Onko totta että Katajalaaksossa pyörii huumeiden käyttäjiä.
Vastaukset 14
- Anonyymi
EI ei niitä on vain Hesassa ; /
- Anonyymi
hyllykalliolta löytyy ja kasperista tietenkin, kaksi pahamaineista aluetta
- Anonyymi
Missäpäin Hyllykalliota? Ei ole lintukoto sekään enää... Karhuvuoren vuokrattavat rivitalot ja luhtitalot kuulemma meluisia.
- Anonyymi
Ei ne pyöri, ne vahtaa kattoon silmät suurina. Ei tollasista reppanooista ole vaaraa.
- Anonyymi
käy edes joku kauppa vielä muuten autiossa kaupungissa...huumekauppa
- Anonyymi
Avaruuden pääkaupunki!!!
- Anonyymi
Huumeet loppuu ku rajat kii. Apteekit on vaaras ja kaikki muu omaisuus mitä irti saadaan. Nistille kun iskee horkka, niin se on menoo. Puukotellaan summittain jengiä..
- Anonyymi
Ei huumeet sjoelta lopu kerrostaloissa kasvatellaan ja naapurit ei uskalla vasikoita. T: hyllykallio
- Anonyymi
ei pohjanmaa oo ollu lintukoto enää kymmeniin vuosiin
Televisiossa paljonkin kokaiinin käyttäjiä (itsevarmuus tapissaan) eli ovat olohuoneessasi.
- Anonyymi
Kasperissa ainakin kulkee hörhöjä,
kaukaa näkee kun monella
kulkijalla, hassispaakku pullottaa taskussa.
Silmät seisoo päässä ja kikatellaan turhanpäitte.- Anonyymi
Kyllä täytyy olla iso hasis paakku kun näkyy housuista, voi olla että siellä pullottaa joku muu, esim helvetinmoinen k... lli
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täytyy olla iso hasis paakku kun näkyy housuista, voi olla että siellä pullottaa joku muu, esim helvetinmoinen k... lli
MULLA ON ISO KULLI JA ROIKUTAN SITÄ SEPALUKSESTA
- Anonyymi
khnarp kirjoitti:
MULLA ON ISO KULLI JA ROIKUTAN SITÄ SEPALUKSESTA
Joku oli katajalaakson leikkipuistosta löytänyt ruiskun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401009
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.27956Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s43838- 39725
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?48694- 57601
- 37579
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67578Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57575- 76567