Kysyn tätä palstan teisteiltä, sillä tiedän ateistien olevan raittiita ja alkoholin kohtuukäyttäjiä:
vedätkö tänään kalsarikännit?
Nyt kun ravintolat ovat sulkeneet ovensa ja vain ruoan ulosmyynti sallitaan, niin kännin vetämisen vaihtoehtoiset paikat käyvät vähiin. Kalsarikännit lienee se suosituin juopottelun muoto näinä aikoina.
Päivi Räsänen on hyvin huolissaan uskovien veljien ja sisarten kalsarikänneistä eikä suinkaan aiheetta! Uskovat ovat tunnetusti kovia juopottelemaan, reuhaamaan, huoraamaan, harjoittamaan väkivaltaa ja varastamaan! Valehtelevat vielä päälle, että eivät mitään sellaista tee: se olisi vain uskonnottomien ja ateistien tapa!
Vedätkö tänään kalsarikännit?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattelin käydä kävelylenkillä, tehdä hyvää ruokaa (juomana puhdas lähdevesi), käydä saunassa (juomana lähdevesi) ja katsella telkkua.
Miten itse lauantain vietät? Joko lauantaipullon on korkattu vai juotko kaljaa krapulaasi?
Ai niin - olen ateisti btw. - Anonyymi
Trollia vituttaa, kun palstan ateistit eivät mahdu hänen ahtaaseen käsitykseensä siitä, millaisia ihmisiä ateistit tyypillisesti ja keskimäärin ovat: ihan tavallisia raittiita ja rauhaa rakastavia ihmisiä, joiden poliittinen kanta voi olla mikä tahansa (eivät ole välttämättä vihervasemmistoon kuuluvia ja todellakin käyttävät alkoholia kohtuudella tai eivät lainkaan).
Onko sinulla itselläsi vakava alkoholiongelma, kun ateistien alkoholin käytöstä tuon tuostakin kirjoitat?- Anonyymi
Hyvin pieni osa ateisteista on alkoholin suurkuluttajia tai alkoholisteja.
Opettelisit sinäkin pysymään totuudessa sen sijaan, että lauot täällä valheitasi ja rakentelet olkiukkoja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin pieni osa ateisteista on alkoholin suurkuluttajia tai alkoholisteja.
Opettelisit sinäkin pysymään totuudessa sen sijaan, että lauot täällä valheitasi ja rakentelet olkiukkoja!Mitä höpäjät?
Aloittaja nimenomaan sanoi kirjoittavansa palstan teisteille, koska tietää ateistien olevan raittiita tai alkoholin kohtuukäyttäjiä toisin kuin valtaosa teisteistä ja etenkin kristityistä!
- Anonyymi
Vedin eilen tappiin asti ravintolassa ja jatkan tänään kännäämistä kavereiden kanssa kotona, mutta mitä vittua se sinulle kuuluu, saatanan
Mitä vittua oikein tulet tänne toisten tekoja arvioimaan ja tuomitsemaan ikään kuin olisit helvetin pelkoinesi ja uhkailuinesi muita parempi ihminen?! - Anonyymi
Jos perimäsi käskee kännätä niin kännäät yksinkertaista.
- Anonyymi
Kaikki tietävät että sinä, kreationisti G4G ryyppäät joka viikonloppu rankasti. Silloin sinun viestisi muuttuvat epätoivoisemmiksi ja järjettömämmiksi kuin viikolla. Sinä teeskentelet ateistia robottimaisen toistavasti koska kreationistinen moraalisi ei estä valehtelua. Sinä rakastat Valhetta etkä voi muuta kuin toistaa samaa vihapostausten ja teeskentelyjen kaavaa. Olet kuin robotti.
En ole ollut koskaan kunnolla humalassa. Viestini eivät muutu epätoivoisiksi ja järjettömiksi. En kirjoita tänne viikolla ja viikonloppuisin: kirjoitan satunnaisesti ja harvoin. En teeskentele ateistia: olen ateisti ja uskonnoton (poikkean tyypillisestä ateistista siten, että en usko). Rakastan totuutta ja vihaan valhetta. En kirjoita vihaa lietsovia viestejä enkä syyllisty vihapuheisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804