Onko totta että Katajalaaksossa pyörii huumeiden käyttäjiä.
Huumehörhöjä
14
89
Vastaukset
- Anonyymi
EI ei niitä on vain Hesassa ; /
- Anonyymi
hyllykalliolta löytyy ja kasperista tietenkin, kaksi pahamaineista aluetta
- Anonyymi
Missäpäin Hyllykalliota? Ei ole lintukoto sekään enää... Karhuvuoren vuokrattavat rivitalot ja luhtitalot kuulemma meluisia.
- Anonyymi
Ei ne pyöri, ne vahtaa kattoon silmät suurina. Ei tollasista reppanooista ole vaaraa.
- Anonyymi
käy edes joku kauppa vielä muuten autiossa kaupungissa...huumekauppa
- Anonyymi
Avaruuden pääkaupunki!!!
- Anonyymi
Huumeet loppuu ku rajat kii. Apteekit on vaaras ja kaikki muu omaisuus mitä irti saadaan. Nistille kun iskee horkka, niin se on menoo. Puukotellaan summittain jengiä..
- Anonyymi
Ei huumeet sjoelta lopu kerrostaloissa kasvatellaan ja naapurit ei uskalla vasikoita. T: hyllykallio
- Anonyymi
ei pohjanmaa oo ollu lintukoto enää kymmeniin vuosiin
Televisiossa paljonkin kokaiinin käyttäjiä (itsevarmuus tapissaan) eli ovat olohuoneessasi.
- Anonyymi
Kasperissa ainakin kulkee hörhöjä,
kaukaa näkee kun monella
kulkijalla, hassispaakku pullottaa taskussa.
Silmät seisoo päässä ja kikatellaan turhanpäitte.- Anonyymi
Kyllä täytyy olla iso hasis paakku kun näkyy housuista, voi olla että siellä pullottaa joku muu, esim helvetinmoinen k... lli
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täytyy olla iso hasis paakku kun näkyy housuista, voi olla että siellä pullottaa joku muu, esim helvetinmoinen k... lli
MULLA ON ISO KULLI JA ROIKUTAN SITÄ SEPALUKSESTA
- Anonyymi
khnarp kirjoitti:
MULLA ON ISO KULLI JA ROIKUTAN SITÄ SEPALUKSESTA
Joku oli katajalaakson leikkipuistosta löytänyt ruiskun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263234Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122399Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.812296Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062024Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761653Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461518Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251427Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1211176
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126