Miten tunnistaa trolli ja vedättäjä?

Palstan sheriffi ja toisten nimimerkkien plagioija Heh hah (MILKANAAHUM aka. milkanaahum) näkee minut siellä, missä en ole ja luulee minun kirjoittaneen viestejä, joita en ole kirjoittanut.

Heh hah on vainoharhainen juoppohullu.

Miten tunnistaa trolli ja vedättäjä?

Tyylistä?

Sanavalinnoista?

Tavasta jakaa viestin lauseet ja virkkeet kappaleisiin (rivivälien käyttäminen)?

Asiasisällöstä?

Tiedän, että minulla on monia seuraajia, jotka kirjoittavat samoista asioista kuin minä ja käyttävät samankaltaisia sanontoja ja samanlaista tyyliä kuin minä. Tämä on hyvin yleistä. Oppilas matkii opettajaansa. Tämä on tunnettua tieteessä (en puhu nyt luonnontieteistä).

Kun kirjoitat niistä ajatuksista, joita arvostamasi oppi-isä edustaa, niin käytät samanlaista kieltä ja tyyliä ja samanlaisia sanoja sekä sanontoja kuin hän. Se voi johtaa siihen, että sinua luullaan oppi-isäksesi, vaikka olet vain hänen oppilaansa.

Jos siis joku kirjoittaa tälle palstalle samalla tyylillä ja samanlaisia sanoja tai sanontoja käyttäen ja sisällöltään samanlaista asiaa, jota pidän totuudellisena tai pohtimisen arvoisena, niin kyse ei ole välttämättä minusta. Se voi olla joku seuraajistani tai oppilaistani.

Mitä ala-arvoiseen käytökseen ja puheeseen tulee, niin en ole syyllinen sellaiseen. Jo pelkästään siitä tunnistaa, että minä en ole kirjoittaja, jos käytetään ala-arvoista tyyliä tai sanoja, jotka eivät sovellu hyvään käytökseen.

Näin voimme tunnistaa trollin ja erottaa hänet minusta, jota trolliksi vastoin totuutta väitetään.

3

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On helppo matkia kirjoitustyyliä mikanaamahumu.

• Anonyymi

Sopii sinun tyyliisi enemmän kuin Heh hahin. Teithän sinä itsellesi vastapersoonan 4G4 jolla ryhdyit sitten epähuomiossa kirjoittamaan.Eikö sinulla yhtään leikkaa kiinni, että jäät trollaamisesta ja valehtelusta kiinni yksinkertaisesti siksi että a) toistelet samoja asioita jatkuvasti b) sinun olkiukkoateistipersoonasi käyttävät niitä väitteitä joita vastaan sinun kreationistipersoonasi taistelevat.

No narsisti ei itselleen voi mitään, niin et sinäkään. Et pysty muuttumaan, se on varma.

• Anonyymi

Kreationisti tekee aina uuden ketjun samasta aiheesta, kun häviää väittelyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      8019
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5961
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3352
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3103
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1728
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      213
      1719
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      343
      1453
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe