Ehkäisykapselista

Anonyymi

Hei. Olen 21 vuotias nainen. Minulla on ollut noin vuoden verran ehkäisykapseli ja nyt viimeiset 6kk ilmaantunut pahoinvointia, 4kk sitten aloin lihota en siis paljoa mutta niin että vaatteita pitää ostaa 4 kokoa isompia. Nyt 4 kk sit alkoi olemaan sellaista pahoinvointia että hajuista tulee oksennusrefleksi. Huomannut että mahassa painaa kun käyn vessassa mikä myös saa aikaan oksennusrefleksin. Nyt viimeiset pari viikkoa olen ihan oksennellut hajuista yms. Tietääkö joku joka on käyttänyt ehkäisykapseleita (erityisesti keltarauhashormoni) että olisi käytön alkuvaiheen jälkeen ilmaantunut oireita? Pyydän asiallisia vastauksia.

3

198

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko ihan varma ettet ole tullut raskaaksi?

• Anonyymi

Tee raskaustesti. Oikeasti, sinulla on klassisia raskausoireita. Kerro sitten tulos.

Itselläni oli joskus sinun iässä kapselit ja siedin ne hyvin. Menkat olivat ekan puoli vuotta pois ja tulivat sitten normaalisti.

• Anonyymi

Kokeilin 3kk sitten halpaa raskaustestiä. Tietty siitä on vähän aikaa mut pitää sit kokeilla. Kiitos vastauksista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2259
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      166
      1494
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1101
    4. 60
      975
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      961
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      851
    8. 93
      807
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      741
    10. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      51
      738
    Aihe