2) Heille tärkeintä on omat lihalliset himot ja halut, jotka ohjaa heitä kuin isäntä orjaa ja he valikoivat sen mukaan opettajansakin.
3) Heille erityinen pilkan aihe on Jeesuksen tulemus ja ylöstempaus.
4) Heitä aikaisempi sukupolvi, isät, ovat odottaneet Herraa.
5) He esittävät tietämätöntä, vaikka heille on puhuttu asiasta (joka alkoi 1800-luvun lopulla).
6) He kieltävät yleismaailmallisen vedenpaisumuksen, vaikka siitä jokaisen kulttuurin historia kertoo.
7) He eivät usko Jumalan edes luonneen maailmaa, mutta jonka alun he tietävät olleen (joka alkoi toteutua 1900-luvun alussa).
Kun lukee tätä ketjua, niin täytyy todeta, että jos Jumalan sana ei ole tuore, elävä ja tätä päivääkin varten, niin silloin ongelma voi olla vain lukijassa eikä Raamatussa.
"Mutta pitäkää vaari itsestänne, ettei teidän sydämiänne raskauta päihtymys ja juoppous eikä elatuksen murheet, niin että se päivä yllättää teidät äkkiarvaamatta niinkuin paula; sillä se on saavuttava kaikki, jotka koko maan päällä asuvat. Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä." - Luukkaan evankeliumi 21:34-36
Siunauksin, MM.- Anonyymi
Kaikki uskovat odottaa Jeesusta ja monet kotimaiset erityisesti lupaustasi tänä keväänä. Pettyvätkö he
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959